Pikkujoulujen päätös

Mintsukka201

Olimme vuokranneet kaveriporukalla pienen mökin pikkujouluja varten, jonne valuimme kukin omaa vauhtiamme. Olen yleensäkin porukan nuorimpia, tällä kertaa nuorin.
Aloitimme juhlinnan boolilla ja karaokella, joka soi koko yön. Olin huomannut Jussin katseen jo pidemmän aikaa ja vitsillä lähdin pyytämään häntä tanssimaan, koska joku lauloi sopivaa tanssibiisiä, nauroimme ja yritimme näyttää fiksuilta, saimme lopulta porukkaa innostumaan tanssimisesta ja mökki täytti iloisista nauruista.
Kello lähestyi jo kahta yöllä joten minä, Jussi ja muutama muu arvelimme kotiinlähdön ajan koittaneen, tilasimme taksin ja mietittiin mihin mennään, yhtäkkiä joku keksi, että Jussilla on omakotitalo ja sauna joten emmeköhän lähtisi sinne kaikki saunomaan. Myönnyimme kaikki tähän ja taksikuskille ilmoitettiin osoite.
Jussin luo päästyämme sauna pistettiin päälle ja uusi nousu alkoi. Pöytään kannettiin erilaisia juomia (olutta, likööreitä, viinaa yms.) ja voitiin aloittaa juhliminen uudestaan. Jussi kyseli, että ketkä aikovat jäädä yökylään, koska oli juuri aikeissa alkaa tekemään petejä. Pariskuntia oli yksi, he ilmoittivat jäävänsä ja tyytyvänsä nukkumaan yhdellä patjalla. kaksi muuta (miehiä) aikoivat myös jäädä ja nukkuvan olohuoneen sohvilla. Minulla oli yli 30 km kotiin joten ei vaihtoehtoja ollut. Jussi kysyi nukkuisinko hänen vieressään vai tahdonko oman pedin. Sen verran olin hiprakassa, että aloin avoimesti flirttailla ja suostuin nukkumaan hänen vieressään, mutta kunhan pitäisi kädet ja jalat sekä muut ruumiinosansa omalla puolellaan.
Sauna oli jo tarpeeksi lämmin ja lähdimme kaikki pukuhuonetta kohden saunajuomat mukanamme. Miehet ryntäsivät ylimmälle lauteelle ensimmäisenä ja minä sekä Mira jäimme alemmalle, koska tiesimme kuinka kovista löylyistä nämä jätkät pitivät. Juttelimme ja kiusoittelimme toisiamme jonkin aikaa, kunnes Mira halusi lähteä ulos viilentymään ja halusi miehensä Jarin mukaan, pieni pilke silmäkulmassa he katosivat ovesta ulos. Toinen yövieraista Markus ilmoitti lähtevänsä myös käymään pihalla. Jäin Jussin ja Henrin kanssa löylyttelemään. Siirryin ylemmälle lauteelle heidän väliinsä ja heitin vettä kiukaalle, kiusasin heitä kilpailemalla, että kuka kestää pisimpään, mutta nauraen lähdinkin ensimmäisenä itse. Kävin nopeaa suihkussa ja hain uuden oluen jääkaapista. Kuulin, että olohuoneesssa Mira ja Jari olivat täydessä touhussa.
Hiivin hiljaa saunalle takaisin ja huomasin Henrinkin häipyneen.

Jatkuu

7

18235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mintsukka201

      Jussi ehdotti pientä niskahierontaa ja myönnyin, hän siveli hartioilleni saunaöljyä ja rauhallisesti mutta varmasti aloitti niskastani ja jatkoi hartoiden kautta alemmas. Nautin olostani ja se myös alkoi vähän kiihottaa. Voi kuinka ihanan varmoin ottein tuo 12 vuotta itseäni vanhempi mies hyväili ja tiesi tarkoin miten naista käsitellään. Liikkeet siirtyivät ylemmäs ja lopulta tunsin rinnoillani suuret kämmenet hierovan ja toinen lähti alemmas. Olin täydellisen kiihottunut ja Jussikin tunsi sen, hän hyväili toisella kädellä rintaani ja sormeili klitoristani. Hän painatui enemmän minua kohden ja tunsin selkääni vasten kovan ja melko kookkaan stondiksen. Aloin huokailla nautinnosta ja Jussi kovensi otteitaan. Sitten hän äkkiä käänsi minut selälleni makaamaan. "En kestä enää hetkeäkään! Oon halunnu sua jo kauan aikaa", Jussi huudahti ja laskeutui antamaan yhden elämäni parhaimmista kielihoidoista. Anelin lisää ja tunsin kuinka hän nuolikiihkosta kostunutta pillua ja välillä työnsi sormiaan sisälleni. Tunsin pian tulevani ja en enää kyennyt pidättelemään. Tulin hänen sormilleen. Jussi innostui enemmän ja nousi polvilleen, alkoi asetella täydessä stondiksessa olevaa kulliansa orgasmista turvonneille huulilleni. Hän sai sen työnnettyä sisääni ja alkoi hitain työnnöin naida mua. Suutelin häntä ja pyysin, että saisin elämäni kovimman panon juuri häneltä. Kun tiukka pilluni alkoi antaa periksi tahti muuttui kovemmaksi ja sain usean kerran peräkkäin.
      Vaihdoimme asentoa niin, että minä jäin ylemmälle lauteelle kontalleni ja hän siirtyi alemmalle. Jussi tuli sisääni takaa ja tunsin, että hän siveli jotain anukseeni. Säikähdin, sillä olin sieltä vielä neitsyt "Ei... ei sinne!" Jussi naurahti "Halusit elämäs parhaan panon joten sen myös saat. Nautit tästä usko pois" Annoin hänen siirtää itsensä vielä hetken neitsyelle anaalilleni. Öljy oli liukastuttanut tarpeeksi ja sain kokea ensimmäisen persepanoni. Kohta huomasin sen tuntuvan todella hyvältä ja kiemurtelin orgasmin partaalla, mutta Jussi piti lujasti kiinni lantioistani. Hänkin alkoi osoittaa merkkiä tulemisesta ja alkoi ähkiä kovempaa. Tunsin hänen orgasminsa, kun hän takoi itseään minuun ja juurta myöten kulli kävi perseessäni. Hengähdimme hetken ja siirryimme suihkun puolelle. Pesimme toisemme ja lähdimme katsomaan missä muut ovat.
      Mira ja Jari olivat nukkumassa jo ja Henri sekä Markus istuivat vielä pyyhkeet päällä keittiössä juoden ja jutellen. Ilmeet kirkastuivat oikein leveisiin hymyihin kun saavuimme paikalle. "Ei kehdattu tulla enää saunaan, kun aateltiin teillä olevan tärkeää asiaa toisillenne", Henri sanoi silmää iskien.

      Jatko mietittynä jos joku siitä on kiinnostunut ;)

      • jj

        jatka


      • ...

        jatka todellaki


    • jussipeppu

      jatka ihmeessä nyt, tää oli hyvä

    • JatkaJatkaJatkajatka

      Jatkajatkajatkajatka

    • Mm

      Jatkoa

    • heyddl

      mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
      what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe