Suomenkielisenä vit..harmittaa, että Uusimaassa ei olla hereillä virka-ajan ulkopuolella. Jopa säätiöiden tukemassa Borgåbladetissa seurataan miten vuosikymmenen myrsky runtelee itäistä uuttamaata, mutta Uusimaan sivuilla on joulu ainainen. Mikä mättää? Tosin sama kaiku on askelten Vartissakin, joka kuihtuu ensi vuonna yksipäiväiseksi ja vähentää väkeä. Porvooseen pitää panna pystyyn joku uusi media ja puhaltaa nykyisten taantumuksellisten ja laiskojen toimittajien aika päättyneeksi.
Uusimaassa nukutaan taas...
4
273
Vastaukset
- bisnisnero
Hyvä bisnisidea.
Pistäpä pystyyn semmoinen media. Tarvtiset 5-6 toimittajaa, jotta kaikki viikon- ja vuodenpäivät on edes minimimiehitys. Ja joille maksat palkat - myös ne joulupyhäkorotukset.
Sitten työnnätte uutisia nettiin, jotta ihmiset voivat niitä ilmaiseksi sieltä lukea. Helpottaa tietysti, jos saat säätiöiltä rahaa- Miksi veroja on ?
Onkohan tuo uutinen tärkeä lainkaan !? Yksi suomen suurimpia vero- ja kirjanpitopetoksia vain.
- kinkkinen juttu
Miksi veroja on ? kirjoitti:
Onkohan tuo uutinen tärkeä lainkaan !? Yksi suomen suurimpia vero- ja kirjanpitopetoksia vain.
Luulen, että ei ole vielä ratkottu hovissa. Varmaan on sinne prohvessorit ja kalliilla palkatut lakigurut väsänneet semmoset pumiskat luettavaa, että saattaa mennä toukokuulle...
- Pasas-fani
kinkkinen juttu kirjoitti:
Luulen, että ei ole vielä ratkottu hovissa. Varmaan on sinne prohvessorit ja kalliilla palkatut lakigurut väsänneet semmoset pumiskat luettavaa, että saattaa mennä toukokuulle...
Uusimaahan on täys vitsi. Ns. toimittajat ovat juuri ja juuri kansa/peruskoulun käyneitä. Todellinen suojatyöpaikka, karmeinta on aina ollut urheilutoimitus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011825- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4601169- 1701053
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837- 58831
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49776- 84773
- 51728
- 57691