Tietokoneeni kovalevyltä löytyi tiedosto yllättävällä sisällöllä. Kone oli silloin erään toisen käytössä. hän väittää ettei ole ladannut tiedostoa ja että päivämäärä on väärä. Haluaisinkin siis tietää, voiko tietokone ladata itsestään kovalevylle tiedostoja ja voiko tiedostojen luomispäivämäärä olla väärä? Alkaa olla jo luottamuspula kyseessä..
voiko tietokone ladata itsestään tai luomispäivämäärä olla väärä
2
154
Vastaukset
- luottamusta vailla
Niin ja kyse on siis ulkoisesta kovalevystä.
Käyttäjä voi vaikuttaa tietokoneen ohjelmistojen toimintaan lukemattomin tavoin ja etenkin vähemmän osaava jopa täysin huomaamattaan. Lisäksi ohjelma voi tehdä tai sallia ulkoisen tahon tekemäksi käyttäjän valitseman toiminnon A seurauksena asioita B ja C, joita käyttäjä kuitenkaan ei osaa odottaa, kun ei tunne ohjelman toimintaa tarpeeksi hyvin. Windowsille on myös satoja tuhansia haittaohjelmia, joiden on tarkoituskin toimia täysin itsenäisesti vihamielisen tahon ohjelmoimina.
Tietokone ei tee kuitenkaan mitään oikeasti itse, vaan toimii sen mukaan mitä ohjelmistoihin on ohjelmoitu ja mitä käyttäjä käskee. Silti voi näyttää siltä, että asioita olisi tapahtunut "itsestään".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562751
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541689Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501423- 711387
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3131257The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut171206- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24960Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58911