kauan odotettua

chiksi69

Monet yöt olin kuluttanut netissä juttelemalla kanssasi, keskustelut tuppasivat aina kääntymään lievästi irstaiksi , mutta molemmat nautimme yhteisistä hetkistä. Usein olimme ajatelleet näkevämme oikeasti ja niimpä sitten päätimme toteuttaa suunnitelman. Niimpä sitten sovittuna ajankohtana seisoitkin oveni takana, avasin oven varovasti ja hieman ujona, mutta hymysi sai minut heti rohkaistumaan. Olin ajatellut että olisi haaste pitää itseni kurissa ja yrittää olla heti liimautumatta sinuun , mutta suunnitelmiin tuli muutos kun vedit minut kiinni itseeni ja suutelit minua tulisesti. Vein käteni niskallesi ja toisella otin hellästi kiinni hiuksistasi, vedit minut ihan kiinni itseesi ja tunsin kun kätesi siirtyi pepulleni. Olin aivan myyty ja halusin vain saada sinut sänkyyni , mutta työnsitkin minut kohti pöytää, siirryit suutelemaan kaulaani ja varovasti tunnustelit rintojani, tunnuit niin hyvältä. Sitten käänsit minut ympäri niin että nojasin pöytään ja peppuni oli haaroväliäsi vasten, hyväilit koko kroppaani hellästi mutta erittäin kiihottavasti ja tunsin kuinka aloin jo kiimautua. Varovasti levitit haarojani, samalla koko ajan korviini kuiskien ja suudellen välillä kaulaani, olit aivan kiinni minussa. Sitten laskeuduit alemmas, ja alemmas mennessässi vedit myös hameeni ja stringini alas, pitelit reisistäni kiinni ja pian tunsin kuinka kielesi seikkaili klitoriksellani. En ollut koskaan tuntenut mitään niin kiihottavaa ja tuntui , että jalat lähtevät alta hetkenä minä hyvänsä, voihkin ja lantioni värähteli rytmikkäästi , sinun nuollessasi pilluani. Juuri kun alkoi tuntua etten kestä enää, nousitkin ylös ja nostit minut syylisi ja kannoit sänkyyn. Nostit minut päällesi ja aloimme taas suudella kuumasti. Riisuin paitasi ja tunsin kuumuutesi ihollani, heitin myös oman paitani ja varovasti aukaisit rintsikoitteni hakaset , saaden liivit putoamaan pois. Katselit rintojani , mutta sitten nousit istumaan , yltääksesi hyväillä niitä kielelläsi, voihkaisin taas. Revin hellästi hiuksiasi ja painauduin kiinni sinuun, heitit housusi pois ja tunsin kohoavan elimesi. Nostit minua vähän ja kun olin laskeutumassa taas alas, elimesi alkoi upota pilluuni. Tunnuit niin hyvältä sisälläni , että tahdoin vain rakastella kanssasi. Härnäsit minua ja tunsin kituvani siitä tunteesta, kuiskailit korviini kuinka rakastat minua ja että olin ihanin nainen päällä maan, olin kuin taivaassa. Sitten käänsit minut allesi ja nostit jalkani olkapäillesi jotta pääsisit työntymään yhä syvemmälle minuun. Liikuit rytmikkäästi ja hyväilevät kätesi saivat minut taas voihkimaan. Sitten otit ja käänsit minut ympäri , vedit minut kontilleni ja työnnyit uudestaan sisääni. Peppuni hinkkautui sinua vasten ja se kiihotti sinua, hyväilit rintojani ja suutelit kaulaani takaa päin. Hetken ajan panit minua sellaisella voimalla ja vauhdilla , että se alkoi olla jo liikaa, mutta sitten siirryit taas rauhallisempaan tahtiin, annoit minun määrätä vauhdin ja syvyyden keikuttelemalla lantiotani. Sitten halusin ratsastaa, nousin päällesi ja aloin vetää sinulle pientä showta. Hivelin itseäni, haroin hiuksiani, voihkin ja keinuttelin lantiotani välillä nopeammin , välillä hitaammin. Aloit olla loppusuoralla joten käänsit minut alas ja aloit paukuttaa kunnolla sisään, voihkin ja inisin jo orgasmin partaalla mutta yritin vielä sinnitellä, mutta ku nostit yläkroppaani ylemmäs ja kiihdytit vauhtia, tulin huutaen. Parin työnnön päästä sinäkin tulit, olit hetken vielä sisälläni , mutta sitten käännyt selällesi viereeni , nostit minut päällesi makaamaan ja kuiskasit rakastavasi minua, makoilimme siinä hetken kunnes nukahdimme.

0

1641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        56
        1896
      2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        48
        1648
      3. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        52
        1574
      4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        5
        1527
      5. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        6
        1495
      6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        6
        1415
      7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        8
        1306
      8. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        12
        1281
      9. Revi siitä ja revi siitä

        Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
        Varkaus
        4
        1163
      10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

        Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
        Hämeenlinna
        4
        1138
      Aihe