Olen lähdössä maaliskuun lopulla miamiin reittiä hel-ams-new york-miami. Kysyisin neuvoa miten toimitaan, kun joudun nykissä maahantulotarkastukseen.
Haenko sen jälkeen laukkuni hihnalta ja menen tulliiin ja sieltä virkailijat toimittavat laukun jatkolennolle vai siirtyykö laukkuni automaattisesti miamin koneeseen ja laukku tullataan vasta miamissa.Nykkin saavutaan terminaali 4:een ja jatkolento lähtee term.3:sta. Vaihtoaikaa on 4 tuntia. Apua tarvitaan!!!
New York-Miami
3
252
Vastaukset
- No problems
Haet laukun hihnalta heti maahantulotarkastuksen jälkeen. Nykäiset sen muutamankymmenen metriä tiskille, josta hoitavat eteenpäin. 4h on ruhtinaallinen aika. Itse ollaan vaihdettu tunnin ajallakin ja ihan hyvin ehditty
- Monta kertaa USAssa
Jep, edellä oleva vastaus on ihan totta. Tarkennuksena, että jos tulee jostain syystä hoppu jatkolennolle (esim. maahantulotarkastus viivästyy, eka lento on myöhässä, tms) niin yleensä lentoyhtiön edustaja on odottamassa heti tulotarkastuksen jälkeen, ja hän on jo saattanut ottaa laukkusikin hihnalta. Yhtiöllä on tiedot jatkolennoille menijöistä. Hän sitten opastaa muiden jonojen ohi tiskille, johon ruumaan menevä laukku jätetään. Näin ainakin Finskillä ja KLM:llä.
- surfailija
Junallakin pääsee...
http://www.youtube.com/watch?v=zeQFOPxB1lU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921