Mitä tykkäsit? Oliko hyvä?
S.King Kuvun alla
10
506
Vastaukset
- lim
Ihan ok. Tosin suomennosta en vielä ole ehtinyt lukea (luin siis englanninkielisen heti sen ilmestyttyä). Kirjassa on ihan mielenkiintoinen juoni ja henkilöhahmot on Kingin tapaan hyvin ja perusteellisesti kuvattuja. Loppu ei ole ihan perinteistä Kingiä - mutta menettelee. On sitä paljon huonompiakin Kingin kirjoja luettu.
- Pieni Valtteri
Minusta loppu oli ihan perinteistä Kingiä.
- jim rennie
Joo! Nimenomaan just se loppu, mä petyin odotin jotain muuta kun kuitenkin sen pituinen teos.
- (/)=
Vähän hätiköityjä ovat loput.
- Sawonvittuparas
Minulla on tavallaan viha-rakkaussuhde tähän kirjaan. En yksinkertaisesti kestä suurinta osaa hyvispäähenkilöisä, etenkin Baaaaarbie ja Julia käyvät niin hermoille lukiessa että tekisi mieli paiskata kirja seinään. Olen 15 -vuotias, mitä olen blogeja katsellut niin standardia nuorempi lukija.
Heti alussa huomasin, että Junior Rennie kiinnosti minua hahmona valtavasti, ja ahmin hänenkin vuokseen kirjan MUUTAMASSA PÄIVÄSSÄ mikä oli järkytys itsellenikin. Rakastuin korviani myöten Junioriin, ja itkin ensimmäisen kerran kirjaa lukiessani kohdassa, jossa Big Jim hyvästeli kuollutta poikaansa.
Olisipa Junior edes lasauttanut Barbien aivot pihalle. Kuka muka pystyy väistelemään luoteja? Ja se tapa, jolla Barbie härnäsi ja kettuili Juniorille. AAARGHH
Minä muuten Jostain syystä kuvittelen Big Jimin Hulk Hoganiksi liituraitapuvussa.
Väkivallan määrä on puhuttanut jotain kukkahattutätejä, mutta mielestäni se loi kirjaan erinomaisen, elokuvamaisen tunnelman. Avaruusolentojuttu lopussa oli jotenkin naurettava, mutta eihän se pääasia ollutkaan.
Ja nyt paasaan hetken näistä minun upeista kuvitelmistani, Carter Thibodeau näyttää nuorelta Cary Elwesiltä(SAWien Lawrence Gordon), Mel on musta, Julia Shumway näyttää Ruotsin miljonääriäitien Agnes Nicole Winterltä. Juniorin olen kuvitellut ihan omanlaisekseen, ja tarkasti, että sitä on liki mahdoton kuvata sanoin (pitäisi piirtää). Mutta ainakin kultsipuppeliJuniorilla on siniset simmut.
Team Rennie voittoon!- konejätti
Vähän epäilen oletko tosissasi. Ymmärrän että pahiksista voi pitää, mutta ei kai kukaan nyt sentään rakastu Junior Rennieen.
- ffreddie
Oliko ne muka avaruusolentoja siinä lopussa? Eikö ne ollut pieniä lapsia vain toisesta ulottuvuudesta?
- undereverything
ffreddie kirjoitti:
Oliko ne muka avaruusolentoja siinä lopussa? Eikö ne ollut pieniä lapsia vain toisesta ulottuvuudesta?
Eivätkö ne olleet avaruusoliolapsia jotka leikkivät vähän kuvulla ;D toisin kun sarjassa (3.kausi menossa) on niin hazardii koko touhu..yhteisyys ja muut..christinet ja evat ja kuningattaret..plaah..miksi oi miksi.. Menee näköjää samaa settiin ku esim. Lost.. Ei vaa osata lopettaa ajoissa. Ja muuteki kirjan juonest ei pahemmin enää tietoakaan.. Kakkaa sanon minä
- sawonvittuparas
Aluks mäkin ihmettelin, et oonko tosissani.
Junior Rennie
Mut joo, tää mun maku tiedetään - junkka
Tosiaan pahikset on tässä kirjassa mielenkiintoisempia, koska heillä on heikkouksia tms. Tosiaan just Barbiesta ja Juliasta jäi sellainen muovinen ja pakkotäydellinen vaikutelma. Enpä tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864