Eli ostaisin fättiksen supermotoon mikä kannattaisi ostaa ettei ihan helposti väänny?Tankoonhan pitää ostaa fat bar kiinnikkeet jos olen oikeassa,ja miten ne laitetaan laitetaanko ne vanhojen kiinnikkeiden päälle ja sopiiko fattikseen normi 22mm tupet?Tässä tuli aikapaljon kysymyksiä ja sille pokaali joka vastaa nuihin:D Toivon asiallisa vastauksia vaikka tuskin niitä tällä palstalla paljoa on:) toivon jos joku edes vastaisi asiallisesti
FAT BAR TANKO,kannattaako?? ja kestääkö mitään?
5
5110
Vastaukset
- Derppp
Osta ihmeessä. Perus timeless on halpa, hieno ja kestävä mutta kyll kaikki fatbar stongat kestää kaatumiset vääntymättä ja kyllä pitää kiinnikkeetki ostaa menee suoraa vanhojen tilalle, ne myös korottaa tankoa (Itsellä 185cm ajoasento parani huomattavasti). Ja juu kyllä kaikki peilit ja tupet sun muut menee iha normisti.
- mopoilija
Kiitos asiallisesta vastauksesta:)Tuossa selvisi jo paljon mutta tuossa mun mopossa on vaan ne vakio 22mm kiinnikkeet kinni siinä rungossa eli ne on valettu siihen eli en saa otettua niitä pois ne varmaan pystyisi laittamaan siihen päälle ,mutta tuleekohan ajoasennosta huono,mopo on enduro renkailla ja siinä on vähän korkeemmalla tanko ku sm??
- fv32
No sehän taas riippuu täysin siittä minkä pituinen olet. Jos mopos tuntuu nyt liian korkealta, niin älä sitten laita..
- mopoilija
Ei tunnu liian korkealta nyt, mutta onko se korotus suuri jos laitan ne kiinnikkeet siihen päälle ja minkälainenhan taivutus esim tokipron fättiksissä on?Onkohan kaikissa derpeissä 22mm kiinnikkeet kiinni siinä rungossa,minulla on 2011 vuoden derpi.
- Morkka
derPi (Y)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690