Löytyykö malaria lääkeitä mombasasta.mitä ja minkä hintaisia.
Kenia mombasa
3
469
Vastaukset
- jose78
Löytyy Malanil merkkistä, koostumus aivan sama kuin Malaronessa.
Paljoon halvempaa ostaa Keniasta, 12 tabletin paketti maksoi n.20€- prusti
Oletteko varmoja että se toimii varmasti, koska Malaronehan on aloitettava pari päivää ennen matkaa? Itse olen kyllä valmis maksamaan Suomen hinnan, jos saan sillä varmemman suojan. Pieni hinta matkaan verrattuna.
Niin mulla sattui olemaan itselläni entuudestaan jäljellä Malaronea kotona ja aloitin sillä yhtä päivää ennen reissua.
Rantakohteissa ei ihme kyllä hyttyset vaivannut, itse uskaltaisin aloittaa lääkityksen paikan päällä. Eihän nää mitkään pillerit kuitenkaan anna 100 % suojaa, et jos huono tuuri käy, voit sairastua malariaan vaikka söisitkin pillereitä.
Safarilla hyttysiä oli, käytimme lisäksi ihole laitettavaa suoja suihketta.
Paikallisissa kylissä sain illalla jalkoihini hyttysten kutiavia pistoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197626Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857285- 955334
- 524875
- 2434393
- 444365
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494356Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284038- 593173
- 482616