Miehet ja Naiset kertokaahan kokemuksia peniksen jatkoista esim : Love Clone tai Cyberskin . Onko niillä ollut nautintoa lisäävä vaikutus seksiin .
Peniksen jatkoista kokemusta ?
14
1504
Vastaukset
- Ostoa suunnitteleva
Onko kokemukset noin vähäisiä kun ei kukaan vastaa ?
- arkomarko
Siis mitä järkeä edes kokeilla penisjatketta. Ennemmin ammun vaikka itteni kun jään koukkuun johki penisjatkeeseen (lisäksi saat käyttää aina vain isompaa kun nainen kyllä löystyy aina kun tulee isompaa tilalle). Jos nainen ei tyydyty niin vaihtakoon miestä. 99% seksistä tapahtuu päässä, ei sukuelimissä.
- Ostoa suunnitteleva
Siksi laitoin tämän kysymyksen koska rakastan naistani ja haluan tehdä hänelle hyvää. Joskus vain on niin että vehkeet on eri paria vaikka muuten kaikki on loistavasti. Rakkaani ei ole vaatinut mitään jatkoja mutta onko väärin jos kokeilee ja siten voi tehdä toiselle hyvää ?
- KantaAs
Ei ole kokemusta, mutta sen voin sanoo, että oon joutunut osteleen monenlaista vain kokeillakseni, miten toimii. Rahaa siinä menee, koska aika hintavia kaikki. Turhia hankintojakin on tullut tehtyä.
Ja toinen juttu, mielipiteitä ja mieltymyksiä on niin paljon ettei suosituksista saa paljon hyötyä, toinen kehuu, toinen lyttää maan rakoon.
On niillä apuvälineillä nautintoalisääva vaikutus, mutta aikansa kutakin ja siks kannattaakin pitää erilaisia juttuja siinä käytettävissä, mm. eri kokoisia dildoja on hyvä olla, ei se iso aina ole paras joka kerta.
Eiks miehellä ja naisella kuulu eri paria ollakin vehkeet :)))
Kaupaan vaan... ja kyllä ne siellä usein osaa opastaa valinnassa ja tietäävät mitä eniten ostetaan.- Ostoa suunnitteleva
Kiitos positiivisestä vastauksesta :-) !! Kun täällä on tapana vaan v..tuilla toiselle,olet iloinen poikkeus.Kumpa sinunlaisia ihmisiä oisi enemmän.
- zadok2
Ostoa suunnitteleva kirjoitti:
Kiitos positiivisestä vastauksesta :-) !! Kun täällä on tapana vaan v..tuilla toiselle,olet iloinen poikkeus.Kumpa sinunlaisia ihmisiä oisi enemmän.
Hei, olen hankkinut semmoisen n 7,5 cm pidentävän jatkopalan. Paksunnostahan tulee samalla jonkinverran.
Itselläni on n. 14 cm erektiossa joten ero on huomattava. Olemme käyttäneet sitä aina silloin tällöin ja vaimoni tykkää kyllä. Välillä hän haluaa kuitenkin luomua. Myös itselleni ko pala tuottaa nautintoa koska silloin pääsen paljon pidempiin työntöihin ja syvemmälle. Vaikka tuntoa ei pitäisikään olla niin omani myös kiihottuu palan sisällä ja se johtaa aina laukeamiseen.
Liukastetta kannattaa käyttää ettei tule hiertymiä.
Suosittelen vilpittömästi.
- Ac32
Mun kokemukset olivat kyllä surkeita. Menee tunto ihan kokonaan ja koko värkki näyttää hirveältä. Kokeiltiin kerran ja sitten heitettiin roskiin.
- asdfgjjklö
Veikkaan että monet naiset ei kehtaa myöntää tykkäävänsä(ettei loukkaa miehen tunteita). Totuus selviää, kun ostat kaappiin ja testaat, kun nainen sopivassa kiihoitustilassa. Ensiksi aina ollaan muka myrtsinä että "Ei en tykkää".
tottakai voi olla joku joka ei tykkääkkään..... aukaskaa ukot silmät - Ostoa suunnitteleva
Keskustelun aloittaja.. Ostin sellaisen 5cm jatkon ja testasin :-) Sinne se sopi naiseni pimpsaan hyvin sai työnnellä pitkiä vetoja oisko kokonaispituus ollu noin 20cm. Kyllä näytti nauttivan ja sai hyvät orkut !! :-)
- longjohn2
Täällä hyviä kokemuskia. Vaimo tykkää ja itsellekin tuntuu hyvältä, suosittelen. Kyllähän sitä ulkonäköä saisivat kehittää.
- Jatkoilla
Aloittaja kyseli peniksen jatkoista.Mun penis oli jatkoilla viime viikonloppuna, olin kyllä itsekin.Jatkoilla meni aamu-4 saakka. Kokemus jatkoista oli varsin tyydyttävä.
Suosittelen ehdottomasti :)- Jatko
Olikos jatkoilla jatko mukana ?
- docjonsson
Olen kokeillut kahta semmoista simppeliä kortsunnäköistä, jossa on kova pala päässä ja olivat aika surkeita molemmat. Emme kumpikaan tykänneet. Tattispalakaan ei aina meinaa pysyä suorassa vaan pyrkii poikittain joskus. Halpoja olivat mutta hukkaan meni nekin rahat.
Sitten kokeiltiin semmosta cyberskin 2" jatkoa ja se antaa myös paksunnosta. Tämä oli jo eri maata. Ongelma oli vaan ettei sen tattispala istunut hyvin omaan ja koska se oli isompi, niin palojen välissä oli outo kynnys. Työstin puukolla vähän sisältä ja tuli parempi.
Vaimo sanoi, ettei tykkää, mutta käytön aikana näytti ihan tyytyväiseltä.- PeteFin
Pääsitkö pohjaan sillä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364156Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481506Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1841276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ841036Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 23906