Omega MV6 yliveto

diileri

Olen hakenut jo useita autoja Saksasta.Täytyy kyllä sanoa että todella paljon vastinetta saa kun ostaa Omega MV6:sen.Auto on Saksassa aliarvostettu korkeiden vakuutusmaksujen takia ja merkkinsä vuoksi.Ajoltaan kuitenkin todella mukava/hiljainen ja täynnä luxusvarusteita,pikkurahalla pääsee kiinni upeaan autoon.Parhaimillaan auto onkin kotimaansa baanoilla suurissa nopeuksissa,ei ääntele ja kulkee vakaasti.Suosittelen kaikille markastaan tarkoille.

21

12226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jere

      Missä hinnoissa MV6 pyörii/ vuosimallit?

      • diileri

        Suomesta saat noin 10000e -95 vuotta..Farmari tietysti hieman enemmän..
        Iskutilavuutta siis 3.0 ja hevosia 211 ja autot huippuvarusteltuja,,ehdottomasti kannattaa käydä koeajamassa.


      • balle

        94-95 vuosimalliset Saksassa pyörii 3-3,5 tuhannen välillä. Toki halvemmallakin saa, mutta ne ovat yleensä yli 200tuh ajettuja tai niissä on jotain hämärää. Mun mielestä tuo diilerin heittämä kymppitonnin verollinen hinta on vähän yläkanttiin. Itse arvioidin kokonaisukustannusten veroineen ja rekisteröinteineen olevan siinä 7-8 tonnin paikkeilla.


      • diileri
        balle kirjoitti:

        94-95 vuosimalliset Saksassa pyörii 3-3,5 tuhannen välillä. Toki halvemmallakin saa, mutta ne ovat yleensä yli 200tuh ajettuja tai niissä on jotain hämärää. Mun mielestä tuo diilerin heittämä kymppitonnin verollinen hinta on vähän yläkanttiin. Itse arvioidin kokonaisukustannusten veroineen ja rekisteröinteineen olevan siinä 7-8 tonnin paikkeilla.

        No arvioni perustuu Suomen hintatasoon...

        Tuo 7-8 te hinta-arvio on alakantissa,Saksan matka kun pakollisine kuluineen maksaa tuhat euroa ja lisäksi työpäiviä täytyisi varata 4-5 reisuun.Lisäksi voi olla ettei siistiä autoa heti löydykkään ja matkabudjetti ja aika ei riitä!
        Tuo 7-8e riittää auton hintaan Saksassa ja veroihin..Kokonaishinta se ei ole.


    • ex opel

      ..En tiedä oliko sattumaa mutta minulla oli mv6/97 alle satku ajettu ja viat oli...tulpanjohdot,puola uusiksi,syttyboxi uusiksi kaksi kertaa toinen tosin takuuseen,pyöränlaakerit edestä,pakoputki puhki perä ja keskiosa,sähköinen takalasinverho reistasi,ajotietokoneesta kiteitä pimeänä ja pahin oli öljynlauhdutin puhki ja korjaus maksaa n 3000tuhatta euroa...Mutta hyvä auto ajaa ja toimiessaan varmasti ok vaihtoehto!!Jakopäässä ei huolta vaihdatin 90tkm kohdalla.

      • JUST ??????

        ÖLJYNLAUHDUTIN 3000 EKUA ???? JUST,JUST????? KEKSI JOTAIN MUUTA.EIHÄN TOTA KUKAAN USKO!


      • Palikka
        JUST ?????? kirjoitti:

        ÖLJYNLAUHDUTIN 3000 EKUA ???? JUST,JUST????? KEKSI JOTAIN MUUTA.EIHÄN TOTA KUKAAN USKO!

        ..Lauhdutin maksaa noin 190 euroa mutta asennus.. pitää purkaa kannet pois koska lauhdutin on vesitilassa sylinterien välissä ja ei mahdu tulemaan pois muuten jos ei vähintäänkin oikeanpuoleista kantta ota irti.. tiivisteet ´kaikki muut paskat aivan älytön työ!!!


      • sloxa
        Palikka kirjoitti:

        ..Lauhdutin maksaa noin 190 euroa mutta asennus.. pitää purkaa kannet pois koska lauhdutin on vesitilassa sylinterien välissä ja ei mahdu tulemaan pois muuten jos ei vähintäänkin oikeanpuoleista kantta ota irti.. tiivisteet ´kaikki muut paskat aivan älytön työ!!!

        itse tuon omaan mv6:seen vaihdoin kesti 1.45min.
        lauhdutin irtoaa sen kannesta/putkista helposti ei tarvi ottaa kantta pois. vain imusraja ja sen kansi.


      • taiska6
        sloxa kirjoitti:

        itse tuon omaan mv6:seen vaihdoin kesti 1.45min.
        lauhdutin irtoaa sen kannesta/putkista helposti ei tarvi ottaa kantta pois. vain imusraja ja sen kansi.

        Onko noissa Omegan Mv6 malleissa suorakuutonen?


      • MV6...MV6
        taiska6 kirjoitti:

        Onko noissa Omegan Mv6 malleissa suorakuutonen?

        mietippä kerran jos toisenkin M V 6 löytyiskö tosta ratkaisu?


      • taiska6
        MV6...MV6 kirjoitti:

        mietippä kerran jos toisenkin M V 6 löytyiskö tosta ratkaisu?

        Mietin, mutta ei löytynyt. Pliis, valaise tyhmää...


      • ent.saabisti
        taiska6 kirjoitti:

        Mietin, mutta ei löytynyt. Pliis, valaise tyhmää...

        oikeesti...mV6.joko raksuttaa?
        Katso vielä kerran. m V 6. mV6. m V6.

        Hoksasitko?


      • opeliin tyytyväinen
        ent.saabisti kirjoitti:

        oikeesti...mV6.joko raksuttaa?
        Katso vielä kerran. m V 6. mV6. m V6.

        Hoksasitko?

        Minulla ollut pari vuotta omega ja ilmeisesti se on v-moottorilla. papereissa on että on kaksi ja puoli litranen. Vai onko niitä suoralla koneella? mistä näkee että on v-kone, konehuone on niin tavaraa täynnä. Huom. vain yksi takapönttö, eikö v-koneessa ole kahdet pakoputket???


      • 8+13=21
        taiska6 kirjoitti:

        Onko noissa Omegan Mv6 malleissa suorakuutonen?

        mallimerkissä lukee MV6, nnin V6 tarkoittaa moottoria että on 6 sylinteriä V muodossa eli siis se on V& moottorilla, joko selkis, suora 6:sessa sylinterit on souraan peräkkäin.


      • hörps..hörps
        8+13=21 kirjoitti:

        mallimerkissä lukee MV6, nnin V6 tarkoittaa moottoria että on 6 sylinteriä V muodossa eli siis se on V& moottorilla, joko selkis, suora 6:sessa sylinterit on souraan peräkkäin.

        "V& ja souraan" noh glögi taitaa maistua....


      • Hapanen
        hörps..hörps kirjoitti:

        "V& ja souraan" noh glögi taitaa maistua....

        Kuumuuko v moottorissa takimmaiset pytyt eli veen toisen sakaran pytyt enemmin kuin etumaiset. Tämmöstä huhua olen kuullut. Etumaisiin vaikuttaisi ajoviima paremmin.


      • ihan mielenkiinnosta
        8+13=21 kirjoitti:

        mallimerkissä lukee MV6, nnin V6 tarkoittaa moottoria että on 6 sylinteriä V muodossa eli siis se on V& moottorilla, joko selkis, suora 6:sessa sylinterit on souraan peräkkäin.

        mitä tarkoittaa M-kirjain ämveekutosessa?


      • . . .
        ihan mielenkiinnosta kirjoitti:

        mitä tarkoittaa M-kirjain ämveekutosessa?

        Jonkinmoinen vastaus: "Opel Omega MV6 ei päällisin puolin eroa perusversioista". "Ainoastaan tuplapakoputken päät ja pienet MV6 –merkinnät kielivät autoja tuntevalle kyseessä olevan varsinainen vauhtipakkaus, 210 hv liikuttaa tarvittaessa autoa ripeästi".
        "MV6:n salaisuus on konepellin alla, tehoa 155 kW (210 hv) ja vääntöä 270 Nm".
        Konehan on 3.0 V6..


      • Based
        taiska6 kirjoitti:

        Mietin, mutta ei löytynyt. Pliis, valaise tyhmää...

        Elikkäs löytyy suora kutonen. Sitä en tiedä onko näissä Eurooppa malleissa sellaisia valmiina tehtaalta tullut, mutta Jenkeissä (Cadillac Catera -> Omega) se löytyy suoralla kutos koneella.


      • Patukkaweeman
        8+13=21 kirjoitti:

        mallimerkissä lukee MV6, nnin V6 tarkoittaa moottoria että on 6 sylinteriä V muodossa eli siis se on V& moottorilla, joko selkis, suora 6:sessa sylinterit on souraan peräkkäin.

        Niin ja merkintä MV6 EI tarkoita suoraan että Opelissa on v- moottori..Saksasta saa myös MV6 - VARUSTELUTASOLLA olevan Omegan suoralla kutoskoneella...


      • tonppaaa96
        Based kirjoitti:

        Elikkäs löytyy suora kutonen. Sitä en tiedä onko näissä Eurooppa malleissa sellaisia valmiina tehtaalta tullut, mutta Jenkeissä (Cadillac Catera -> Omega) se löytyy suoralla kutos koneella.

        huoh, b omegaa on saanut aikoinaan rivi 4 bensa moottoreilla (2,0 8v, 2,0 16v sekä 2,216v), v6 bensamoottoreilla (2,5L ja 3,0L sekä loppupään omegoissa 2,6L ja 3,2L moottoreilla), rivi 4 diesel moottoreilla (2,0L) ja Bmw:n valmistamilla rivi 6 diesel moottoreilla (2,5L). saatto unohtua vielä joku ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2772
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2076
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe