Jo oli aikakin.
HAJONNUT, JEE....
27
551
Vastaukset
- Yökuikka
Väittävät kovasti sivuillaan, ettei hajoa tähän. Mut, eipä yhtye ole enää tämän jälkeen entisensä. Lento on koko ajan mennyt alaspäin tässä männä vuonna. Joku oli jo joulukuussa ollu tuuraamassa pasistia keikalla, joten tuo oli odotettavissa kun alkuperäinen kitaristikin sanoi jo aiemmin hyvästit bändille.
Peгkele, kyllä vituttɑɑ suoraan sanoen. Noh, minkäs näille teet...- sitä saa mitä tilaa
kyllä yölintu jatkaa lentoaan vaikka jäsenet vaihtuukin.
- Shimo Shilmu
Voi pashka kun orkeshteri hajoshi. Mishtäsh nyt uuden shaan ?
- soo sooo!!!
simppa on vähän kulahtaneen näköinen , ettei vaan vetäis joka ilta , kun jo naamast jo näkyy
- Juoppotutka
soo sooo!!! kirjoitti:
simppa on vähän kulahtaneen näköinen , ettei vaan vetäis joka ilta , kun jo naamast jo näkyy
Lärvi rutussa kuin vanha kympin seteli.
- S
Juoppotutka kirjoitti:
Lärvi rutussa kuin vanha kympin seteli.
Nimimerkki Juoppotutka sinulla itselläsi taitaa olla lärvi rutussa kuin vanha kympin seteli.
- Radiossa soi
Ei minua ainakaan haittaa tuo Yölinnun hajoaminen.En ole pitänyt ko.bändistä
ikinä. - antabus 2kpl
lisää viina simolle.
- Jerre
"Eteenpäin mennään" kuten Silmu sanoi. Tarkoittanee siis viinanjuomistakin.
- Paras uutinen
sitten Elonkörjuun hajoamisen. Tämä on hyvä päivä.
- Kiusaajanne
Haistakaa te Yölinnun haukkujat,p*skapää ihmiset vaan v*ttu,itsellänne menee asiat päin p*rsettä,itse oletten niitä viinanlipittäjiä,toivottavasti teillä kaikilla menee kaikki asiat päin p*rsettä,niin pääsen nauramaan teille oikein p*skasen ivanaurun.Simolla menee asiat erinomaisesti,siitä vaimo pitää huolen kuten kuuluukin.Muistakaa tämä että tulen jatkossakin kiusaamaan teitä Yölinnun haukkujat,vaikka sanoisitte mitä niin saatte myöskin p*skaa niskaanne meikäläisen taholta,koska olette k*sipäät ansainneet sen.
- syö lintu,heitä laatta
shinulla on tuo shivistys paskhamaisen valtavalla tasolla.vedä pellit ja mene jumaloimaan puliukko-simoa.shaat lisää sivistystä.
- Yölintufani
syö lintu,heitä laatta kirjoitti:
shinulla on tuo shivistys paskhamaisen valtavalla tasolla.vedä pellit ja mene jumaloimaan puliukko-simoa.shaat lisää sivistystä.
Kuuleppas nimimerkki syö lintu,heitä laatta taidat itse olla se puliukko,jolla on sivistys todella alakantissa.Simo on erittäin hyvä laulaja,ei mikään puliukko.Vaimo pitää kyllä huolen ettei niin käy,toivon mukaan.
- Shimo
Shiishpä otetaan shnadit nishkapashkan kunniakshi. Ja shitten orkeshteria kashaamaan.
- Kiusaajanne
Haista sinä idiootti kuule v*ttu! juo itse vaan luuserip*skapää!
- ?
Nimimerkki Shimo opetteleppas puhumaan ja kirjoittamaan oikein vai oletkos niin vammainen ettet pysty?
- Selnew
Bändin kone yskähtelee viinan ja raha-asioiden vaikutuksesta. Tämä oli valitettavasti odotettavissa. Noh, kassellaan ensi vuonna mitä tuleman pitelee. Vai piteleekö mitn. Keikalla voisi käydä kasselemassa tilannetta.
90-luvulla ja 2000-luvun alkupuolella bändin keikoilla kävi vielä mielellään, mutta nykyään se on suurimmalta osalta sekoilua. Ei pysy homma kasassa yhtään mitä oon nähny. - Shimo
Oikeinkirjoitukshesta huoleshtuneelle nimimerkille ? tiedokshi, että opettelepash kirjoitetaan yhdellä peellä.
- ?
Tiedoksi myöskin nimimerkki Shimolle että opetteleppas sinä vaan puhumaan ja kirjoittamaan selvästi ja ymmärrettävästi vai oletko niin vajaamielinen ettet pysty?
- Rokkimiäs
Wohoo, loistavaa ! Kyllästyikö muut liiderin viinanvetämiseen ja kukkoiluun, vai mikä tuli ?
- jk
ninkö
- kh
Jep!
Tää ol niin nähtävissä jo viis vuotta sitten!!!Ei kulkenu ku "ennen",silloinkaan ja lopetin tän kyseisen pumpun seuraamisen.Noit "kahta uutta" eronnutta en oo koskaan nähnykkään,mut onnee heil.Kari ol ainoo asiamies Yöklinnus,hoiti hommansa ammattimiehen taidoilla ja toivonkin hänelle kaikkea hyvää!!!Tais tappiollisen vuoden jälkeen Yöklinnun pomot pienentää "rivimiehien" palkkaa,et jää isommat tulot omaan pussiin,onnex eivät suostuneet ja lähtivät.Tuskin Simon alkoholinkäyttö on eron syy,jos ois sielt olis porukkaa varmaan tippunu jo monta vuotta sitten pois.Noin viis-kuus vuotta sitten laivalla laulaja ol kipee ja sil ol tuuraaja...Tuuraaja tuumas päivätansseis et ol kuumeisen artistin peitelly itse petiin puol yx (yöl),et jaksaa pari kappaletta laulaa päiväl...Ois viissiin tarvinu jäädä vahtiin kaveria,ku ol ilmeiset unissakävelijänä,tuhannen tukka silmil,oluttuoppi vapisevas kädes puol viiden aikaan aamuyöl laivan käytäväl...Kaikkee se kuume teettää...Seuraavana päivänä ol hiukan väsyneen ja krapulaisen näköinen Silmu laval kahen biisin ajan.Siihen loppu osaltani poppoon seuraaminen.- Yökkö Lintu
Sama homma täällä, ei jaksa seurata hössön pössön selityksiä.
- yöklinnun laatoitus
Yökkö Lintu kirjoitti:
Sama homma täällä, ei jaksa seurata hössön pössön selityksiä.
tärisevä puliukon laulu on kohta niin täynnä falskia vibraattoa,että ei paljon muuta sekaan mahdu.simo..lopeta dokaaminen.jos pystyt.
- rymdimehu
puliukolle iski ahneus.alkoholistia kun ei muut kiinnosta kuin oma napa,viina ja rahat.säälittävää että simo ei ymmärrä lopettaa ennen kuin on liian myöhäistä.
- Shimo
Älkääsh nyt shoimatko.
- Yölintufani
Olette itse kaikki niitä alkoholisteja ja alkoholiongelmaista,kateellista porukkaa,joilla on elämä päin persettä,jos Simolla vähänkin on jotain huolia tai murheita,niin heti ollaan nälvimässä.Erokin voi olla monelle rankka juttu ja jos niitä on ollut useampikin.Toivottavasti hänellä nyt on kaikki hyvin,on naimisiin mennyt ja saanut bändinsä kasattua uudelleen,mikä on erittäin hyvä.Mielestäni hän on erittäin taitava ja hyvä muusikko ja minä ainakin aion käydä keikoilla edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004937298- 2272578
- 262561
- 1581864
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41135- 741133