siis tarviin pelikaveria liveen pelaa jotain MW3 private machii ja TDM:ää mun gamertag on ootas en muist sitä mut ilmottakaa toho alle teijä ni pyydän teitä kamuixi
xbox360
8
105
Vastaukset
- Minä itse
Voidaan olla kamui mut ei mul oo mw:tä
Live: thegodofvoid - wseg4te
aika hyvä '' ootas en muist sitä''
- resoluutiokysymys
Kysymys tuosta xboxista, minkälainen se blu-ray siinä on: onko Full-HD eli 1920x1080 pixelit vaiko se pienempi jota sanotaan "HD-ready"?
- Ps3
HD-ready ei kerro mitään resoluutiosta, se vain tarkoittaa että esim. televisio pystyy vastaanottamaan full hd kuvaa mutta näyttää sen vaikka 720p
- Ps3
HD-ready ei kerro mitään resoluutiosta, se vain tarkoittaa että esim. televisio pystyy vastaanottamaan full hd kuvaa mutta näyttää sen vaikka 720p
- cosmoooo
Boxis ei oo blu ray levy asemaa ja resuluutio on telkkarista kiinni urpo!
- Vfddtggf
cosmoooo kirjoitti:
Boxis ei oo blu ray levy asemaa ja resuluutio on telkkarista kiinni urpo!
Capuk ja sitte sami95
- MW3 JA OPS!
Etkö voisi suosiolla painaa "Find Match" painiketta ja pelata sielä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591