Hei
Löytyykö oheisille tossuille ohjetta tai vinkkiä miten noi kudotaan?
http://sinikka-mumminblogi.blogspot.com/2011/02/neulottuja-tossuja_01.html
Ohje ilmeisesti jossain ruotsalaisessa blogissa/lehdessä?
Kiitos jos joku voi jelpata, näin tuollaiset tossut jalassa ja ovat kuulemma hyvät.
Ohjetta/neuvoa
11
491
Vastaukset
- neuloen
en halua olla pikkunipo, mutta kun googletin hakusanoilla NEULOTUT tossut, löytyi ohjeita....murre saa olla murretta, mutta on hyvä tietää oikea termistö....
- ei tiukkapiponen
Juu kyllä mä noilla sanoilla etsin tossuja mutta juuri tuon mallin ohjetta en löytänyt, sen verran pitkälle pääsin että päädyin Sunnan blogiin ruottinmaalle. Ilmeisesti hänen oma mallinsa...valitettavasti olen sitä ikäluokkaa ettei ollut tarvetta opettaa meikäläiselle kieliä. Googelista vaan löytyy kaikenlaista mm. kielenkääntäjä,
Täytyy kai tyytyä johonkin muuhun malliin... - mun kestosuosikki
http://www.yhteishyva.fi/vapaa-aika_perhe/neuleohjeet/pirteat_palatossut/fi_FI/pirteat_palatossut/
Tossut ihana ottaa kylään mukaan !
Meni kuin kuumille kiville joulu-yllätyksinä. - jelppivä
tofflor kirjoitti:
sunna stickande http://dagensmonster.wordpress.com/2011/06/12/stickade-tofflor/
http://sunnasblogg.blogspot.com/search?updated-min=2011-01-01T00:00:00 01:00&updated-max=2012-01-01T00:00:00 01:00&max-results=50Juu tuolla ne tossut on...mutta ohje?
http://sunnasblogg.blogspot.com/2010/12/jultofflor-julklappar.html - löyty!!!!!!!
jelppivä kirjoitti:
Juu tuolla ne tossut on...mutta ohje?
http://sunnasblogg.blogspot.com/2010/12/jultofflor-julklappar.htmlJee mä löysin sen...ihan vahingossa kun goolettelin...tässä muillekin jos joku haluaisi tehdä. Jee ja vielä suomeksi!!!!!
http://www.kaspaikka.fi/neulonta/asusteita_vaatteita/kukkatossut.html - ei löydy....
löyty!!!!!!! kirjoitti:
Jee mä löysin sen...ihan vahingossa kun goolettelin...tässä muillekin jos joku haluaisi tehdä. Jee ja vielä suomeksi!!!!!
http://www.kaspaikka.fi/neulonta/asusteita_vaatteita/kukkatossut.htmlJoo, mutta ohje puuttuu edelleen.....
- IhanatTossut
ei löydy.... kirjoitti:
Joo, mutta ohje puuttuu edelleen.....
http://silmukoidenketju.blogspot.com/2011/02/okrankeltaiset-tossut.html
Tässä on sinulle ohje! Mukavia neulehetkiä :) - ei löydy...
IhanatTossut kirjoitti:
http://silmukoidenketju.blogspot.com/2011/02/okrankeltaiset-tossut.html
Tässä on sinulle ohje! Mukavia neulehetkiä :)En ollut aloittaja, mutta kiinnostuin mallista. Nyt jo onnistuu, kiitos!
- kiitoksia
Minä innostuin kanssa, tuo ohje mitä kaipailen onkin ostettavissa joten sitä ei ole kenelläkään yleisesti saatavissa.
Kiitos sinulle "silmukoiden ketju" neulomista tässä aloittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624