Yleensä käytän tikkua vain mökillä. Kotona kiinteä laajakaista. Nyt sähkökatkojen aikana olen mennyt tikulla nettiin. Mutta Suomi 24 keskusteluihin en voi osallistua. Tulee ilmoitus, useammalla sama IP ja IP suljettu häiriköinnin vuoksi. Ihan kiva juttu. Mökillä ei ole koskaan tullut tällaista vastaan.
ei voi osallistua keskusteluun
5
220
Vastaukset
- jhjhjlllää
käytä selaimena firefoxia ja siihen lisäosa steathly tai anonymox
muuten syy banniin on mun,haukuin sitä kataisen paskaa > syy banniin on mun,haukuin sitä kataisen ******
haukuit valtionvarainministeriä joka hurjasti nosti asumiskustannuksia?
haukuit pääministeriä joka halua Suomen jakamaan Kreikan köyhyyden?
niin tai näin, HYI SINUA!- turhautunut
saa nähä
- pettynyt asiakas
sama täällä,kehoittivat soittamaan gurulle, 2 €/min, eli pistevätyhteyden poikki ja rahastavat siten
- sama ukko
Aikaisemmin kerran antoivat jonkun rikollisen puhelinnumeron nettiosoitteeksi, jolloin Helsingin rikospoliisistä soitettiin ja tiivatiin tietoja, joita en kyllä voinut antaa, kun niitä ei ollut. Siten se konstapeli tunnusti saaneensa sen numeron nettistä sen asianomaisen tiedoista.
Tälläistäko se on tämä "halppa" Saunalahti? Sama IP-osoiteitako kuinka monella, viidellä vain kymmennella? Joukossa ties minkäläisiä hämäräveikkoja ja minuako siten häiritään?
Miten tietoturva näin pelaa? Onko luvallisuuden raja jo ylitetty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684351Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983916- 503436
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222683Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!242518Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562373- 432217
- 471858
- 391857
- 301626