Miksi nainen ei vastaa?

maallikko...

Jos tällä palstalla sattuu olemaan joku naissukupuolta tutkinut henkillö, voisitko kertoa miksi nainen päättää olla vastaamatta mitään kun hänelle lähettää viestin?

Onko kyseessä jokin toisessa X-kromosomissa oleva geeni, joka laukaisee naisessa ylimielisen ja töykeän asenteen saadessaan viestin mieheltä, joka ei ole vähintään miljoonia vuodessa tienaava alusvaatemalli?

Kiitos etukäteen vastauksista!

27

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M3302

      Eipä kai siihen sen suurempaa syytä ole kuin, että viestin sisältö ei vain antanut aihetta tai halua vastauksen laatimiseen. Samasta syystä kuin me miehetkin jätämme joihinkin viesteihin vastaamatta.

    • aito nakki

      Riippuu mitä se miehen viesti kertoo siitä miehestä, mitä varten hän on viestin lähettänyt. Intiimit viestit saavat aina vastauksen, asiallisiin tokaisuihin tuskin kukaan nainen viitsii vaivautua vastaamaan sillä ne kielii miehen välinpitämättömyydestä. Ota opiksesi, rahalla ei näissä asioissa ole mitään tekemistä, tunteiden kautta näillä asioilla pelataan. Lähetä viesti, joka saa naisen kiinnostuksen ja tunteet heräämään.

      • maallikko...

        Kerroin tietenkin kaikista niistä koiranpennuista, jotka olen kiduttanut kuoliaaksi. Lisäksi kerroin harrastuksistani: ihmisjätteissä kylpeminen, itsensäpaljastelu, anaalihieronta soppakauhalla, pulujen päiden irtipureminen yömyöhään kaupungilla, kuivuneiden koiranjätösten keräily ja lajittelu olohuoneen hyllylleni.

        Näitä tyypillisiä juttuja, joita viestiin kannattaa laittaa. Siksi juuri ihmettelenkin, että miksi ei vastausta kuulunut. Ymmärtäisin, että vastausta ei heru, jos viestini olisi sisältänyt jotain todella sopimatonta.

        Vitsit vitseinä, yritän tässä sarkasmin keinoin sanoa, että viestini ei sisältänyt mitään sellaista, joka olisi antanut aiheen tyrmätä minut alkumetreillä, ellei kyseinen nainen sitten ole sisimmältään todella nirso. Lukemissani kirjoituksissaan kyllä kehui itseään kiltiksi.

        Mietin vain, että kuinka yleinen tällainen tyrmääminen on naisten keskuudessa - jos siis viestin kirjoittaja ei ole vähintään miljoonia vuodessa tienaava alusvaatemalli.


      • 324324324
        maallikko... kirjoitti:

        Kerroin tietenkin kaikista niistä koiranpennuista, jotka olen kiduttanut kuoliaaksi. Lisäksi kerroin harrastuksistani: ihmisjätteissä kylpeminen, itsensäpaljastelu, anaalihieronta soppakauhalla, pulujen päiden irtipureminen yömyöhään kaupungilla, kuivuneiden koiranjätösten keräily ja lajittelu olohuoneen hyllylleni.

        Näitä tyypillisiä juttuja, joita viestiin kannattaa laittaa. Siksi juuri ihmettelenkin, että miksi ei vastausta kuulunut. Ymmärtäisin, että vastausta ei heru, jos viestini olisi sisältänyt jotain todella sopimatonta.

        Vitsit vitseinä, yritän tässä sarkasmin keinoin sanoa, että viestini ei sisältänyt mitään sellaista, joka olisi antanut aiheen tyrmätä minut alkumetreillä, ellei kyseinen nainen sitten ole sisimmältään todella nirso. Lukemissani kirjoituksissaan kyllä kehui itseään kiltiksi.

        Mietin vain, että kuinka yleinen tällainen tyrmääminen on naisten keskuudessa - jos siis viestin kirjoittaja ei ole vähintään miljoonia vuodessa tienaava alusvaatemalli.

        Omassa ilmoituksessasi ei tarvitse olla mitään vikaa itsessään. Riittää vain ettei se ole naisen mielestä vetoava.


    • Afterall-

      Lähetätkö itse sitten niitä viestejä, vain noille alusvaatemallin näköisille naisille? Vai ovatko ne perus taviksen näköisetkin naiset päättäneet olla vastaamatta juuri sinulle? Miten sen oman ulkonäkösi laita sitten on?

      • maallikko...

        "Lähetätkö itse sitten niitä viestejä, vain noille alusvaatemallin näköisille naisille?"

        Kyllä vain. Lähettelen viestejä alusvaatemallin näköisille naisille kuola suupielestä valuen, samalla kun masturboin taloyhtiömme pesulasta varasmaniini naisten alusvaatteisiin. Tällaisia me suomalaiset nuoret miehet olemme.

        "Miten sen oman ulkonäkösi laita sitten on?"

        En itse ole pitänyt itseäni ihmeellisen näköisenä, mutta minuun ihastuneiden tyttöjen määrästä päätellen en voi kovin ruma olla. Kuitenkin monesti on ollut kyse tytöistä, jotka eivät ole tunteneet minua ollenkaan, ja olen joltain heidän kaverilta saanut kuulla ihastuksesta. Eli kyse ei ole voinut olla siitä, että he olisivat ihastuneet persoonaani.


      • 3423432432

        "Lähetätkö itse sitten niitä viestejä, vain noille alusvaatemallin näköisille naisille? Vai ovatko ne perus taviksen näköisetkin naiset päättäneet olla vastaamatta juuri sinulle"

        Ulkonäöllä ei naisten vastaamisen kanssa ole yleensä mitään tekemistä.

        Tietysti joillakin deittipalstoilla jos naisilla on kuva profiilissa se voi vaikuttaa positiivisesti mutta usein anonyymitkin sivut saavat vastauksia samassa määrin.

        EIkä naisten valikointi miesten suhteen johdu yleensä siitä että minkälainen oma ulkonäkö on.... Saati että naiset ajattelisivat että "koska mä oon tään näköinen niin pakko tyytyy tonlaiseen mieheen"...


    • kysysiltä

      No tämä tuskin on mikään mies/nais -kysymys.
      En voi naisena tietää, miksi se nainen ei vastannut.
      Sen tietää vain kyseinen nainen itse.

      • s

        Totta puhut. Ei kaikki miehetkään vastaa kaikille naisille, sellaista se elämä on.


    • 234343234

      Vastauksia tulee keskimäärin enemmän, jos olet harvoja vastaajia niin sitä todennäköisemmin saat vastauksen. Deittisivustoilla vastauksia saattaa tulla päivässä kymmeniä ja kuukaudessa satoja. Muillakin palstoilla puhutaan "useista vastauksista" tai vähintään muutamista päivässä.

      Nainen ei myöskään välttämättä vastaa jos ei ilmoitus osu täysin kohdilleen eli ollaan paljon valikoivempia kuin miehet vastaamisessa.

      • 234233

        Tarkoitin sanoa *ovat. (en ole itse nainen).


    • saata..nan naiset

      Naisten ilmoitukset on yhtä huonoja kuin miestenkin mut naiset pitävät itteään jotenkin parempina etteivät alennu vastaamaan miehille

      • maallikko...

        Näin minäkin asian näkisin. Saavat varmaankin jotain tyydytystä siitä, että jättävät vastaamatta aloitteen tehneellee miehelle.


    • M3302

      Pidän todennäköisempänä sitä, että kirjoittamienne viestien sisältö ei jostain syystä ole sellainen ollut joka kannustaisi vastauksen kirjoittamaan. Sitä, miksi näin olisi, on tietysti vaikeaa tietää, kun ei tiedä viestin sisältöä, ja onhan viestin lukijakin aina yksilö, jolla voi olla hyvinkin erilaiset näkemykset asiallisesta tai toivotunlaisesta viestistä.

      Katkeruuden sijaan neuvoisin miettimään viestien sisältöä uusiksi, ja analysoimaan sitä, miksi vastausta ei kuulunut aikaisemmin. Syyllistämällä tuskin saa mitään hyvää aikaiseksi.

      • maallikko...

        Kerroin ihan tyypillisiä asioita: esimerkiksi sen, että tykkään pukeutua naiseksi ja käydä naistenvessoissa nuoleskelemassa ovenkahvoja ja pönttöjen istuimia.

        Kerroin myös sen, että etsin keväisin taloyhtiömme roskiksesta vanhoja vaippoja, joista kerään kakat talteen ja myyn ne paikallisen kirkon pääsiäsmyyjäisissä mämminä.

        Kerroin myös sen, että vessassa käydessäni usein virtsaan lavuaariin pöntön sijaan, koska saan siitä seksuaalista tyydytystä.

        Kerroin myös sen, että käyn kurkkimassa läheisen lastentarhan ikkunoista Nasse-Sedäksi pukeutuneena.

        Kerroin myös sen, että käyn lauantaisin huonekalumyymälöissä testailemassa parivuoteita pumpattavan barbaran kanssa.

        Kerroin myös sen, että säilytän yöpöytäni laatikossa säteeltään noin 30 senttimetristä räkäpalloa, jonka kokoamiseen on mennyt noin kymmenen vuotta.

        .........................

        Aika nirsoja emäntiä, jos ei tällainen normaali heppu kelpaa. Aika tarkat on kriteerit, jos en minä niihin mahdu.

        Niille jotka eivät tajunneet: puran vitutustani näillä sarkastisilla kommenteillani.


      • M3302
        maallikko... kirjoitti:

        Kerroin ihan tyypillisiä asioita: esimerkiksi sen, että tykkään pukeutua naiseksi ja käydä naistenvessoissa nuoleskelemassa ovenkahvoja ja pönttöjen istuimia.

        Kerroin myös sen, että etsin keväisin taloyhtiömme roskiksesta vanhoja vaippoja, joista kerään kakat talteen ja myyn ne paikallisen kirkon pääsiäsmyyjäisissä mämminä.

        Kerroin myös sen, että vessassa käydessäni usein virtsaan lavuaariin pöntön sijaan, koska saan siitä seksuaalista tyydytystä.

        Kerroin myös sen, että käyn kurkkimassa läheisen lastentarhan ikkunoista Nasse-Sedäksi pukeutuneena.

        Kerroin myös sen, että käyn lauantaisin huonekalumyymälöissä testailemassa parivuoteita pumpattavan barbaran kanssa.

        Kerroin myös sen, että säilytän yöpöytäni laatikossa säteeltään noin 30 senttimetristä räkäpalloa, jonka kokoamiseen on mennyt noin kymmenen vuotta.

        .........................

        Aika nirsoja emäntiä, jos ei tällainen normaali heppu kelpaa. Aika tarkat on kriteerit, jos en minä niihin mahdu.

        Niille jotka eivät tajunneet: puran vitutustani näillä sarkastisilla kommenteillani.

        Ehkä voisit hyödyntää humoristisia taitojasi viesteissä, joita naisille kirjoitat? Huumori kun vetoaa molempiin sukupuoliin. Olettaisin, että tuonkin kaltaisella sarkastisella viestillä voisi muutama vastaus irrota.


    • jukebox1

      No mun mileswtä kun naiset saavat miehiltä paljon viestejä jää moni huomaamatta sen tulvan keskellä :) Varsinkin jos on joku tosi kaunis nainen saavat he paljon viestejä.
      Pitäisi osata vedota tunteisiin eikä vain kehua ulkonäköä noin lyhyesti sanottuna

      • maallikko...

        Silloin harvoin kun lähestyn jotain naista, en koskaan kehu ulkonäköä. Se on mielestäni todella typerää, kulunutta ja pinnallista. Ja jos kyseessä on nätti tapaus, hän kuulee sitä kyllä tarpeeksi joiltain peräjunttilan Mikko Zetterbergeiltä, jotka eivät keksi muuta sanottavaa. Miksi yhtyä samaan kuoroon lässyttämään samaa virttä?

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/putous/hahmokuvat_2011/1062396.jpg


    • häh?!

      Ite olet typerä, jollet huomioi naista ja kehu hänen ulkomuotoaan. Niin naiselle kuin miehellekin on tärkeätä tuntea itsensä viehettäväksi ja halutuksi. Suorastaan kummallista on ellei mies kehuisi kroppaani, silmiäni, takapuoltani tai ulkonäköäni.....mitä siitä päättelisin,,,no hän ei pidä minusta, enkä viehätä häntä :(

    • Baareissakin

      törmää usein puolutuskannalla oleviiin nais-sisseihin. Alkaa oikein naurattaa, miten vaikeaa naisen elämä suomessa on, kun täytyy olla koko ajan puolustuskannalla, vittuilla, olla negatiivin. Pilluko se teidän mielenne pistää sekaisin vai mikä?

      • fåagpaef

        Osottelet sormella yhtä sukupuolta, vaikka pitäis osotella kumpaakin. Miks miehet tekee tollee niin usein, kun ollaan naisten kanssa paljon tekemisissä niin analysoidaan vaan niiden kanssa elettyjä hetkiä ja laitetaan jotain _ihmisille yleisiä piirteitä_ naisten piirteiksi. En ole elämässäni riidellyt miehen kanssa, joka ei olisi samalla sekunnilla mennyt puolustuskannalle ku sanon jotain sen korvaan epämiellyttävää. Kyllä se on Ihmisestä kiinni ja Ihmisten piirre, ei Naisten piirre.


    • ainayksinoon

      Mulla on kyllä aina niin että miehet eivät vastaa mulle eli ehkä tuo klisee on sitten molemminpuolinen :(

    • ei voi kestää

      Ehkä sun motiivit on epäilyttävät. Mikä hitto teitä ihmisiä vaivaa? Naiset ja miehet on loppujen lopuksi ihan samanlaisia, nuo on taas jotain normistosäädöksiä, joihin uskotaan kuin joulupukkiin. Grow up!

    • N80

      Pidän aloittajan huumorista :) Ja osittain olen myös samaa mieltä mitä tulee ulkonäön kehumiseen. Toki on mukava kuulla kehuja ulkonäöstä, mutta valitettavasti ainakin iskuyrityksessä moinen pahimmillaan saa minut kavahtamaan. Mutta mutta mitä Maallikon kysymykseen tulee niin... Itselläni on tapana aina jotenkin vastata. Vaikka se olisi kieltävä vastaus johonkin niin se on kohteliasta. Ja jos olen kiinnostunut viestin lähettäjästä niin vastaisin vaikka viestissä ei olisi mitään mihin "tarttua". Jos kuitenkin jätän vastaamatta se on usein vanha tuttu kehen en halua olla yhteyksissä. Näin toimin minä. Toisista en tiedä.

    • Kun vastaa oikein ilmoon niin vastauksenkin saa
      Pitää vain olla korrekti ja asiallinen

    • Muitakin syitä on..

      Voin ainakin vastata siihen miksi minä en vastaa tietyn miehen viesteihin. Olen jättänyt miehen vuosia sitten, joko hän oli bipo tai sitten narsistinen, mutta jotain oli hänessä pahasti pielessä. Hän rikkoi minut ihan täysin, olisi pitänyt ymmärtää lähteä paljon aikaisemmin. Suhteen päätyessä, pyysin, että hän ei ota minuun yhteyttä, halusin eheytyä rauhassa, ja en halunnut enää olla missään tekemisissä. Hän lupasi kunnioittaa pyyntöni, mutta ei, ei mennyt kun muutama päivä, tuli ensimmäinen viesti, kirjoitettu ihan siihen tyyliin kuin mitään ei olisi tapahtunut, hän siis ohitti eromme täysin. Sen yhden kerran vastasin, muistutin hänet vain siitä, että hän oli luvannut jättää minua rauhaan. Viestejä tuli satunnaisesti kuukaudesta toiseen, kysymyksiä, miksi en vastaa viesteihin, hän on muka minusta huolissaan. Olin kuitenkin päätökseni tehnyt, ja pysyin siinä, en olisi ikinä päässyt vapaaksi jos en olisi tehnyt tämän ratkaisun. Minua ahdistaa vielä tänä päivänä jos näen näytöllä hänen nimensä.
      Minä taas en ymmärrä kuinka ihminen voi roikkua kiinni toisessa ihmisessä väkisin, hän jopa tuli käymään, kyseli kuinka voin tehdä hänelle näin. Hän ei tunnu ymmärtävän kuinka syvästi hän on minua satuttanut.

      Muussa tapauksessa voisin myös jättää vastaamatta viestiin, mutta se edellyttää että henkilö on jotenkin käyttäytynyt kummallisesti. Voin antaa esimerkin, tapasin miehen, käytiin kahvilla ja mies pyysi puhelinnumeroni, hän soitti minulle, mutta kesken puhelun hän löi luurin korvaani sanaakaan sanomatta, kuulin kun taustalla soi toinen puhelin. Laitoin hänelle viestin, että mielestäni hän käyttäytyi töykeästi, vastaus tuli välittömästi, tämä oli tässä. Ajattelin, että ok, tehdään niin sitten, ei se minua pahemmin haittaa, eipä se mies nyt niin kiinnostava ollut. Sitten törmättiin sattumalta jonkun ajan päästä, ja mies kyseli minulta, miksi en ollut soitellut hänelle. Hei halloo, olisiko minun pitänyt soittaa hänelle sen jälkeen, että hän oli ilmoittanut minulle että tämä oli tässä. Oliko tarkoitus kenties että olisin ruvennut ruikuttamaan hänen peräänsä, silloin hän kyllä osuu väärään henkilöön.
      En ymmärrä teitä miehiä, enkä suoraan sanoen välitä enää ymmärtääkään. Elämä on niin paljon helpompaa ilman teitä ja teidän oikkuja.

    • what fa...

      Toden teolla, puhut asiaa. Mikä kumma ihmisiä vaivaa, kun kuvittelevat voivansa kohdella toista miten tahansa ja aivan pokkana kuvitella vielä toisen alistuvan jokaiseen heidän oikkuunsa, kun he ovat niin vastustamattomia ja ihania. Lapsen asteelle jääneitä narsisteja on tämä yhteiskunta pullollaan ja villimmäksi näyttää meno menevän. Ihan kauhistuttaa katsella tätä pinnallista menoa, huh. Rehellistä ja kunnollista ihmistä, jolla on vielä jonkinlainen moraali ja kunnioitus on yhä vaikeampaa löytää. Jotain on vialla ja pilalla, pahasti :(

      Hieno esimerkki sinulla, toivon että toivut ja voit jatkaa elämääsi muistelematta menneitä. Elämä jatkuu, tsemppiä sulle :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      647
      18481
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      68
      15753
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      394
      9469
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      72
      6391
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      19
      4854
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      203
      3773
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      124
      2116
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      62
      1455
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      106
      1403
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1267
    Aihe