Kuuma tunnin loppu

Kkksiuajk

Kello oli tasan viittä vaille neljä.Tasalta matematiikan tunti loppuisi, ja luokka tyhjenisi.Oppilaat suorittivat tehtäviään itsenäisesti vihkoo kuten tavallisesti odottaen viikonlopun alkamista.Tasalta kello soi ja oppilaat kiiruhtivat ulos luokasta.Olin jo aiemmin sopinut Lassi nimisen pojan kanssa että tämä jäisi kertaamaan päivän asiat, sillä ei ollut järin hyvä matematiikassa.Kun luokka oli tyhjä lukuunottamatta minua ja Lassia lukistsin luokan oven ja pyysin Lassin luokseni.Olin silloin vasta valmistunut opettajaksi ja olin suhteellisen kaunis nuori nainen.Aloitin kyselemisen eri matematiikan aiheista ja samalla aukomaan paitani nappeja.Lassi katsoi paljastuvaa vartaloani lumoutuneena.Kysyin tältä onko tämä ennen harrastanut seksiä ja kuulemma ei ollut.Avasin livini ja annoin pojan hyväillä rintojani.Otin tämän päästä kiinni ja painoin sen vasten oikean rintani turvonnutta nänniä.Käskeä ei tarvinnut kun poika jo nuoli innoissaan rintaani.Menin makaamaan selälleni opettajan pöydälleni ja annoin Lassin vetää hameeni alas ja mukana märät stringit.Poika veti housunsa alas vikkelästi ja asettui ylleni.Taas suudelmia.Huulilleni, kaulalleni, rinnoilleni.....hän lähestyi kiusoittelevasti mahaani pitkin sisäreidelleni.Avasin haarani ja annoin tämän sormetella ja nuolla itseäni.Kun olin juuri tulemassa, poika lopetti.Tämähän osasi asiansa!Tämä ohjasi jäykistyneen kyrpänsä kostealle reiälleni.ja alkoi työntyä sisään huohottaen.hän alkoi keinua sisälläni rauhalliseen tahtiin sulkien silmänsä ja avaten suunsa raskaaseen hengitykseen.Hän veteli munaansa reiässäni jo nopeampaan tahtiin ja tunsin tulevani.Pilluni alkoi sykkiä kyrvän ympärillä, ja tämä sai kait Lassinkin tulemaan sisälleni.6än veti velton kyrpänsä ulos minusta ja suutelimme hetken.Sitten puimme ja hän lähti ulos luokasta.lukitsin oven ja jäin vielä minuutiksi sormettelemaan kosteaa häpyäni.

2

2632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Proffa 2

      Eipä ihme ettei nykynuoret osaa mitään . Opettajakin tekee noin tykeröä tekstiä .
      Taas joku alaasteen sählä kirjoittamassa .

    • lörps

      mulla ei ole opettajasta kokemusta, mutta muistan kun yläasteella oli tämä tarkastus, jossa terkkari katsoi onko kivekset laskeutuneet eikä ole ylimääräisiä palloja. terkkari piti penistäni pystyssä ja hipelöi niin kauan kiveksiäni, että alkoi väkisinkin seisomaan. hän sanoi, että anna nousta vaan kun katsotaan samalla mahtuuko esinahka liukumaan terskan yli? hän veteli esinahkaa terskan yli pari kertaa ja kun näki, että kuivana se sattui, niin otti rasvaa käsiinsä ja rasvasi kyrvän nupin ja alkoi uudelleen vetelemään nahkaa edestakaisin terskan yli. hän veti ihan perus runkkausliikkeellä ja otteella ehkä parikymmentä kertaa nahan edestakaisin. kehui sitten, että hyvin mulla nahka mahtuu liukumaan ja lopetti runkkaamisen. mulla oli rasvasta kiiltelevä muna ihan pystyssä ja vähän vaille, ettei mällit lentäneet. myöhemmin kuulin kavereilta, että olin meistä ainoa, jolle hän teki moisen "tutkimuksen." samaisesta terkkarista liikkui huhuja, että olisi pari vuotta aiemmin mitannut jonkun pojan peniksen pituuden samaisen tarkastuksen yhteydessä? tais terkkaritäti kiihottua töissään pikkusen liikaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe