Uusi minecraft server 24/7 haetaan modeja!

zeropoint0

Elikkäs ostin minecraft servun ja se on auki 24/7. Servulla on useita plugineita mm. antigrief eli jos joku grieffaa servulla voin rollback kaikki muutokset niin, ettei grieffaamisesta ole haittaa. Moderaattoriksi voi hakea kun on pelannut serverillä vähintään 2 viikkoa. Tällä hetkellä servulla on spawni kisa, eli kuka rakentaa hienoimman spawnin saa palkinnon ja siitä tehdään servun spawni. Myös parhaimman nimen keksijä voittaa palkinnon.

Mitä voit tehdä servulla:
- Pelata yksin, kavereiden kanssa.
- Kaivaa ja rakentaa.
- Rakentaa kyliä
Mitä ET voi tehdä:
-Käyttää ylimääräisiä modeja (esim flyhack, x-ray ja niin edelleen)
-Grieffata (tuhota paikkoja).
-Grieffaus ja flyhack ynm. selviää kyllä ja olen hankkimassa antix-xray joten siitäkään ei ole hyötyä.
-EI TUHOTA PUIDEN ALAOSIA JA JÄTETÄ YLÄOSAT PYSTYYN!

IP: 95.143.195.118:29965

Pluginit käytössä:
Anticheat, antigrief, lightvote, chest suojaus, alueiden suojaus. Servu sisältää myös invupluginin jolla adminit voivat nähdä inventorisi.

Tietoa servusta:
Servulla on nether ja netheriin EI saa rakentaa taloa, mutta netherwart farmin voi ja fortresseihin voi rakentaa kohtuudella. Servulla on mobtrap johon pääsee kysymällä mikäli admin on paikalla. Servu on päivitetty uusimpaan versioon.

52

1704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zeropoint0

      Ohjeita uusille pelaajille:
      - Mene spawnilta ainakin 200block poispäin ennenkuin voit rakentaa.
      - Älä rakenna toisen tontin luo tai yleisen rakennuksen läheisyyteen.
      - Voit suojata chestisi käyttämällä /cprivate komentoa ja klikkaamalla sitten chestiä.
      - Pyydä adminia suojaamaan talosi.
      - /lvt start komennolla voit aloittaa äänestyksen siirtyykö servu päivään (täytyy olla iltai tai yö että voit aloittaa voten)
      - kysy adminilta lisää

      • Anonyymi

        Moi mäoonremi


    • OSTAN PAREMMAN SERVUN!

    • Pistä se klinkki tänne mis voi tehdä ilmaset tunnukset

    • gal pal

      Voitko laittaa että ei-premiumit pääsee sisää ?

    • En laita niin, että ei preriumit pääsee sisään, koska silloin kuka tahansa voisi tulla, saada banaanit, tulla uudestaan ja niin edelleen. Nyt on uusi servu online, eikä se lagaa. Ip on 95.143.195.118:26765 . Olen ostanut tämän serveri 3kk eteenpäin.

    • gal pal

      Jos laitat ib bannit niin ei voi tulla

    • en kerro

      en tajua.. Ei voi rikkoo maasta blockkii ees 250 blockin päästä? ...

      • en kerro:lle tiedoksi servulla on normi spawn protection, mutta muuten voit kyllä ihan vapaasti rikkoa. Myöskään ei mielellään alle 200block spawnista, koska spawnitalo laajenee ja merketti laajenee ynm... Tiedoksi myös, että 3kk servua on jo ostettu ja servu pysyy senkin jälkeen mikäli pelaajia riittää.


      • qos legend
        zeropointz kirjoitti:

        en kerro:lle tiedoksi servulla on normi spawn protection, mutta muuten voit kyllä ihan vapaasti rikkoa. Myöskään ei mielellään alle 200block spawnista, koska spawnitalo laajenee ja merketti laajenee ynm... Tiedoksi myös, että 3kk servua on jo ostettu ja servu pysyy senkin jälkeen mikäli pelaajia riittää.

        Tein mobiili minecraftissa max korkeuksiset wtc tornit sisätiloineen


    • Naamiocraftille

      naamiocraftille pääsee non-premium

    • En ymmärrä mistä tämä offtopic spammi tuli, mutta tiedoksi kaikille serveri päivitetty 1.1 versioon ja servun virallinen nimi on kakkucraft!

    • Elikkäs ip muuttui pelaa.kakkucraft.com :iksi! Tule katsomaan uudistunutta serveriä!

      • en pääse kakkucraftiin enää. Kun yritän mennä kakkucraftiin niin siinä lukee, että Ban Hammer Has Spoken!


      • marcus669 kirjoitti:

        en pääse kakkucraftiin enää. Kun yritän mennä kakkucraftiin niin siinä lukee, että Ban Hammer Has Spoken!

        Jos olen saanut bännät jostain niin olisiko mitenkään mahdollista, että pääsisin takaisin servuun. Lupaan kautta kiven ja kannon, että en enää tee mitään sääntöjen vastaavaa. Arvostan sitä jos päästät minut kakkucraftiin takaisin. :-)


    • Juu taisit grieffata jotain, voit foorumeilla tehdä hakemuksen ja pääset ehkäpä takaisin.

      • Ja tosiaan pahoittelen että kesti, en ole muistanut käydä täällä katsomassa.


    • Mudsaf

      Liittykää MudCraftiin, ei moderaattorin tai ylläpitäjien paikkoja vielä auki, ennenkuin serveri on täysin vakaa ja kaikki lisäosat asennettu (plugins).

      mudsaf.no-ip.info

    • Joku123

      Tässä olisi kaverini server se on melkein 24/7
      ip:sc18.servercraft.co:7531

      • joku123

        ja täällä ei sitten saa rikkoa (:


      • eelilandia

        premium poies/pois


    • joku123

      Tässä olisi kaverini servu (:: (plugineja)
      ip:95.143.195.118:26765
      grieffaajat eivät ole tervetulleita :D

      • eelilandia

        premium pois ni tulla kaverin kans kuvaamaan


    • ???

      Mikä on servun nimi??

    • Niksu21

      MÄ VOIN TULLA! olen kokenut pelaaja ja ystävällinen ja auttavainen ja rehti-pelaaja.
      osaan rakentaa myös hienoja taloja/spawnwja. kokemusta järjestyksen valvojana on mega-craftista puoli-vuotta. jos haluatte kunnon järjestyksenvalvojan ja hyvän rakentajan serveriinne, valitkaa minut! ja ottakaa yhteyttä osoitteeseen: [email protected] harmi on että olen vasta 10vuotta mutta autan ja olen järjestyksen valvojana ILMAISEKSI!

    • mä oon Tr0llP4tte muistatkai kakkucraftist?Mä haluisin modeks ni mietikkö asiaa?

    • Niksu21

      niin et pääsisinkö pestiin?
      ikä: 10V koht 11
      olen hyvä minecraftaaja
      en suvaitse yhtään sääntöjen rikkomista niin hetim mutet tai ban!
      niin et oon rehellinne
      hyvä ja pesun kestävä suomalainen poika.n niin harkiteko asiaa?

      • Niksu21

        niin et joku123 lisää mut whitelistalle!


    • Tomi

      Joku123 voisitko lisätä mut ja mun parhaan kaverin sinne kentälle?
      Me tykätää pelata minee :D lisättävänä olis Tomi ja HyeeNa

    • lagaa

      Mulla lagaa se yhen tyypin kaverin servu.Aivan paska






      T.eräs joka etsi hyvää servua

    • ????

      onko siis servui mis pääsee ,moderaattoriks

    • Hemppu7

      Voinko olla admin?

    • kannucraft1

      uusi mineraft serveri kannucraft 24/7 auki !!

      tervetuloa pelaamaan

    • tgronberg1

      olen tgronberg haen moderaattoriksi
      olen aina toivonut pääseväni moderaattoriksi tai adminiksi mutta nyt olen tehnyt hakemuksen xenbal anteeksi että sanoin mapin uudistumista huonoksi asiaksi mutta tajusin että se kummiskin tehdän joskus mutta jos päästät minut moderaattoriksi tai adminiksi niin lupaan olla rehellinen ja käydä serverillä usein ja auttaa sinua tekemään kempelecraftista maailman parhaan craftin eli olen tehnyt hakemuksen toivon parasta T: tgronberg (xenbal olet paras owner usko se (:)

    • server1

      tulkaa mun servulle pelaa ip on 85.156.13.223

    • MurtoCraft

      Hei kaikkille Kuten Huomasin että joku kysyi että laitaisivat ei ostetuille pelajille joten suositelen tietenkin oma serverio ip:murtocraft.waltsu.net meillä on jail eli vankila sinne joutuu jopa 48 tunniksi jos ei kuuntele ylläpitoa serveri on non hama ja se on 24/7 serverillä on vip ostos oikeudet vipeillä on enemmän komentoja kuin taviksilla ja vipit mahdolistavat meidän serverin päällä pysymyksen
      eli kaikki vain
      murtocraft.waltsu.net meidän sivut ovat kiinni koska Tehdään sinne live help josta sitten voi kysellä mutta sivut tulossa takaisin pian

    • Patlag

      Miks ei toimi

    • wittu1

      Elikkäs pelaan vain niitä servuja jossa olen admin/mode tai rakentaja!
      Olen kokenut rakentaja ja admin osaan rauhoittaa tilanteita ja en tappelle muiden kanssa!
      Ikä:11
      Minekraft nimi: wittu
      Kokemus: 10 !
      Valitkaa minut adminiksi

    • Jaa-a

      Voisin tulla operaattoriks
      Mine nimi: J_Vilander

    • Haluun kakkucraftii

      Pääsisinkö kakkucrafttiiin pelaa jos joku kertois onks 1.7.2 vai 1.6.4 ?
      Nimeni oilisi NinjaGirl54

    • Kaakko123

      Olen 11v
      Mine nimi: Kaakko123
      Haluan moderaattoriksi ensinnäkin koska haluan editstää ja auttaa servuanne ja koska haluan opetella teidän opettavaisten tyyppien kanssa modekoodeja!
      Olen aktiivinen ja pelaan päivittäin vähintään 6h!
      Eli Olis kiva päästä mukaan!:D

    • millafood

      olen kiinnostunut tästä servusta :/ aion tänään tulla käymään siellä ja jos olen yli 2viikkoa ja olen tyytyväinen serveriin teen hakemuksen :3 Lisää tietoa sitten myöhemmin

      • millafood

        Haluaisin tietää onko se server 1.7 koska en meinaa päästä sissän :/


    • Marryland
    • MISHAMISKA

      minulla on kokemusta modena ja haluasin olla mode teidän serverillä. Pelaan melkein joka päivä teidän serverillänne

    • peetujoujou

      Olen aktiivinen ja ystävällinen pelaaja ja voisin tulla servulle modiksi/adminiksi.Olen todella kauan pelannut minecraftia.Osaan useita komentoja ja pelaan joka päivä 2-3 h minecraftia(tätä servua jos pääsen).Minulla ei ole bannia mistään servulta.Jos otat minut lähetä rohkeasti emailii [email protected].
      Minulle ei tarvi maksaa mitään ja minecraft nimeni on peetujoujou

    • Planet

      Haetaan aktiivista, ystävällistä ja asiantuntevaa modea/adminia! Joka osaa kaikki tarvittavat komennot ja on paikalla usein ja auttaa owneria esim. Plugineissa.
      Serverin nimi: Planeettacraft
      IP: 212.129.9.44:26054

      • Kiva500

        Olisi kiva tulla moderaattoriksi serverillesi:)


    • MISHAMISKA

      minä voin tulla adminiksi !
      vastaus: Planetille

    • AKSELI J.

      Mikä ip

    • AKSELI J.

      Mikä ip
      Haluun modiksi

    • Anonyymi

      Moi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      188
      7306
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4262
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2049
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1619
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe