Dear Stomach,
Sorry for all the butterflies.
Dear Pillow,
Sorry for the tears.
Dear Heart,
Sorry for the damage.
Dear Brain,
You were right.
Sorry
18
500
Vastaukset
- auckland
mä näen asian näin.
järki on enempi ruuanhankinta väline, ja omiaan siinä työssä onkin sillä siihen se onkin tarkoitettu.
mutta elämän suurten kysymysten äärellä järjen olisi hyvä hiljentyä ja asettua hienovaraisesti taka alalle..
eli silloin kun on kyse asioista kuten rakkaus, ja kärsimys...
tai kuka minä olen ja mitä minä haluan elämältä, kysymyksiä elämästä, kuolemasta. mikä on totuus näistä kaikista edellä mainituista asioista.
tunteiden kautta niistä asioista voi oppia.
suurten kysymysten edessä on tärkeää olla nöyrä, ihmetellä, olla läsnä, kuunnella sisintään.- samaa mieltä
Näin on, hienosti sanottu!
- too late
Mutta entä jos sydän johtaa harhaan ja siinä satuttaa vain itsensä?
Aion tästä lähtien suhtautua kaikkeen kylmällä logiikalla. Mahdollisuuksien mukaan. Koska minun sydämeni on suoraan sanoen tyhmä. Siihen ei voi luottaa.
Ja rakkaus = kärsimys. Olen oppinut ihan tarpeeksi tunteiden kautta. Nyt alkaa järjen aikakausi. No more love. :) - Sydän ei ole ikinä
too late kirjoitti:
Aion tästä lähtien suhtautua kaikkeen kylmällä logiikalla. Mahdollisuuksien mukaan. Koska minun sydämeni on suoraan sanoen tyhmä. Siihen ei voi luottaa.
Ja rakkaus = kärsimys. Olen oppinut ihan tarpeeksi tunteiden kautta. Nyt alkaa järjen aikakausi. No more love. :)tyhmä. Taidat nyt yliarvioida järkeäsi.
- ap
Sydän ei ole ikinä kirjoitti:
tyhmä. Taidat nyt yliarvioida järkeäsi.
No minun on. Se eksyy aina väärään seuraan.
- Ei...
ap kirjoitti:
No minun on. Se eksyy aina väärään seuraan.
Järkesi vaan järkeilee väärin ne syyt miksi...
- Sydän ajattelee myös
too late kirjoitti:
Ja rakkaus = kärsimys. Olen oppinut ihan tarpeeksi tunteiden kautta. Nyt alkaa järjen aikakausi. No more love. :)Minun sydän on aina osannut sanoa oikein, mutta en ole sitä osannut välttämättä kuunnella. Satuitteko katsomaan sydämestä kertovan todella mielenkiintoisen dokumentin hiljattain. Osa tutkijoista väittää, että sydämellä olisi samanlainen päättelykyky kuin aivoilla. (En osaa hienosti selittää, mutta kuitenkin...) Siinä oli mies, jolle tehtiin sydämen leikkaus ja hänelle vaihdettiin uusi sydän. Tämä luovuttaja oli kuollut ja hänen sydämensä annettiin tälle miehelle. Potilas oli ollut aika karski tyyppi ja hän ei vaimonsa sanojen mukaan osannut hempeillä eikä osoittaa tunteita, mutta kun hän sai leikkauksessa uuden sydämen, hän käytöksensä muuttui täysin. Sydämen luovuttaja oli ollut runoilija ja hempeä tyyppi ja potilaan käytös muuttui täysin leikkauksen jälkeen. Ihan kuin hän olisi saanut runoilijan ominaisuudet. Hän alkoi leikkauksesta toivuttuaan kirjoittamaan runoja ja hän muuttui romanttiseksi.
Tästä syystä osa tutkijoista on sitä mieltä, että sydän toimisi kuin aivot. Eli en ihan allekirjoita tätä väitettä, että järki olisi vain aivojen toiminnan tulos, että myös sydän "ajattelee". - ap
Sydän ajattelee myös kirjoitti:
Minun sydän on aina osannut sanoa oikein, mutta en ole sitä osannut välttämättä kuunnella. Satuitteko katsomaan sydämestä kertovan todella mielenkiintoisen dokumentin hiljattain. Osa tutkijoista väittää, että sydämellä olisi samanlainen päättelykyky kuin aivoilla. (En osaa hienosti selittää, mutta kuitenkin...) Siinä oli mies, jolle tehtiin sydämen leikkaus ja hänelle vaihdettiin uusi sydän. Tämä luovuttaja oli kuollut ja hänen sydämensä annettiin tälle miehelle. Potilas oli ollut aika karski tyyppi ja hän ei vaimonsa sanojen mukaan osannut hempeillä eikä osoittaa tunteita, mutta kun hän sai leikkauksessa uuden sydämen, hän käytöksensä muuttui täysin. Sydämen luovuttaja oli ollut runoilija ja hempeä tyyppi ja potilaan käytös muuttui täysin leikkauksen jälkeen. Ihan kuin hän olisi saanut runoilijan ominaisuudet. Hän alkoi leikkauksesta toivuttuaan kirjoittamaan runoja ja hän muuttui romanttiseksi.
Tästä syystä osa tutkijoista on sitä mieltä, että sydän toimisi kuin aivot. Eli en ihan allekirjoita tätä väitettä, että järki olisi vain aivojen toiminnan tulos, että myös sydän "ajattelee".No tuo on hienoa jos näin on. Kiinnostava case.
Hyvää uutta vuotta! - Sydän ajattelee myös
ap kirjoitti:
No tuo on hienoa jos näin on. Kiinnostava case.
Hyvää uutta vuotta!Kiitos - Valoisaa ja Onnekasta Uutta Vuotta kaikille!
Sen dokumentin nimi oli "Sydämen salaisuudet".
- Rakkautta löytyy
kaikille, se on jokaista varten. Kärsimystä kullekin vain sen mukaan kun jaksaa kantaa?
- Kujalla99
Ei löydy. Ei sitten vaan löydy.
- höpöhöpöhöpö...
Eipä rakkautta ainakaan ikinä mulle löytynyt. Sitä vaan ei oltu mun kohdalle koskaan edes tarkoitettukaan. Suruja ja murheita on sitten senkin edestä annettu kannettavaksi. Yksin se taakka on raskas kantaa, mutta kun ei ole ketään jonka kanssa sen jakais, niin pakkohan se on yksin jaksaa.
- jämäihminen (n)
Tuo on taas täyttä paskaa. Jos rakkautta löytyisi kaikille, niin miksi kerta toisensa jälkeen yrittämisen lopputulos on sama.
Minussa ainakin on jotain pahasti vikana (heh) kun en kelpaa kellekään kuin joko pilkattavaksi, hakattavaksi tai leikkikaluksi. Kukaan ei koskaan ole välittänyt oikeasti eikä myöskään tule välittämäänkään.
Siksi en ikävöi ketään. Palstahan toki sopii myös siihen tarkoitukseen, että itsellään on ikävä olo. Olen tottunut siihen ajatukseen että olen
Järki ja sydän käy ikuista leikkiä keskenään. Järki yrittää rationalisoida tunteiden käsittelyn ja tunne haluaa haastaa järjen kylmän ajattelun. Tähän perustuu uskonto, nimeltä rakkaus. Tunne haluaa syöksyä siihen sen kummempia ajattelematta, tuntea jotain suurta, kaunista ja herkkää. Järki varoittelee ja kyseenalaistaa sen koko ajan. Tai selittää sen olevan jotenkin järkevää. Ihminen on siinä välissä helisemässä.
- ap
Mun järjessä ei ole mitään vikaa. Se ei ole mua ikinä pettänyt. Mun sydän on vienyt mun kaikenlaisiin sekopäisiin juttuihin mukaan.
TOISAALTA jos nyt voisin valita että olisinko minä vai joku jolla on perhe, asuntolaina, kesämökki ja niuho persoona, niin olisin ilman muuta minä. Ainakin on jotakin mitä muistella sitten vanhainkodissa tai jos kuolo korjaa ennemmin, niin eipä tartte sitten vanhuksena käppäillä. Joten sikäli hyvä. Ei kukaan varmaan loppupeleissä kadu sitä draamaa vaan sitä ikuista tylsyyttä. Elämä on lyhyt. Kannattaako sitä elää muiden odotusten mukaan? Ei. - olen samaa
ap kirjoitti:
Mun järjessä ei ole mitään vikaa. Se ei ole mua ikinä pettänyt. Mun sydän on vienyt mun kaikenlaisiin sekopäisiin juttuihin mukaan.
TOISAALTA jos nyt voisin valita että olisinko minä vai joku jolla on perhe, asuntolaina, kesämökki ja niuho persoona, niin olisin ilman muuta minä. Ainakin on jotakin mitä muistella sitten vanhainkodissa tai jos kuolo korjaa ennemmin, niin eipä tartte sitten vanhuksena käppäillä. Joten sikäli hyvä. Ei kukaan varmaan loppupeleissä kadu sitä draamaa vaan sitä ikuista tylsyyttä. Elämä on lyhyt. Kannattaako sitä elää muiden odotusten mukaan? Ei.mieltä kanssasi.Omaa elämää me kaikki eletään, ei toisten odotusten mukaan! Kyyneleitä ja pahaa mieltä olen minäkin saanut jollekin aikaan ja olen siitä varmasti ikuisesti itselleni vihainen.
- Sydän ajattelee myös
ap kirjoitti:
TOISAALTA jos nyt voisin valita että olisinko minä vai joku jolla on perhe, asuntolaina, kesämökki ja niuho persoona, niin olisin ilman muuta minä. Ainakin on jotakin mitä muistella sitten vanhainkodissa tai jos kuolo korjaa ennemmin, niin eipä tartte sitten vanhuksena käppäillä. Joten sikäli hyvä. Ei kukaan varmaan loppupeleissä kadu sitä draamaa vaan sitä ikuista tylsyyttä. Elämä on lyhyt. Kannattaako sitä elää muiden odotusten mukaan? Ei.Siihen voi myös vaikuttaa, milloin olet syntynyt. Syksyn lapset ovat herkempiä kuin kesällä syntyneet ja kevään lapset ovat valoisampia kuin talven lapset.
Jos kuolisin huomenna, minua hieman kaduttaisi se, että minulla ei ole perhettä ja tietenkin olisin toivonut, että minulla olisi ollut juuri hänen kanssaan perhe, mutta tällaista tämä on... :) Olisi ollut tosi kiva tehdä hänen kanssaan matkoja; mennä ja touhuta. Tehdä yhdessä asioita.
Olen ollut koheltaja ja ihastunut vääriin ihmisiin, mutta se johtuu mm. siitä syystä, että on jäänyt haava, kun on elänyt ristiriitojen ja köyhyyden repimässä kodissa, nähnyt avioerot ym. Mutta jokaisella on omat haavansa...
- ¤ accountabbility
Sorry for the tears.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777