Kun yritän klikata Microsoft Outlook 2000 auki, mitään ei tapahdu. Mitään virheilmoitusta ei tule näytölle eikä ohjelma aukea, mutta tehtävien hallinnassa näkyy klikkauksen jälkeen avoimena prosessina outlook.exe. Mitään ei kuitenkaan ikinä tule näytölle näkyviin. Osaisiko joku neuvoa mikä auttaa ongelmaan?
Asennuslevyä ei ole uudelleenasennusta varten eikä palautuspisteistäkään ole apua tähän hätään.
microsoft outlook ei avaudu
pulassa.....
4
342
Vastaukset
- dsdsdfgfgfhjhhjj
ja mikähän on windowsin versio, ynnä muut tiedot?
Ihan sama kuin kysyisi = "auto ei liiku, missä vika?" - pulassa....
versiona on windows xp
- Cartsa
Windows 7 ja Outlook. Kun klikkaan esim Iltalehden juttulinkkiä saan ilmoituksen This operation has been canceled due to restrictions in effect on this computer. Please contact your system administrator.
Mitä tarkoittaa ja miten korjataan tilanne, jotta pääsen lukemaan uutiset?- Miloso
Oleellisin suomeksi:
Toiminto peruttiin rajoituksien takia tässä tietokoneessa
Ota yhteyttä järjestelmänvalvojaan ongelman selvittämiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 422850
- 602742
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492242Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3391951- 1381699
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161535Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71358Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101217- 421126
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661096