Sony Ericsson Xperia active tekeekö mitään?

Hevoset pihatossa

Pitää olla kosteuden kestävä ja pikkukolhut kestävä ulkokäytössä. Toimittava ilman jatkuvaa päivittelyä kuten ennen vanhaan. Nokialaista en ota koskaan. Hinta sivuseikka kunhan toimii.

16

1739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tommoinen
    • Hevoset pihatossa

      Ostettu,aihe suljettu,puhelin huippu,toivottavasti kestää,for ever.

      • Erkki soninen

        Mikseipä kestäisi .


      • Erkki soninen

        Mikseipä kestäisi .


    • Ravityttö93

      Markkinoiden paras ja luotettavin vesitiivis älypuhelin.
      600kg hevonen käveli painoltaa päältä ja ainoastaan ensimmäinen takakansi hajos ja näytössä ei minkäänlaista naarmua.
      Toimii täydellisesti.

    • pomppelitomi

      Mä mietin jo et ompa kestävä ku ihan 600kg! :D
      Mut sit mä tajusin et joo eihän se paino neljästä jalasta pelkästään yhdelle jakaannu ja jos alla on mutaa ni selvä!
      Ja itsekkin oon tykänny puhelimesta, best forever.

    • OK OK OK OK OK ON

      kyllä se on ollut ihan noita arkumentteja kestävä!

      Ei sitä nyt ihan uitaa kannata, mutta muuten erittäin kestävä ja mukava puhelin!
      Ainoo, ososormisille siinä on vähän pieni näyttö.

      Isonäyttöisempää kestävää olis motorolalla, mutta hinta huikee.
      eikä se ole ihan Activen kestävyysluokassa.

      Myös menossa mukana, on siinä activessa se kunnon remminpaikka roikkuun vaihka kaulassa..
      Lisäksi se on ihmeen kevyt. verrattuna muihin vastaaviin.

    • :) )))))DDDDD
      • :) )))))DDDDD

        Huom,, ei kannata tilata ainakaan porttukalin postimyynistä!

        Sonyllä on Scandinavian mallit erikseen, voi puuttua Suomen kieli jos tilaa kaukaa!


      • MobileNoviisi
        :) )))))DDDDD kirjoitti:

        Huom,, ei kannata tilata ainakaan porttukalin postimyynistä!

        Sonyllä on Scandinavian mallit erikseen, voi puuttua Suomen kieli jos tilaa kaukaa!

        Joo.. On ollut puhetta että Scandinavia edition...
        jota ei ole Nokialla lumioissa ja iphonella,,

        pohjoismaat venäjä,,,

        antaa laitteen lähetystehon nousta huonossa kentässä keskieuroopan malleja suuremmaksi,, näin kuuluvuus jopa kaksinkertaistuu syrjäseuduilla.

        Ja laita toimii normaalisti siellä, missä iphone ja lumia on kadottanut kentän jo aikoja.
        Tästä ihan omakohtaista kokemusta vajaa kuukausi sitten.. Xperiat ja E7 oli kentässä lapissa, mutta saman seurueen lumia ja iphonet ei löytäneet kenttää


    • Lelujako kaikki?

      Entä toimiiko gps kunnolla? Ja näkeekö pienestä näytöstä mitään ilman mikroskooppia?

    • Kysymys

      Muuten erittäin hyvä puhelin mutta nyt on ongelma: kun joku soittaa tai kun itse soittaa niin joko kuuluu korkea ääni niin että kumpikaan ei saa mitän selvää puheesta tai itse kuulee hyvin ja kaveri huonosti. kun laittaa kaiuttimelle niin se kuuluu hyvin ja ilman häiriöääniä ja muuta. Mikä on ongelma? osaako joku auttaa?

    • paskakasa82

      susipaska vekotin! akku ei kestä mitään ja sekoilee kuten androidit tuppaa tekemään..

      • Älypuhelin aika

        Asenna uusi päivitys. Ei sekoile. Sammuta turhat sovellukset taustalta. Olen varma että kaikki mahdollinen pyörii taustalla ja sehän syö akkua.
        Mennyt aika on kun gsm pysyi 7 pv vireesä.


    • . . .

      Samoja kokemuksia. Päivällä kun latasin, jo aamulla oli hengetönnä, enkä ollut juuri edes puhunut. Pari viikkoa vanha kapine. Speksit lupailevat ihan muuta. Liekö maanantaikappale?

    • kestävä???

      minun sony ericson active hajosi,kun tippui hiekoituskiville

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2854
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      531
      2696
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1875
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1857
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1689
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1342
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      61
      1149
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1112
    Aihe