Useimmat lienevät aluksi kirjoittaneet yhdellä tai vaihtuvalla mustanikillä.
Koetko, että sinulla on jotain annettavaa ja/tai vaihtokaupattavaa kirjallisissa merkeissä vai onko ajatuksissasi solmia suhteita muihin ihmisiin?
Mitä muita syitä rekisteröitymiseen voi olla?
Onko laaja ystäväpiiri netissä meriitti ja missä mielessä?
Mikä sai sinut rekisteröitymään?
25
193
Vastaukset
Vain yksi syy.
Haluan olla kanssaihmisiäni kohtaan huomaavainen koska olen mielikuvitukseton tosikko ja nimimerkkini varoittaa hengentuotteisiini kyllästyneitä avaamasta niitä.Emmätiä.
Eniten ehkä ottaa päähän kun ketä tahansa syytellään milloin mistäkin huutelusta. Joku on aina tuntevinaan jonkun, joka on jossain sanonut jotain tai kuuluu joukkoon tai ei kuulu.
Musta nikillisenä sanoo sanottavansa jos haluaa, jos ei niin ei.- ap.
Muistaakseni itse olen kirjoittanut Suomi24:lla v:sta 2004 tai 2005, mutta en vielä ole löytänyt tarpeeksi hyvää syytä rekisteröityä.
ap. kirjoitti:
Muistaakseni itse olen kirjoittanut Suomi24:lla v:sta 2004 tai 2005, mutta en vielä ole löytänyt tarpeeksi hyvää syytä rekisteröityä.
Löysin nämä sivut luultavimmin v. 2005. Luin pitkään ja löysin mainioita palstoja hyvine kirjoittajineen. Sittemmin joko itse olen muuttunut tai maailma on muuttunut. Luultavimmin molemmat.
Muutamia palstariitoja läpikäyneenä (lukeneena) sekä niihin kyllästyneenä käytän rekisteröityä nikkiäni jos minulla on jotain sanottavaa. Useimmiten ei ole.
Sen lisäksi mielestäni profiilissani on mahottoman hieno kuva. Sitä on mukava kattella.
- Hei kun keikuskelen
Mikään ei saa minua rekisteröitymään.
Kirjoitan kuitenkin aina-aina ja aina Vain ja ainoastaan Saman salaatinlehden alta. Tahdon, että minut "tunnistetaan", että ne jotka eivät jaksa minun jaarituksiani lukea, voivat kengurun lailla pompahtaa nimimerkkini yli.
Edellinen nimimerkkini (Heikunkeikku) vetästiin mun jalkojen alta pois, joten en voi sitä enää käyttää. Siksi olin pakotettu valitsemaan vähän samanmoosen nimimerkin, että tiedettäis kuka-ma-oon:)
Minulla ei ole yhtikäs mitään annettavaa palstalle. En keksi mitään annettavaa, jota ei muu tekisi paremmin. Sitäpaitsi monista asioista en tahdo kirjoittaa, en tahdo, että minut (ajatukseni) tunnettaisiin liiiiian hyvin. Minä olen alunalkaen rekisteröitynyt siksi, että mustasukkainen exäni uhkaili heittää tietokoneenkin pihalle, jos kirjoittelen tänne. Kapinoin sitä vastaan, etten saisi itse päättää, missä "olen näkyvillä" ja missä en. Häntä luultavasti ärsyttäisi vieläkin, jos hän löytäisi nykyisen nikkini. Edellisen jouduin hylkäämään, kun en kestänyt sittenkään ajatusta siitä, että exäni luki aivan kaiken mitä tänne kirjoitin ja sain kuulla kunniani kirjoituksistani. Se tietysti provosoi minua kirjoittamaan vain lisää kokemuksistani ja elämästämme. Halusin kaikkien ja koko maailman tietävän miten kamalaa meillä siihen aikaan oli, vaikka pelkäsinkin välillä kuin pupu puskassa. Muutuin kirjaimellisesti puskapupuksi muutama vuosi sitten :) Sellainen tausta.
- kednah
Hei, Heikunkeikku! Mie kyllä jo sinut tunnistin.
Mie oon kai kymmenen vuotta täällä runoillu. Hannuna, Handena ja kednahina.
Ainoa yhteinen tekijä näillä nimmareilla on että ne poistetaan erittäin ripeää vauhtia.
Sefu ei ole kaverini. Mua feikattiin niin innokkaasti että oli pakko laittaa nimimerkki rekisteriin.
Niin, minut on kasvatettu kunniallisuuteen mikä tarkoittaa ettei toisen lautaselta varasteta vaikkei se olisikaan siitä kiinni pitämässä...
- v k
yohuuhkaja kirjoitti:
Niin, minut on kasvatettu kunniallisuuteen mikä tarkoittaa ettei toisen lautaselta varasteta vaikkei se olisikaan siitä kiinni pitämässä...
Minä en ymmärrä sitä, kun ihmiset perustelevat asioita siten, että heidät on kasvatettu näin ja näin, sillä tuolla perustelullaan he ulkoistavat vastuun kasvattajilleen tai antavat heille siitä kaiken kunnian. Entä mitä ihminen on sisäsyntyisesti; mikä osuus sillä on omissa tekemisissä?
- v k
yohuuhkaja kirjoitti:
Lieneekö tuossa sitten kysymys ulkoisen auktoriteetin kaipuusta. Eikä ihminen ole itse itsensä auktoriteetti?
v k kirjoitti:
Lieneekö tuossa sitten kysymys ulkoisen auktoriteetin kaipuusta. Eikä ihminen ole itse itsensä auktoriteetti?
Taidat puhua asian vierestä...
Ystäväpiiri, tai siis ne vanhat kirjoittajat jotka ovat jo poistuneet keskuudestamme tuonne kuuskymppisiin, saivat aikaan sen että rekisteröidyin. Monta samanhenkistä iloista ihmistä kohtasi ja halusi vaihtaa ajatuksiaan tietäen, että kenen kanssa kommunikoi.
Paljon kivoja on tänne tullut tilalle ja samalla iloisella meiningillä jatkuu. Ideologiani ja aatemaailmani saa myös levitä.Liian pitkään olen välillä poissa mutta pidän rekisteröivistä ihmisistä kuitenkin enemmän koska tuntuvat vähän aidommilta ja joilla oma kuvakin ovat vielä aidompia ja harkitsevampia kirjoitelmissaan jota myös kaipaan täällä koska näitä saattaa lukea kaikenikäiset ja on otettava mielestäni se aina huomioon täälläkin niinkuin livenä muuten.
samalla lailla ajattelen kun vantaannainen kirjoittajat jotka esiintyvät omilla kuvillaan on aidompia sillon niinkun tietää kenen kanssa kirjoittelee harkitsevaisuudesta en nyt tiedä omalla enkä toistenkaan kohdalla ja onhan se hyvä että on toinenkin paikka elämässä ettei tartte niin kauheesti aina miettiä mitä sanoo tietysti suoranainen haistattelu ja toisen ihmisen arvostelu ei oo täälläkään fiksua mutta jokainenhan sen saa omassa mielessää päättää mikä sopii ja mikä ei.
tii-na- kirjoitti:
ai niin noi silmälasithan paljastaa mulla ei oo ollu niitä enää viiteentoista vuoteen.
ai se kuviteltu asiakas hävis kun tuhka tuuleen silmälasit on todellakin hankittu vasta kaks vuotta sitten ja edelleen samat päässä.
Miusta on vaan reilua olla rekattu. Rekisteröityminen oli miulle ihan luonnollinen juttu:)))
Oon tänään yrittäny ettiä ilmaisia kuvia profiiliin, muttei oikein onnistunu liittämään.
Miten se on nyt niin himputin vaikeeta?pistä omas niin ne tulee kateelliseks niinkun munkin kuvasta minkäs me sille voidaan kun ollaan niin nuorekkaita.
tii-na- kirjoitti:
pistä omas niin ne tulee kateelliseks niinkun munkin kuvasta minkäs me sille voidaan kun ollaan niin nuorekkaita.
Hih.. Miulla oli siellä tähän asti se pieni kuva itestäni, eiköhän sen kattominen jo riittäne, jos joku nyt sitten on edes katellu? Nyt haluan jo vaihtaa ihan muita kuvia sinne.. Joskos saan jostain sen onnistumaan.?? :))
sasus kirjoitti:
Hih.. Miulla oli siellä tähän asti se pieni kuva itestäni, eiköhän sen kattominen jo riittäne, jos joku nyt sitten on edes katellu? Nyt haluan jo vaihtaa ihan muita kuvia sinne.. Joskos saan jostain sen onnistumaan.?? :))
mun varmaan tarttee kanssa vaihtaa mandollisimman epäonnistunu kuva ittestäni yleensä ne epäonnistuu joskus sattuu osuun hyvä kuvakulma ja tietysti tällä iällä vaikuttaa jo päiväkin joskus kattoo peilistä tuttu ihminen joskus lähes tuntematon.
tii-na- kirjoitti:
mun varmaan tarttee kanssa vaihtaa mandollisimman epäonnistunu kuva ittestäni yleensä ne epäonnistuu joskus sattuu osuun hyvä kuvakulma ja tietysti tällä iällä vaikuttaa jo päiväkin joskus kattoo peilistä tuttu ihminen joskus lähes tuntematon.
Juu, ihan saman ilmiön oon huomannu ittestäni, välillä peilistä kattoo ihan joku muu ku mie.. Sehän on ilmiömäistä muuntumista. Kyllä meistä on moneksi:))))
Ensimmäisen kerran rekkauduin muistaakseni sen vuoksi että joku yritti esiintyä minuna. Olen kirjoittanut useilla palstoilla, ja kirjoittanut kullakin palstalla sille palstalle rekisteröidyllä nicilläni.
Vanhoja nettituttuja on kertynyt mutta meriittini olen kyllä hankkinut muualla kuin internetissä, jos niitä nyt kummemmin onkaan.- ap.
Aijjaa. Ei markkinointialan ihmisille turhaan opeteta psykologiaa. Onkohan tuossa sama provisio-systeemi kuin työkkärin virkailijoilla...
- sdgfhjko
Olen minä joskus rekisteröitynyt, mutta en viitsi sitä nikkiä enää käyttää, koska joillain palstoilla sillä ei ole merkitystä mitä kirjoittaa, vaan kuka kirjoittaa ja niitä ilkeämielisiä riittää, jotka sitten alkavat kiusaamaan rekkautuneita. Yritetään ajaa palstalta pois jne.
nimim. sasus: "Miusta on vaan reilua olla rekattu. Rekisteröityminen oli miulle ihan luonnollinen juttu:)))"
- Onko se sitten mielestäsi reilua, että rekkautuneita aletaan usein vainoamaan?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752813- 572726
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172453- 412052
- 502000
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761972Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211291- 381129
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01060Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.96989