40 v poikamies tai vanhapoika

Vansoul

Minulle on sanottu, että olen menettänyt paljon, kun en ole koskaan ollut rakastunut. Onko täällä muita, tai onko teillä sellaisia kavereita? Osaavatko naiset puhua rakkaudettomuudesta lässyttämättä? Minulle on sama, vaikka olisinkin ainoa On ollut yksi seurustelu yh:n kanssa, ja yksi toinen kuukauden suhde. Maksullisia ilotyttöjä on ollut noin 30. Ensimmäiset 15 kumppania oli maksullisia venäläisiä. Aloitin seksin lopulta 29-vuotiaana. Olin komea ja lahjakas nuorukainen, mutta oli jännittämistä ja masennusta, joka jatkuu yhä. Helpostihan ihminen ilman rakkautta jää tähän ikään asti. Tuntuu, että naiset varsinkin kavahtavat. Jopa terapeutit ja psykiatrit pitävät asiaa vakavana. Minusta edes jonkinlainen seksi on tärkeämpää kuin rakkaus. Mitä mieltä yleisesti ollaan asiasta?

10

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ich bin...

      Ah, lempiaiheeni...rakkaus ja rakastaminen.

      Onneksi et tiedä, mitä olet menettänyt. Näin sanon ystävällenikin, joka omien sanojensa mukaan ei ole koskaan rakastunut. Hän sanoo elävänsä ihan tyytyväistä (onnellista?) elämää siitä huolimatta. Yksin.

      Aiheesta usein leikkimielisesti kinaamme. Minä väitän, että kun on kerran kokenut rakastumisen/rakkauden, ei halua enää elää ilman, koska rakkaus:
      * tuo värejä elämään.
      * antaa energiaa ja voimaa.
      * saa esille ihmisen paremman minän.
      * on emotionaalinen mullistus, joka pyörittää elämää.

      Vaikkakin rakkaus:
      * joskus on myös kipua, tuskaa, surua, kyyneleitä...
      * joskus imee kaiken energian ja vie voimat...
      * saa järjen putoamaan päästä...
      * juovuttaa ja aiheuttaa riippuvuutta...
      * saa perhoslauman räpiköimään vatsassa...

      ...niin siltikin rakkaus/rakastaminen on kaiken tuon arvoista, sillä ei ole suurempaa voimaa kuin rakkaus.

      Tunteeton seksi voi olla tyydyttävää, mutta uskon että rakkaus tuo petipuuhiinkin enemmän syvyyttä, mielihyvää, suurempaa nautintoa. Olisiko se sitten sitä rakastelemista? Joku muu vastatkoon siihen.

      Yksi näkemys tässä. Olisi kiva lukea muitakin.

      • Vansoul

        Jos rakkaussuhde katkeaa, pitää siis löytää uusi, koska ilman ei halua elää. Minä sairastelen masennusta, eli välillä ei huvittaisi elää. Voisiko rakkaussuhde parantaa masennukseni? Toisaalta pitäisi kuulemma ensin tykätä itsestään ja elämästä, ennen kuin on valmis rakkauteen. Toisaalta on hyväksyttävä itsensä keskeneräisenäkin, ja uskoa kelpaavan sellaisenaankin, koska muutenhan on huono itsetunto.

        Kaiken edellisen perusteella minun pitää tavoitella rakkautta. Jos se itsekseen tulisi kohdalle, niin eikös se olisi jo tullut, kun aikaakin olen antanut 25 vuotta. Ei kannata aloittaa uutta aikajaksoa samalla suunnitelmalla.

        On huomattava, että minä en ole tässä ainoa epäonnistuja, vaan myös tytöt ovat epäonnistuneet saamaan minulta rakkautta. Yleensä he olivat kylmäkiskoisia, ja tylyjä. Oli myös ujoja ja jännittyneitä kikattajia. Olen lukiosta asti ollut saatavilla, mutta kaikki tytöt epäonnistuivat minun suhteeni. Heillä oli huonoa tuuria, sillä olen upea tyyppi, jolla olisi ollut paljon rakkautta annettavana.

        Sitä ensi rakkautta ei voi tuulesta temmata. Minä saan harrastaa seksiä maksullisten kanssa, kun ikää on jo 40 v,enkä ole oppinut seksisuhteita solmimaan. Ei kai se ole keneltäkään pois? Itsetuntoni kestää maksamisen. Eikä minun tarvitse nöyrtyä ottamaan naisilta haukkuja vastaan, koska naiset itse ovat osasyyllisiä seksinpuutteeseeni, kun eivät ole minun kanssa sitä seksiä halunneet.

        Olen takaisin alkupisteessä. Kiitos kommenteista tähän asti.


      • Ich bin...
        Vansoul kirjoitti:

        Jos rakkaussuhde katkeaa, pitää siis löytää uusi, koska ilman ei halua elää. Minä sairastelen masennusta, eli välillä ei huvittaisi elää. Voisiko rakkaussuhde parantaa masennukseni? Toisaalta pitäisi kuulemma ensin tykätä itsestään ja elämästä, ennen kuin on valmis rakkauteen. Toisaalta on hyväksyttävä itsensä keskeneräisenäkin, ja uskoa kelpaavan sellaisenaankin, koska muutenhan on huono itsetunto.

        Kaiken edellisen perusteella minun pitää tavoitella rakkautta. Jos se itsekseen tulisi kohdalle, niin eikös se olisi jo tullut, kun aikaakin olen antanut 25 vuotta. Ei kannata aloittaa uutta aikajaksoa samalla suunnitelmalla.

        On huomattava, että minä en ole tässä ainoa epäonnistuja, vaan myös tytöt ovat epäonnistuneet saamaan minulta rakkautta. Yleensä he olivat kylmäkiskoisia, ja tylyjä. Oli myös ujoja ja jännittyneitä kikattajia. Olen lukiosta asti ollut saatavilla, mutta kaikki tytöt epäonnistuivat minun suhteeni. Heillä oli huonoa tuuria, sillä olen upea tyyppi, jolla olisi ollut paljon rakkautta annettavana.

        Sitä ensi rakkautta ei voi tuulesta temmata. Minä saan harrastaa seksiä maksullisten kanssa, kun ikää on jo 40 v,enkä ole oppinut seksisuhteita solmimaan. Ei kai se ole keneltäkään pois? Itsetuntoni kestää maksamisen. Eikä minun tarvitse nöyrtyä ottamaan naisilta haukkuja vastaan, koska naiset itse ovat osasyyllisiä seksinpuutteeseeni, kun eivät ole minun kanssa sitä seksiä halunneet.

        Olen takaisin alkupisteessä. Kiitos kommenteista tähän asti.

        Ei rakkaus etsien tule. Monelle se tulee silloin, kun sitä vähiten odottaa. Kokemuksesta voin sanoa tämän. Jollakin siihen voi mennä enemmän kuin tuo 25 vuotta...

        Hirmu vaikeita asioita kyselet. Enkä osaa vastata, mutta kuitenkin haluan jotain sanoa. En tiedä miksi empatiani ovat puolellasi.

        Niin. Masennus on sairaus, eikä rakkauskaan ole lääke kaikkeen. Toisen ihmisen tehtävä ei ole parantaa sinua, se on sinun tehtäväsi. Mitäs jos lähtisit siitä, että pidät huolta itsestäsi ja opettelet ensin rakastamaan itseäsi. Sitten kykenet rakastamaan myös muita. Kun voit paremmin itsesi kanssa, tulet paremmin toimeen myös toisten kanssa. RAKASTA JA ARVOSTA ITSEÄSI! Olet tärkeä ja ainutlaatuinen. Kun olet sinut itsesi kanssa, se kyllä heijastuu ympäristöönkin.

        En tiedä masennuksesi syytä, mutta sanotaan, että rakkauden puute on syy moneen ongelmaan ja sairauteen. Rakkaus ei ehkä paranna masennustasi, mutta auttaa jaksamaan se yli tai jopa lieventää sitä. Ei kai rakkauden terveyttä edistäviä vaikutuksia voi kiistääkään.

        Kaiken tuon ylläolevan oman löpinäni jälkeen kysyn sinulta, että jos olet onnellinen nykyiseen tilanteeseen ja elämääsi, niin miksi sinun pitäisi edes tavoitella jotain muuta?


      • Sama nimimerkki
        Ich bin... kirjoitti:

        Ei rakkaus etsien tule. Monelle se tulee silloin, kun sitä vähiten odottaa. Kokemuksesta voin sanoa tämän. Jollakin siihen voi mennä enemmän kuin tuo 25 vuotta...

        Hirmu vaikeita asioita kyselet. Enkä osaa vastata, mutta kuitenkin haluan jotain sanoa. En tiedä miksi empatiani ovat puolellasi.

        Niin. Masennus on sairaus, eikä rakkauskaan ole lääke kaikkeen. Toisen ihmisen tehtävä ei ole parantaa sinua, se on sinun tehtäväsi. Mitäs jos lähtisit siitä, että pidät huolta itsestäsi ja opettelet ensin rakastamaan itseäsi. Sitten kykenet rakastamaan myös muita. Kun voit paremmin itsesi kanssa, tulet paremmin toimeen myös toisten kanssa. RAKASTA JA ARVOSTA ITSEÄSI! Olet tärkeä ja ainutlaatuinen. Kun olet sinut itsesi kanssa, se kyllä heijastuu ympäristöönkin.

        En tiedä masennuksesi syytä, mutta sanotaan, että rakkauden puute on syy moneen ongelmaan ja sairauteen. Rakkaus ei ehkä paranna masennustasi, mutta auttaa jaksamaan se yli tai jopa lieventää sitä. Ei kai rakkauden terveyttä edistäviä vaikutuksia voi kiistääkään.

        Kaiken tuon ylläolevan oman löpinäni jälkeen kysyn sinulta, että jos olet onnellinen nykyiseen tilanteeseen ja elämääsi, niin miksi sinun pitäisi edes tavoitella jotain muuta?

        Tavoittelen jotain muuta, koska minulla on paljon rakkautta annettavana. Haluaisin tuhlata sen johonkin onnentyttöön, joka saisi nukkua sylissäni. Sama tilanne minulla on ollut aina, jo 25 vuotta, paitsi kaksi tyttöä pääsivät syliini, joista toinen jäi kahdeksi vuodeksi.

        Olin komea ja lahjakas nuorukainen 16-30-vuotiaana, enkä päässyt edes halaamaan edes vaatteet päällä koko aikana. Maksullisia naisia otan, jotta saan antaa hellyyttä ja läheisyyttä edes jollekin.

        Sosiaalisten tilanteiden jännitys, paniikkikohtaukset, masennus, kiusatuksi joutuminen, ongelmieni vähättely ja katteeton optimismi olivat kyllä halaamiskokemusten esteitä. Tytöt saavat silti minulta surkean arvosanan, koska esteet on tarkoitettu ylitettäviksi.

        Rakkaus ei ole elinehto, mutta seksi on. Siksi minusta seksi on tärkeämpää, kuin rakkaus, vaikka rakkaus on parempaa, ja vaikki rakkaus sisältää seksin.


      • Ich bin...
        Sama nimimerkki kirjoitti:

        Tavoittelen jotain muuta, koska minulla on paljon rakkautta annettavana. Haluaisin tuhlata sen johonkin onnentyttöön, joka saisi nukkua sylissäni. Sama tilanne minulla on ollut aina, jo 25 vuotta, paitsi kaksi tyttöä pääsivät syliini, joista toinen jäi kahdeksi vuodeksi.

        Olin komea ja lahjakas nuorukainen 16-30-vuotiaana, enkä päässyt edes halaamaan edes vaatteet päällä koko aikana. Maksullisia naisia otan, jotta saan antaa hellyyttä ja läheisyyttä edes jollekin.

        Sosiaalisten tilanteiden jännitys, paniikkikohtaukset, masennus, kiusatuksi joutuminen, ongelmieni vähättely ja katteeton optimismi olivat kyllä halaamiskokemusten esteitä. Tytöt saavat silti minulta surkean arvosanan, koska esteet on tarkoitettu ylitettäviksi.

        Rakkaus ei ole elinehto, mutta seksi on. Siksi minusta seksi on tärkeämpää, kuin rakkaus, vaikka rakkaus on parempaa, ja vaikki rakkaus sisältää seksin.

        Mitä rakkaus sinulle on? Tuota jäin miettimään, kun puhut vain fyysisestä läheisyydestä. Oletko ollut suhteissasi henkisesti läsnä?

        Minusta rakkauteen kuuluu sekä fyysinen että psyykkinen läheisyys. Tunneyhteys on tärkeä, itselleni jopa tärkeämpi kuin tuo fyysinen puoli. Intohimo, vahva seksuaalinen halu herää sitä kautta. Henkinen läheisyys on perusta fyysiselle läheisyydelle. Monet miehet (luulisin) eivät tätä ymmärrä ja sitten ihmettelevät, kun se fyysinen puoli parisuhteessa kuolee.

        Parisuhteen elinehto on naiselle fyysinen ja psyykkinen läheisyys ja miehelle pelkkä fyysinen läheisyys. Onko näin?


      • Vansoul
        Ich bin... kirjoitti:

        Mitä rakkaus sinulle on? Tuota jäin miettimään, kun puhut vain fyysisestä läheisyydestä. Oletko ollut suhteissasi henkisesti läsnä?

        Minusta rakkauteen kuuluu sekä fyysinen että psyykkinen läheisyys. Tunneyhteys on tärkeä, itselleni jopa tärkeämpi kuin tuo fyysinen puoli. Intohimo, vahva seksuaalinen halu herää sitä kautta. Henkinen läheisyys on perusta fyysiselle läheisyydelle. Monet miehet (luulisin) eivät tätä ymmärrä ja sitten ihmettelevät, kun se fyysinen puoli parisuhteessa kuolee.

        Parisuhteen elinehto on naiselle fyysinen ja psyykkinen läheisyys ja miehelle pelkkä fyysinen läheisyys. Onko näin?

        Minä en tiedä mitä rakkaus on, enkä miltä se tuntuu. Emme rakastaneet, emmekä uskotelleet rakastavamme suhteissani. Oltiin, ettei joudu yksin, ja toisesta oli lohtua ja seuraa.

        En ole ikinä puhunut rakkaudesta kenenkään kanssa, koska riittävän hyviä kavereita ei ole.

        Miehet etenevät rakkauteen seksin kautta, ja naiset seksiin rakkauden kautta. Tehtävänä on sovittaa tämä tilanne yhteen. Niin minä näen koko asian. Vieläpä niin, että vastuu onnistumisesta on yksinomaan moiehellä. Naisten mielestä asia ei ole niin, vaan miehet ovat tunteettomia, limanuljaska-hyväksikäyttäjiä, ja epätoivoisia alikehittyneitä vonkaajia. Jos eivät onnistu vonkaamisessa, niin ovat vielä pahempia, eli nössyköitä ja surkimuksia ja rassukoita, jotka eivät saa keneltäkään naiselta seksiä. Jos sitten hyväksyvät sen, etteivät saa, ja menevät maksullisiin ovat demoneita ja hirviöitä, joille nainen on vain kauppatavaraa.

        Näin minä näen sukupuolten välisen kuilun.

        Seksiin kuuluu läheisyys. Jos rakkautta ei saa, ja jos ei saa seksiä, niin seuraavaksi pitäisi kai olla sallittua maksaa siitä.

        Baarissa naiset haluavat, että mies lähestyy vain yhtä naista. Jos hän antaa pakit, niin mies ei saa siirtyä seuraavan naisen luo. Se olisi todiste siitä, että miehelle kelpaa kuka tahansa, joka antaa. Tämä, ja muut säännöt ovat naisten luomia. On helpompi ryytyä maksullisiin naisiin, kuin opetella enää tässä iässä baarien koreografiaa.


      • Ich bin...
        Vansoul kirjoitti:

        Minä en tiedä mitä rakkaus on, enkä miltä se tuntuu. Emme rakastaneet, emmekä uskotelleet rakastavamme suhteissani. Oltiin, ettei joudu yksin, ja toisesta oli lohtua ja seuraa.

        En ole ikinä puhunut rakkaudesta kenenkään kanssa, koska riittävän hyviä kavereita ei ole.

        Miehet etenevät rakkauteen seksin kautta, ja naiset seksiin rakkauden kautta. Tehtävänä on sovittaa tämä tilanne yhteen. Niin minä näen koko asian. Vieläpä niin, että vastuu onnistumisesta on yksinomaan moiehellä. Naisten mielestä asia ei ole niin, vaan miehet ovat tunteettomia, limanuljaska-hyväksikäyttäjiä, ja epätoivoisia alikehittyneitä vonkaajia. Jos eivät onnistu vonkaamisessa, niin ovat vielä pahempia, eli nössyköitä ja surkimuksia ja rassukoita, jotka eivät saa keneltäkään naiselta seksiä. Jos sitten hyväksyvät sen, etteivät saa, ja menevät maksullisiin ovat demoneita ja hirviöitä, joille nainen on vain kauppatavaraa.

        Näin minä näen sukupuolten välisen kuilun.

        Seksiin kuuluu läheisyys. Jos rakkautta ei saa, ja jos ei saa seksiä, niin seuraavaksi pitäisi kai olla sallittua maksaa siitä.

        Baarissa naiset haluavat, että mies lähestyy vain yhtä naista. Jos hän antaa pakit, niin mies ei saa siirtyä seuraavan naisen luo. Se olisi todiste siitä, että miehelle kelpaa kuka tahansa, joka antaa. Tämä, ja muut säännöt ovat naisten luomia. On helpompi ryytyä maksullisiin naisiin, kuin opetella enää tässä iässä baarien koreografiaa.

        Sinulla on sanojesi mukaan paljon rakkautta annettavana, mutta et tiedä, mitä se tarkoittaa, miltä se tuntuu. Syvä huokaus..

        "Miehet etenevät rakkauteen seksin kautta, ja naiset seksiin rakkauden kautta." Näinhän se on. Ja kun nämä erilaisuudet ymmärtää, on meidän helpompi toimia toinen toistemme kanssa. Nainen on hidas hiili, joka syttyy kuulemastaan. Mies on nopea ruuti, joka syttyy näkemästään. Yritä täs nyt sit elää vastakkaisen sukupuolen kanssa...haastavaahan se on...

        Täytyy sanoa, että olet törmännyt aivan vääränlaisiin naisiin. Toivottavasti et kuitenkaan ole menettänyt uskoa/toivoa siihen, että meitä toisenlaisiakin on olemassa.
        Eivät kaikki naiset tuomitse maksullisten naisten käyttöä. Minunkaan tehtäväni ei ole tuomita toisten tekemisiä. Eihän maksullinen seksi tietenkään korvaa syvällistä suhdetta, eikä minun mielestäni ratkaise parisuhdevaikeuksia, mutta en tuomitse, vaan jopa ymmärrän. Kyllä jokaisella on tarve tuntea itsensä halutuksi. Jokainen haluaa läheisyyttä ja kosketusta. Seksuaalisuus ja siitä nauttiminen on mielestäni jokaisen oikeus.

        Siltikin, tuo maksullisen seksin maailma tuntuu kovin kylmältä ja tunteettomalta, tekeeko se ihmisestä myös sellaisen? En tiedä. Sinä ehkä tiedät.


      • Anonyymi

        rakkaus on saatanasta


    • eienääikinä

      Seurustelin 1,5v miehen kanssa, jonka seksikokemukset oli hankittu huorilta ja täytyypä sanoa, että aikuinen mies se ei sitten osannut MITÄÄN! Jylkytti itsensä tyhjäksi ja muu ei kiinnostanut....uh!

    • Anonyymi

      Ah onneksi voi nykyisin luoda tekoälyllä kaikennäköisiä runkkauskuvia eikä tarvi käyttää vieläkään oikeita ihmisiä seksuaalisten kausausten poispanemiseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe