Pitää olla kosteuden kestävä ja pikkukolhut kestävä ulkokäytössä. Toimittava ilman jatkuvaa päivittelyä kuten ennen vanhaan. Nokialaista en ota koskaan. Hinta sivuseikka kunhan toimii.
Sony Ericsson Xperia active tekeekö mitään?
16
1758
Vastaukset
- Tommoinen
http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperiaactive?cc=fi&lc=fi
Defy on raakile edelleen tuo ilmeisesti toimii. - Hevoset pihatossa
Ostettu,aihe suljettu,puhelin huippu,toivottavasti kestää,for ever.
- Erkki soninen
Mikseipä kestäisi .
- Erkki soninen
Mikseipä kestäisi .
- Ravityttö93
Markkinoiden paras ja luotettavin vesitiivis älypuhelin.
600kg hevonen käveli painoltaa päältä ja ainoastaan ensimmäinen takakansi hajos ja näytössä ei minkäänlaista naarmua.
Toimii täydellisesti. - pomppelitomi
Mä mietin jo et ompa kestävä ku ihan 600kg! :D
Mut sit mä tajusin et joo eihän se paino neljästä jalasta pelkästään yhdelle jakaannu ja jos alla on mutaa ni selvä!
Ja itsekkin oon tykänny puhelimesta, best forever. - OK OK OK OK OK ON
kyllä se on ollut ihan noita arkumentteja kestävä!
Ei sitä nyt ihan uitaa kannata, mutta muuten erittäin kestävä ja mukava puhelin!
Ainoo, ososormisille siinä on vähän pieni näyttö.
Isonäyttöisempää kestävää olis motorolalla, mutta hinta huikee.
eikä se ole ihan Activen kestävyysluokassa.
Myös menossa mukana, on siinä activessa se kunnon remminpaikka roikkuun vaihka kaulassa..
Lisäksi se on ihmeen kevyt. verrattuna muihin vastaaviin. - :) )))))DDDDD
http://www.katshing.fi/kannykka/sony_ericsson/sony_ericsson_xperia_active-14149_201012
Tuollta nopealla toimitukella, noin kaks päivää.
Tai siis hupss, sehän on taas loppu!
PS. Tiedätkö mistä tietää hyvän kännykän.. :)
Jos niitä ei ole huutonetissä myynnissä :))))- :) )))))DDDDD
Huom,, ei kannata tilata ainakaan porttukalin postimyynistä!
Sonyllä on Scandinavian mallit erikseen, voi puuttua Suomen kieli jos tilaa kaukaa! - MobileNoviisi
:) )))))DDDDD kirjoitti:
Huom,, ei kannata tilata ainakaan porttukalin postimyynistä!
Sonyllä on Scandinavian mallit erikseen, voi puuttua Suomen kieli jos tilaa kaukaa!Joo.. On ollut puhetta että Scandinavia edition...
jota ei ole Nokialla lumioissa ja iphonella,,
pohjoismaat venäjä,,,
antaa laitteen lähetystehon nousta huonossa kentässä keskieuroopan malleja suuremmaksi,, näin kuuluvuus jopa kaksinkertaistuu syrjäseuduilla.
Ja laita toimii normaalisti siellä, missä iphone ja lumia on kadottanut kentän jo aikoja.
Tästä ihan omakohtaista kokemusta vajaa kuukausi sitten.. Xperiat ja E7 oli kentässä lapissa, mutta saman seurueen lumia ja iphonet ei löytäneet kenttää
- Lelujako kaikki?
Entä toimiiko gps kunnolla? Ja näkeekö pienestä näytöstä mitään ilman mikroskooppia?
- Kysymys
Muuten erittäin hyvä puhelin mutta nyt on ongelma: kun joku soittaa tai kun itse soittaa niin joko kuuluu korkea ääni niin että kumpikaan ei saa mitän selvää puheesta tai itse kuulee hyvin ja kaveri huonosti. kun laittaa kaiuttimelle niin se kuuluu hyvin ja ilman häiriöääniä ja muuta. Mikä on ongelma? osaako joku auttaa?
- paskakasa82
susipaska vekotin! akku ei kestä mitään ja sekoilee kuten androidit tuppaa tekemään..
- Älypuhelin aika
Asenna uusi päivitys. Ei sekoile. Sammuta turhat sovellukset taustalta. Olen varma että kaikki mahdollinen pyörii taustalla ja sehän syö akkua.
Mennyt aika on kun gsm pysyi 7 pv vireesä.
- . . .
Samoja kokemuksia. Päivällä kun latasin, jo aamulla oli hengetönnä, enkä ollut juuri edes puhunut. Pari viikkoa vanha kapine. Speksit lupailevat ihan muuta. Liekö maanantaikappale?
- kestävä???
minun sony ericson active hajosi,kun tippui hiekoituskiville
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026