nainen, aina kun näen sen meinaan räjähtää.. ;D
Voisitko peittää sen
18
435
Vastaukset
- ;))))
:)) Sehän se tarkoitus onkin ;))
melkein ainakin - like booty
Aivan naisen hyvä peppu voittaa koska tahansa isot tissit.
- Pepander
isot tissit yököttää! Peput ja luomu kunniaan!
- like booty
Pepander kirjoitti:
isot tissit yököttää! Peput ja luomu kunniaan!
harvoin naisilla on hyvä peppu ja isot luonnonlliset tissit. Se on yleensä sekäettä.
- yksi v-mies
like booty kirjoitti:
harvoin naisilla on hyvä peppu ja isot luonnonlliset tissit. Se on yleensä sekäettä.
mun exällä on,niitä kaipailen.
- mieles tekee kuiteki
No tuu koskettelemaan sitä ;D
- ...........
eiku puristelemaan.
- pyllysi
milläs se vois peittää? onko ideoita?
- .
Tissit kunniaan :)
- tiukatfarkut
Miksi pitäisi luonnon suomia lahjojaan peitellä millään säkeillä :)
- halpahalli
Älkää vaan niitä räjähteleviä implantteja laittako.
- minä myös
kulta kaapu peittää pahemmatki erektiot..
- <3<3<3
Joo kannattaa vaan varoa, ettei käy kun mulle, eli eka sauva mulla oli sun ikäisenä. Noin vuoden valein vaihdoin isompaan. Nyt olen 18 ja sauvani on 25/6 cm. Ei oikeat kalut tunnu enää missään :(
Hmm. Osaakos se sauva jutella, lohduttaa kun maailma murjoo, laittaa kädet ympärille, suukotella ja sanoa "rakastan sinua" ? Seksi on muutakin kuin pelkkää sisääntyöntymistä ja senttejä.
- *42*
No enpä ole sellaista miestä(kään) tähän mennessä tavannut.
Vain omat sentit olleet mielessä.
- Ratkaisu:
Onko aloittaja nainen? Kato hyvä ihminen muualle, jos noin toisten persaukset kiihottaa/ärsyttää/naurattaa. Itsesi vaan mokaat jos noin käyttäydyt.
- pylly vasten pyllyä
Taasko siellä pyllyäni mietit..kivahan se on, että tykkäät, vaikka räjähdysvaara suuri :D
- Neljätoista sanaa
Jaa vai niin, no mun pyllyllä ei tollasia tunteita synny.
Eli ei mulle tää,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448821
- 785352
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383854Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543242Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403060
- 412256
- 331808
- 2091737