Löytyykö -96 Ventosta minkäänlaisia säätimiä millä penkkiä tai rattia voisi säätää vai täytyykö tyytyä tehdasasetuksiin?
Vento 1996 säädöt
5
200
Vastaukset
- matti
Saa siin ainakin selkänojaa rattia ylös ja alas penkin saa madallettua ja jos olet ostamassa niin osta toki omasta mielestä todella tukeva ajaa mootorisa löytyy tarpeeksi teho ja niin edelleen
- kirppa
Eli epäilet että penkkiä saisi ainakin alemmaksi?Mistä säädetään?Osto hyvin lähellä mutta pojalla(186 cm)sen verran reilusti koipia että meinaa ratti ottaa reisiin kiinni :)
- Mahtuu..
Penkkiä saa eteen - taakse vivusta joka on suurin piirtein perhekalleuksien kohdalla penkin etuosassa alhaalla. Ylös – alas vipu penkin reunassa vasemmalla puolella. Itse olen 194 pitkä ja Ventolla 360t/km ajettu.
- vento
siten vaan räläkä ja hitsi käteen
- kirppa
Kiitos vastauksista,vipu löytyi.Penkki saatiin säädettyä sopivammaksi ja nyt vain odotetaan auton katsastusta ja kaupantekoa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923944Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922019Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871823- 1441712
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1091576- 1671551
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.691519Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671452Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001364- 861317