Peniksen jatkoista kokemusta ?

Ostoa suunnitteleva

Miehet ja Naiset kertokaahan kokemuksia peniksen jatkoista esim : Love Clone tai Cyberskin . Onko niillä ollut nautintoa lisäävä vaikutus seksiin .

14

1319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostoa suunnitteleva

      Onko kokemukset noin vähäisiä kun ei kukaan vastaa ?

    • arkomarko

      Siis mitä järkeä edes kokeilla penisjatketta. Ennemmin ammun vaikka itteni kun jään koukkuun johki penisjatkeeseen (lisäksi saat käyttää aina vain isompaa kun nainen kyllä löystyy aina kun tulee isompaa tilalle). Jos nainen ei tyydyty niin vaihtakoon miestä. 99% seksistä tapahtuu päässä, ei sukuelimissä.

      • Ostoa suunnitteleva

        Siksi laitoin tämän kysymyksen koska rakastan naistani ja haluan tehdä hänelle hyvää. Joskus vain on niin että vehkeet on eri paria vaikka muuten kaikki on loistavasti. Rakkaani ei ole vaatinut mitään jatkoja mutta onko väärin jos kokeilee ja siten voi tehdä toiselle hyvää ?


    • KantaAs

      Ei ole kokemusta, mutta sen voin sanoo, että oon joutunut osteleen monenlaista vain kokeillakseni, miten toimii. Rahaa siinä menee, koska aika hintavia kaikki. Turhia hankintojakin on tullut tehtyä.

      Ja toinen juttu, mielipiteitä ja mieltymyksiä on niin paljon ettei suosituksista saa paljon hyötyä, toinen kehuu, toinen lyttää maan rakoon.

      On niillä apuvälineillä nautintoalisääva vaikutus, mutta aikansa kutakin ja siks kannattaakin pitää erilaisia juttuja siinä käytettävissä, mm. eri kokoisia dildoja on hyvä olla, ei se iso aina ole paras joka kerta.

      Eiks miehellä ja naisella kuulu eri paria ollakin vehkeet :)))

      Kaupaan vaan... ja kyllä ne siellä usein osaa opastaa valinnassa ja tietäävät mitä eniten ostetaan.

      • Ostoa suunnitteleva

        Kiitos positiivisestä vastauksesta :-) !! Kun täällä on tapana vaan v..tuilla toiselle,olet iloinen poikkeus.Kumpa sinunlaisia ihmisiä oisi enemmän.


      • zadok2
        Ostoa suunnitteleva kirjoitti:

        Kiitos positiivisestä vastauksesta :-) !! Kun täällä on tapana vaan v..tuilla toiselle,olet iloinen poikkeus.Kumpa sinunlaisia ihmisiä oisi enemmän.

        Hei, olen hankkinut semmoisen n 7,5 cm pidentävän jatkopalan. Paksunnostahan tulee samalla jonkinverran.
        Itselläni on n. 14 cm erektiossa joten ero on huomattava. Olemme käyttäneet sitä aina silloin tällöin ja vaimoni tykkää kyllä. Välillä hän haluaa kuitenkin luomua. Myös itselleni ko pala tuottaa nautintoa koska silloin pääsen paljon pidempiin työntöihin ja syvemmälle. Vaikka tuntoa ei pitäisikään olla niin omani myös kiihottuu palan sisällä ja se johtaa aina laukeamiseen.
        Liukastetta kannattaa käyttää ettei tule hiertymiä.

        Suosittelen vilpittömästi.


    • Ac32

      Mun kokemukset olivat kyllä surkeita. Menee tunto ihan kokonaan ja koko värkki näyttää hirveältä. Kokeiltiin kerran ja sitten heitettiin roskiin.

    • asdfgjjklö

      Veikkaan että monet naiset ei kehtaa myöntää tykkäävänsä(ettei loukkaa miehen tunteita). Totuus selviää, kun ostat kaappiin ja testaat, kun nainen sopivassa kiihoitustilassa. Ensiksi aina ollaan muka myrtsinä että "Ei en tykkää".

      tottakai voi olla joku joka ei tykkääkkään..... aukaskaa ukot silmät

    • Ostoa suunnitteleva

      Keskustelun aloittaja.. Ostin sellaisen 5cm jatkon ja testasin :-) Sinne se sopi naiseni pimpsaan hyvin sai työnnellä pitkiä vetoja oisko kokonaispituus ollu noin 20cm. Kyllä näytti nauttivan ja sai hyvät orkut !! :-)

    • longjohn2

      Täällä hyviä kokemuskia. Vaimo tykkää ja itsellekin tuntuu hyvältä, suosittelen. Kyllähän sitä ulkonäköä saisivat kehittää.

    • Jatkoilla

      Aloittaja kyseli peniksen jatkoista.Mun penis oli jatkoilla viime viikonloppuna, olin kyllä itsekin.Jatkoilla meni aamu-4 saakka. Kokemus jatkoista oli varsin tyydyttävä.
      Suosittelen ehdottomasti :)

      • Jatko

        Olikos jatkoilla jatko mukana ?


    • docjonsson

      Olen kokeillut kahta semmoista simppeliä kortsunnäköistä, jossa on kova pala päässä ja olivat aika surkeita molemmat. Emme kumpikaan tykänneet. Tattispalakaan ei aina meinaa pysyä suorassa vaan pyrkii poikittain joskus. Halpoja olivat mutta hukkaan meni nekin rahat.

      Sitten kokeiltiin semmosta cyberskin 2" jatkoa ja se antaa myös paksunnosta. Tämä oli jo eri maata. Ongelma oli vaan ettei sen tattispala istunut hyvin omaan ja koska se oli isompi, niin palojen välissä oli outo kynnys. Työstin puukolla vähän sisältä ja tuli parempi.
      Vaimo sanoi, ettei tykkää, mutta käytön aikana näytti ihan tyytyväiseltä.

      • PeteFin

        Pääsitkö pohjaan sillä ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1510
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1267
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1227
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1166
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1024
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      765
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      762
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      380
      738
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      696
    Aihe