Vaipan Näkyvyys

aikuinen nainen

Minulla menee välillä pissat housuun,ja olen meinnannut koittaa vaippaa.
Minua arveluttaa näkyykö vaippa housuita tai hameesta läpi?
Oletko koskaan nähnyt aikuista naista jolla oli vaippa,näkyikö vaippa housuista tai hameesta läpi?

36

11239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näköjään

      Jos laittaa kunnon teippivaipan, esim. Tena slip ultiman, niin tiukoista farkuista hieman näkyy, varsinkin, kun on pissannut muutaman kerran ja vaippa turpoaa. Mutta tuo on vain sellainen, että vaikka näkyy, niin ei sitä kukaan asiaan vihkiytymätön tajua, ja jos taas joku "asiantuntija" huomaa, niin sillä ei tietenkään ole väliä. Vaippa housuun vaan!

      • Älä tule viereen

        "Asiaan vihkiytömättömillä" on yleensä parempi hajuaisti, joten sitä hajurakoa ainakin syntyy.
        Nämä "asiantuntijat" ovat puolestaan samanlaisia kuin tupakoitsijat mielipiteissään tupakan hajusta. EIvät itse haista, niin luulevat etteivät muutkaan.


    • :)
      • inco

        Minkä kunnan ilmaisjkelusta noita saa? täällä pääkaupungissa ei ainakaan onnistuja kalliita ite ostettavaksi. Ja kun kaupungilta kuitenkin halvempia tuodaan niin miksi ostaa. terv inco


    • Näkyyhän se

      Kyllä se vaippa näkyy housuista läpi.
      Olenkin ihmetellyt, että miksi joidenkin takamus näyttää samalta kuin vaippahousuisella lapsella. No nyt sitten tiedän, että heillä on vaippa eikä epämuodostunut peffa. :P

    • Näkkyy, ei näy

      Joo, olen nähnyt, mutta ne naiset ovat olleet jo vähän vanhempia. Kyllähän se karseen näköistä on, jos on paksut vaipat. Terveyssiteen kokoiset "tenat" ei erotu kuin tosi tiukoista housuista, joita taas ehkä "aikuiset naiset" eivät juuri käytä.

      • assi40

        Näin eilen noin eräässä pikkukaupassa myyjän jolla oli vaippa housuissaan.
        vaippa näkyi hyvin housuista läpi.Kuulin hänen sisareltaan että jo vuosia pitänyt vaippaa töissä kun ei pääse nopeasti vessaan.
        Itsekin käytän vaippaa työssäni koska ei ole mukavaa housut tai hame kastuu.


      • jzjcxjxjlk<j
        assi40 kirjoitti:

        Näin eilen noin eräässä pikkukaupassa myyjän jolla oli vaippa housuissaan.
        vaippa näkyi hyvin housuista läpi.Kuulin hänen sisareltaan että jo vuosia pitänyt vaippaa töissä kun ei pääse nopeasti vessaan.
        Itsekin käytän vaippaa työssäni koska ei ole mukavaa housut tai hame kastuu.

        Huh, huh. Onneksi on tullut valittua sellainen ammatti, jossa pääsee vessaan silloin kun tarve vaatii. :)


    • 24/7

      Niin mullakin tenan slip käytössä mut vaatetus valinnoilla voi rajata

      • Niina 24/7 vaipat

        Täällä myös tena slipsit ja ihan vaan tiukoissa farkuissa. Eipä ole kukaan kiinnittänyt huomiota , joten tuskin paljon näkyy.


    • Ootte te pipejä

      Onko sillä väliä näkyykö vai ei, kun kyllähän sen kuitenkin haistaa, kellä on kusinen tena housuissa. :D

    • Älä tule viereen

      Kyllä näkyy ja haistaa. :D

    • TeroSlippery

      Oon muuttamassa opiskeleen Helsinkiin elokuussa, 23v jäbä, joka kärsii välillä vanhasta vaivasta. Kämppä on soluasunto, enkä haluu tilata intiimituotteita sinne sattuneesta syystä. Kysymys: mistä kaupasta suuntaan ostamaan Helsingissä tai lähialueella Tena Slip vaippoja? Löytyykö ihan marketeista kun ollaan isolla kirkolla...?

      • Ei häpeällistä ollen

        Hei. Jollet löydä sopivia tena slip vaippoja kaupoista, niin käy kysymässä niitä kotisairaanhoidosta. Siellä niitä on varastossa pussu kaupalla, ja varmasti saat mukaan ainakin 2 - 3 pussia alkuun. Eikä sitä kannata välittää, jos vaippa näkyy housuista ulospäin. Itse pitkään käyttäjänä olen käynyt niiden kanssa kylässä, ja tarvittaessa jopa kysynyt asiallisesti, että saanko käyttää teidän wc.stä, kun pitäisi saada suorittaa vaipan vaihtaminen kuivaan. Koskaan en ole saanut kieltävää vastausta vielä. Kaiken lisäksi on parissa paikaa ehdotettu jopa koppaan nukkumista .


    • inco1

      nettikaupoista voi tilata ja maksaa verkkopankilla, toimittavat lähimpään postiin ihan normaalissa pahvilaatikossa, mikään ei paljasta mitä siellä sisällä on.. apteekeista ja kaupoista löytyy vain housumalleja.

      • inco1

        niin ja siis joo, ne ei näy housuista, ellei tiedä mitä katsoa. Muutenkin pitäisi olla vähän ohkasemmat ihoa myötäilevämmät housut että näkyy, farkuista ei näy ihan helpolla läpi.


    • omaishoitaja -52

      Meidän pojalla (19 v.) on käytössä Attends Adjustable 10M. Vaippa on ikään kuin teipparin ja vyövaipan yhdistelmä.

      Ainakaan verkkaripöksyjen alla tuo vaippa ei juuri näy, jollei sitten osaa oikein tarkkaan katsoa.

      Huono puoli tuossa vaipassa on, että reunat jäävät auki, joten yövaippana tulee helposti ohivuotoja. Meillä onkin siksi öisin yhä Tena Slip Maxia.

      Toiveena on, että kuntoutuksen jälkeen voitaisiin siirtyä vain Attendsin tai Tenan housuvaippoihin. Vielä ne eivät kuitenkaan riitä, vaan tulee aika pahasti pissat housuun ja lakanoille vuoteeseen.

    • JoellaFichter
    • Mattias12

      Eilen paikallisessa terkkarissa oli nuorehko nainen verkkareissa. Kun tämä kyykistyi nostamaan tavaroitaan lattialta, paita nousi sen verran, että edotin violetin vaipparaidan. Taisi olla Tena Slip Maxi. Laadukas merkkivalinta. :)

    • 16v tyttö

      Käytän itse vaippoja ja se ei näy vaatteista läpi kukaan ei oo huomannu käyttäväni vaippoja. Ei edes vaikka olisi jonkun söpön pojan seurassa... ;)
      Että ihan vapaasti käyttämään vaippoja. SEN PAKSUMPI VAIPPA SEN PAREMPI OLO!!! :D

      • vaippa pökä

        Haluutko tulla laittamaa mulle paksut vaipat t19v vaippa poika


    • vaippasankari
    • rjrj8

      Mitä se sit haittaa jos joku näkee. Kyllähän sitten senkin voi joku huomata jos pidättelee pissaa.

    • viirkanainen

      Minullakin pääsee välillä housuun ja käytän housuvaippoja, kukaan ei ole ainakaan minulle huomautellut vaikka olen isopyllynen kuten Kurvi Kim. Olen havainnut että
      hameen alta ei isokaan vaippa näy ja hajusteita voi käytellä tarpeen mukaan ja suojan
      vaihtokin käy näppärästi.

      Mihinkään elokuviin,teatteriin tai juhliin en lähde ilman vaippoja sillä on huomattavasti nolompaa kastella housut tai hame kuin käydä vaipanvaihdolla
      naistenhuoneessa.

    • anniemestariampuja

      Jospa koittaisit saada ensin apua lantionpohjan lihasten vahvistamisesta, joka tunnetusti auttaa virtsan karkailuun.Aiheesta on kurssejakin joillakin paikkakunnilla vapaaopiston yms. kaltaisissa paikoissa. Itselleni on ollut apua kyseisestä kurssista ja karkailut ovat kurissa, kun muistaa jumpata.....

      "Napakat lantionpohjan lihakset tuovat elämään varmuutta. Voit pyrähtää bussipysäkille, purskahtaa nauruun ja yskiä vapautuneesti. Muutaman minuutin jumppa joka toinen päivä riittää pitämään lantion pienet, mutta tärkeät lihakset kunnossa.

      Lantionpohjan lihasten jumppa on maailman mukavin jumppa. Sitä voi tehdä missä ja milloin vain. Vartalon pohjimmaisten lihasten supistaminen sujuu huomaamattomasti ja ilman välineitä julkisillakin paikoilla. Varsinkin seisten tehdyt harjoitukset ovat lantionpohjalle tarpeellisia, siksi jonottamiset kannattaa hyödyntää treenaamalla itselleen pitävä pohja."

      http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/terveys/lantionpohjan_jumpalla_varmuutta_ja_suloa

      http://www.kaypahoito.fi/web/kh/suositukset/suositus?id=nix00565&suositusid=hoi50050

    • naishenkiö

      Kyllä minäkin käytän housuvaippaa, kun pissa muuten saattaa mennä housuun. Ei sitä paljoa huomaa olipa sitten hame tai housut.

    • tenaman

      toisilla auttaa toisill taas ei
      nim 30v vaipois

    • viirkanainen

      Kannattaa käyttää vaippoja nolojen tilanteiden estämiseksi. Meilläkin minulla alkoi pissa karkailemaan ja löysin Tenan Underwearit naisille, ostettuani niitä ukkoni huomasi ostokseni ja kertoi että hänelläkin oli usein lähelläpiti tilanteita vessaan ehtimisen kanssa. Nyt meidän perheessä käytämme alusvaatteina Tenan Underweareita miehille ja naisille, ja jos pissa karkaa olemme valmiit.

    • Tena6

      Itse olen 30v mies ja olen nyt joulusta asti käyttänyt, Tena pants plus vaippoja ja minulla on kuudestoista päivä ensikuuta varattu aika Tyksin urologiseen leikkaukseen, toivottavasti olisi apua. Vaippa ei mielestäni ole näkynyt ja kanssa ihmiset eivät ole asiaan kiinnittänyt huomiota, tai on ainakin pitänyt sen omana tietonaan. Mutta kysymykseni kuuluukin onko inkontinenssistä kärsiville jotain vertaistuki ryhmiä somessa, tai ylipäänsä olemassa?

    • jepu91

      Minulla on käynny monet pissit housuihin jo koulu aikoina ja siitä asti olen käyttänyt vaippoja.en menis ulos ilman vaippoi ku aina tulee housuun pissi tai kakka.olen käynyt lääkärissäkin ja olen koko ikäni käyttän vaippoja

    • Henkka98

      Mulla menee pissat housuun hyvin usein! Mikä neuvoksi? T.18.v mies

    • adetzii

      Suosittelen ottamaan yhteyden lääkäriin. Minullakin tulee pissat välillä housuun. Minkälaisissa tilanteissa pöksyt kastuu? Voi tulla myös kikkailee nimimerkille Adetzi

    • Anonyymi

      Hei käytän teippivaippaa aina ja saattaa vilahtaa mekon alta. Käytän housuja hieman peppu pullottaa.

    • Anonyymi

      Vaipan käyttäjänä pissanen Vaippa tuoksuu joten vetäisen muovihousut Vaipan päälle kun lähden esimerkiksi kauppaan olen miettinyt miksi housuvaippaa ei valmisteta muovipintaisena onhan se muovi kuitenkii Vaipan välissä muovipintaisena hajut pysyvät Vaipan sisällä ennen lasten Vaipat oli muovipintaisena eikä ollut pissan hajua

    • Anonyymi

      Hameen alta usein vaippa näkyy etenkin kävellessä. Vaipat housussa kyllä tunnistaa, kun itsekin pitää vaippoja, niin tietää kyllä miltä näyttävät <3 Usein juuri vaippailijat toisensa tunnistavat, mutta muut eivät tiedä asiasta mitään ;) Söpöä on vaippoja pitää!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe