Sal - Santiago

Funana

Haluaisin kuulla kokemuksia Kap Verden saarien välillä tehtävistä retkistä, lähinnä päiväretkistä Salilta Santiagoon. Esimerkiksi Finnmatkat tarjoaa mahdollisuutta, jossa lennetään Salin saarelta Santiagoon ja takaisin. Lähinnä mietityttää, onko turvallista lentää paikallisella pienkoneella, oletan siis, että kyseessä on jokin potkurikone. Entä nähdävyydet Santiagossa? Ihmiset? Turvallisuus ylipäätään? Kaikki kokemukset otetaan ilolla vastaan :)

2

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blueberry-on-the-top

Itse matkustimme Fogon saarelle. Lento tehdään Kap Verden lentofirma HalcionAirilla. Kone oli potkurikone, mutta sisältä oikein siisti ja turvalliselta vaikuttava. Toisten kertomusten perusteella vaikutti siltä, että hyvin tarkkaan he vahtivat lentokelejä, että lennot varmasti ovat sään puolesta turvalliset. Lentoja en ainakaan moittisi. Lentäjämme oli ulkonäöstä päätellen portugalilainen, ei siis vaikuttanut paikalliselta.

En valitettavasti osaa kertoa retkistä Santiagoon, mutta tuo Fogon retki oli aivan mieletön ja voin suositella ainakin sitä lämpimästi!

• JA

HalcyonAirin kone oli ihan ok. Yhtiä oli käsitykseni mukaan aika uusi. Lensimme sillä Boavistalta Fogolle. Koneeseen mahtui matkustajia n. 50.

Meidän oli tarkoitus lentää Santiagoon, mutta Finnmatkojen mokan vuoksi reissumme suuntautui kuitenkin Fogon saarelle. Yllätys yllätys! Olihan se Fogon tulivuorisaari kiva nähdä, mutta moka jäi harmittamaan.

Otimme sitten uuden reissun Santiagoon, mutta sinä päivänä iski hiekkamyrsky, Lennot peruttiin silloin eikä reissuun sitten enää päästy. Kansainvälisiä lentoja peruttiin myös hiekkamyrskyn takia. Vaikutti ainakin, että lentoasioista huolehditaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51