Huomasin jo varhain, että ei meistä tule " meitä ".
Puhuessasi entisistäsi alentavasti ja naisista yleensä, kierrätyskamana
ja " naiset ovat katalia " . Et arvosta naisia, tällaiset puheet paljastavat
eräitä luonteenpiirteitä, joita naiset karttavat.minä ainakin.
Aikani ikävöin ja huomaan, se oli turhaa.
Akottelijoille ja ämmittelijöille ei kannata ikäväänsä tuhlata.
möksöttäjälle
3
194
Vastaukset
- :/
no nyt sitä ollaan ymmäretty väärin.
Huomaa kyllä, että ei ole vanhoja asioita käyty miehellä lävitse. Katkeruus ja vanhojen kaunojen pyörittely vie elämänilon ja hävittää välittävät ihmiset ympäriltä. Tuollaisen miehen pitää vaan antaa olla itsekseen, niin ehkä se siitä tulee järkiinsä... tai sitten ei. Yleensä vanhojen kaivelu on erittäin hedelmätöntä. Ainahan voi olla se mahdollisuus, että toinen toivoo suhteelta enemmän ja taas toinen vähemmän. Siinä sitä sitten pettyy ja voi joutua ikävään välikäteen, mutta se on vain elämää.
- Taas on joku
katkeroitunut kirjoittelemassa, mä en ainaskaa hänelle ,,,,, noin kirjoittas
tykkään niin erityisen paljon hänestä siis mies on kysessä ja itse olen nainen ,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448881
- 785392
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383894Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543262Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273135- 423121
- 412256
- 341842
- 2091737