S.King Kuvun alla

jim rennie

Mitä tykkäsit? Oliko hyvä?

10

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lim

      Ihan ok. Tosin suomennosta en vielä ole ehtinyt lukea (luin siis englanninkielisen heti sen ilmestyttyä). Kirjassa on ihan mielenkiintoinen juoni ja henkilöhahmot on Kingin tapaan hyvin ja perusteellisesti kuvattuja. Loppu ei ole ihan perinteistä Kingiä - mutta menettelee. On sitä paljon huonompiakin Kingin kirjoja luettu.

      • Pieni Valtteri

        Minusta loppu oli ihan perinteistä Kingiä.


    • jim rennie

      Joo! Nimenomaan just se loppu, mä petyin odotin jotain muuta kun kuitenkin sen pituinen teos.

    • (/)=

      Vähän hätiköityjä ovat loput.

    • Sawonvittuparas

      Minulla on tavallaan viha-rakkaussuhde tähän kirjaan. En yksinkertaisesti kestä suurinta osaa hyvispäähenkilöisä, etenkin Baaaaarbie ja Julia käyvät niin hermoille lukiessa että tekisi mieli paiskata kirja seinään. Olen 15 -vuotias, mitä olen blogeja katsellut niin standardia nuorempi lukija.
      Heti alussa huomasin, että Junior Rennie kiinnosti minua hahmona valtavasti, ja ahmin hänenkin vuokseen kirjan MUUTAMASSA PÄIVÄSSÄ mikä oli järkytys itsellenikin. Rakastuin korviani myöten Junioriin, ja itkin ensimmäisen kerran kirjaa lukiessani kohdassa, jossa Big Jim hyvästeli kuollutta poikaansa.
      Olisipa Junior edes lasauttanut Barbien aivot pihalle. Kuka muka pystyy väistelemään luoteja? Ja se tapa, jolla Barbie härnäsi ja kettuili Juniorille. AAARGHH
      Minä muuten Jostain syystä kuvittelen Big Jimin Hulk Hoganiksi liituraitapuvussa.
      Väkivallan määrä on puhuttanut jotain kukkahattutätejä, mutta mielestäni se loi kirjaan erinomaisen, elokuvamaisen tunnelman. Avaruusolentojuttu lopussa oli jotenkin naurettava, mutta eihän se pääasia ollutkaan.
      Ja nyt paasaan hetken näistä minun upeista kuvitelmistani, Carter Thibodeau näyttää nuorelta Cary Elwesiltä(SAWien Lawrence Gordon), Mel on musta, Julia Shumway näyttää Ruotsin miljonääriäitien Agnes Nicole Winterltä. Juniorin olen kuvitellut ihan omanlaisekseen, ja tarkasti, että sitä on liki mahdoton kuvata sanoin (pitäisi piirtää). Mutta ainakin kultsipuppeliJuniorilla on siniset simmut.
      Team Rennie voittoon!

      • konejätti

        Vähän epäilen oletko tosissasi. Ymmärrän että pahiksista voi pitää, mutta ei kai kukaan nyt sentään rakastu Junior Rennieen.


      • ffreddie

        Oliko ne muka avaruusolentoja siinä lopussa? Eikö ne ollut pieniä lapsia vain toisesta ulottuvuudesta?


      • undereverything
        ffreddie kirjoitti:

        Oliko ne muka avaruusolentoja siinä lopussa? Eikö ne ollut pieniä lapsia vain toisesta ulottuvuudesta?

        Eivätkö ne olleet avaruusoliolapsia jotka leikkivät vähän kuvulla ;D toisin kun sarjassa (3.kausi menossa) on niin hazardii koko touhu..yhteisyys ja muut..christinet ja evat ja kuningattaret..plaah..miksi oi miksi.. Menee näköjää samaa settiin ku esim. Lost.. Ei vaa osata lopettaa ajoissa. Ja muuteki kirjan juonest ei pahemmin enää tietoakaan.. Kakkaa sanon minä


    • sawonvittuparas

      Aluks mäkin ihmettelin, et oonko tosissani.
      Junior Rennie
      Mut joo, tää mun maku tiedetään

    • junkka

      Tosiaan pahikset on tässä kirjassa mielenkiintoisempia, koska heillä on heikkouksia tms. Tosiaan just Barbiesta ja Juliasta jäi sellainen muovinen ja pakkotäydellinen vaikutelma. Enpä tiedä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe