Voiko twitteriin rekisteröityä niin ettei koko nimi näy? Pystyykö sen piilottamaan? Että jos minun twitter sivua katsoo niin näkyisi vaan nimimerkki, mutta nimeäni ei näkyisi. Kiitos jo etukäteen vastanneille! :)
Twitteriin rekisteröityminen
5
939
Vastaukset
- vapaudenkaipuu
mä oon rekisteröityny sinne ainaki sillee, että mun koko nimi ei näy. tosin siitä on niin kauan, etten muista et pitiks siin valita jotain vai jätinkö vaan kertomatta :D
- minä_
Ookei :D no kiitos kuitenkin!
- TweeB
Hmm... En ole varma voiko nimeä piilottaa, mutta ainakin käyttäjän voi sillai salata et twiitit näkyy ainoastaa sun seuraajille ja kavereille mut ei kellekkää muulle. Mut en oo varma tost nimen piilottamisest, kannattaa tehdä käyttäjä ja kokeilla :) Ite tein twitteriin tilin et voisin seurata mitä julkkikset puuhailee... Nimeks mä laitoin jonku iha ihmeellisen nimen ;))
Yksinkertainen ratakisu: pistä nimeksi joku muu kuin oma nimesi. Eihän sitä kukaan tarkista että oletko juuri sinä sen niminen mitä siihen laitat. Voit laittaa "oikeaksi nimeksi" vaikka saman kun käyttäjänimi.
- Viirupöllö
Nii että mitenkä..En osaa käyttää viel..turha suuttuu tai turhautuu..😊 Kuinka etenen? 😂sori..en näe kunnolla ..rillit hajos..ja ..käytän ennakoivaa tekstin syöttöä..Tuloo valtavasti enemmän kirjoitusvirheitä ku sillo etten näe kunnolla.. ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115077Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493322Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853069Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382298- 811797
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411550450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211474Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191149- 161109
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431077