Voinko antaa kinkun luun koiralle???
KINKUN LUU
5
3446
Vastaukset
- ei
Et voi. Sian luu pirstoutuu pieniksi säleiksi ja voi vaurioittaa suolistoa. Toisaalta luu on liian suolainen ja kolmanneksi voi aiheuttaa ummetusta.
- coyntrydoggy
voi antaa. koira on alunperin tarkoitettu syömään ihmisen ruuan tähteet. anna mennä.älä kuuntele city koira omistajia
- ei
jos tarkotat mua, ni en kyl mikää citykoiran omistaja ole.. mitä nyt sillä ikinä tarkoitatkaa.. Ihan maalla asun ja silti jopa minäkin tiedän ettei sian luita voi koiralle antaa
- kysyväkysyvä
ei kirjoitti:
jos tarkotat mua, ni en kyl mikää citykoiran omistaja ole.. mitä nyt sillä ikinä tarkoitatkaa.. Ihan maalla asun ja silti jopa minäkin tiedän ettei sian luita voi koiralle antaa
No kinkun luu heitettin roskiin.
Naudan luita olemme antaneet raakana,vain raakana.
- j658
"koira on alunperin tarkoitettu syömään ihmisen ruuan tähteet"
Muahahaa!! koira on kyllä ihan alunperin tarkoitettu syömään RAAKAA lihaa,niinkuin nykypäivänäkin.. muuten sille olisi ajan saatossa kehittynyt sekasyöjän kalusto,niinkuin ihmisillä on :P
otappa se koirakirja käteen missä kerrotaan koiran luonnollisesta ruokinnasta (tai koirien ruokinnasta ylipäätään) ja tule sitten jatkamaan keskustelua..
Tosissaan.. kinkun luu,joka on uunissa paistettu,todellakin menee pureskellessa sirpaleiseksi ja voi pahimmillaan rikkoa suolen ja tappaa koiran.Ja varsinkin valmiiksi suolatuissa ym.kinkuissa on liikaa suolaa ja ihan mahottomasti kaikkia muitakin aineita,ettei missään nimessä ole koirille syötäväksi tarkoitettu.
Jos haluaa antaa koiralle luita,antakaa ne raakana :)
Ja mitä se mihinkään kuuluu asuuko cityssa? taajamassa tai jossain perähikiällä? mitä lie sillä nyt sitten ajoitkaan takaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669