Rikon kaikki sähkölaitteet

Vikaa?

Toivoisin saavani edes yhden asiallisen vastauksen, vaikka tiedän että tämä kuulostaa uskomattomalta, ehkä. Olen n. 10 vuotiaasta lähtien omannut taipumuksen, että kaikki sähkölaitteet hajoavat käsissäni. Siis kaikki, hiustenkuivaajat, kahvinkeittimet, yleensä hehkulamput. Kun kosken jonkun sähkölaitteen katkaisimeen, tai no mihin tahansa namikkaan, kuuluu surinaa ja pimeäksi menee. Sulake ei pala, kyseinen laite vain hajoaa. Olen vienyt takaisin jos takuu on voimassa, niinkuin yleensä on. Sama asia seuraavan ja seuraavan laitteen kanssa, kunnes en enää viitsi viedä. Hehkulamppujen merkkiä olen vaihtanut, kalliimmat kestävät ehkä hieman kauemmin kunnes poksahtavat nekin pian. Kannattaako esitellä taitojani skeptikoille vai onko asialle joku luonnollinen selitys?

19

2708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurre

      Hajosikos kompuutteri kun sillä viestin naputtelit?

      • Vikaa?

        On myös kompuutteri tehnyt tenän useasti, onneksi mies on asiantuntija. Yleensä en pääse internettiin ennenkuin mieheni korjaa "linjani" kuntoon.


    • Bloodfang.

      Tervehdys.

      Olet otherkin, on hienoa että suomeen tulee meitä yhä kiihtyvällä tahdilla. Hienoa tämä suomen kehitys.

      Eritystaitosi on sähkömanipulaatio, harjoituksella pystyt johtamaan sähkövirtoja sormistasi ja pystyt vaikka käräyttämään tietokoneita ohjaamalla sähkövirtaa kaapeleita pitkin, kaipaat vain harjoitusta.

      Lisätietoa ainakin aluksi tarjoaa:

      www.otherkin.com

      Mutta muistutan, että kaikille niille jotka yrittävät käyttää voimiaan "Pahoihin & kumouksellisiin tarkoituksiin.", meillä on keinot pysäyttää teidät ja kaikki kapinalliset tuhotaan.

      Bloodfang.

      "Join the order, order promotes balance. Order has unlimited resources and unbelivable military strenght. !"

      • ...

        Käytän taitojani "Pahoihin & kumouksellisiin tarkoituksiin." Koska tulette pysäyttämään?


      • St Morningstar.
        ... kirjoitti:

        Käytän taitojani "Pahoihin & kumouksellisiin tarkoituksiin." Koska tulette pysäyttämään?

        Tervehdys.

        "Poks.!"

        Bloodfang.


      • Sähkö-Noita

        Hei,

        ja jee! Löytyihän niitä kohtalotovereita!!
        Minä olen viime aikoina pitänyt itseäni "kirottuna", koska sähkölaitteet hajoilevat käsiini/eivät toimi/ei löydy luonnollista selitystä/muilla "junteilla" sama laite toimii ihan hyvin jne, jne...

        Vai voi sitä oikein järjestäytyä?

        Kommentoikaa kaikki muutkin "sähköterroristit"!!

        P.S. Ja olettehan huomanneet, että voitte itse toimia sähköisenä voimanlähteenä tarpeen tullen? Joskun metkuilevat laitteet toimivat paremmin/kuuluvuus paranee, kun KYTKEN NE ITSEENI!
        (siis ihokosketus)


      • TaitojensaEtsiä

        Minkälaisia voimia otherkineilla voi esim olla? Olisi kiva selvittää olenko otherkin....(:


    • story

      >>Kannattaako esitellä taitojani skeptikoille vai onko asialle joku luonnollinen selitys?

      Tällaiselle ei tunneta muuta selitystä, kuin että se on vale. Jos ei ole vale, niin voit saada kyvyilläsi suuria rahoja. Soita tai lähetä viesti näille ihmisille:

      http://www.skepsis.fi/haaste/

    • yes

      Voit rukoilla Jumalaa poistamaan tuon maailman alkeisvoimien vaikutuksen. Vetoa Jeesuksen nimeen.

    • Laz

      Sinunlaisiaisi ihmisiä sanotaan poropeukaloiksi tai tumpeloiksi. Opettele käyttämään sähkölaitteita oikein, kierrä lamput riittävän tiukalle kantaansa jne. Voi tietysti olla, että talonne sähköissä on jotain pielessä.

    • naftaliini

      Mäkin olen huomannut, että kun pelkään jotain tai en tahdo tehdä jotain, joka liittyy laitteisiin ne hajoaa. Olen pohtinut asiaa paljon.

      Mietin että onko ne sattumaan, mutta niitä on tapahtunut niin paljon, että on vaikea uskoa sattumiksi. Toisaalta voihan sattumiakin tapahtua paljon *virnistys*.

      Vaihtoehtoja olen siis saanut kolme. Joko mielikuvitukseni on liian vilkas ja sattumia on vain paljon, tai aiheutan ne itse, tai minulla on hyvin suojeleva enkeli mukanani. Tiedä sitten mistä moinen ilmiö johtuu. Ehkä sille on ihan luonnollinen selitys olemassa.

      • Vikaa?

        En sitten olekkaan ainoa? Olen kyllä oppinut, ettei tällaisista asioista kannata puhua, koska kukaan ei usko ja alkaa pitämään hivenen pöpinä. Toisaalta siten ei saa ikinä tietää, jos vaikka jollakin toisella olisi samanlaisia ongelmia. Perheeni kyllä tietää taipumukseni ja pitää sitä jo ihan normaalina, siksi esim. meillä palaa kylpyhuoneessa valot yötä päivää, koska muuten tarvitsisi vaihtaa hehkulamppua monta kertaa päivässä.


      • yksi
        Vikaa? kirjoitti:

        En sitten olekkaan ainoa? Olen kyllä oppinut, ettei tällaisista asioista kannata puhua, koska kukaan ei usko ja alkaa pitämään hivenen pöpinä. Toisaalta siten ei saa ikinä tietää, jos vaikka jollakin toisella olisi samanlaisia ongelmia. Perheeni kyllä tietää taipumukseni ja pitää sitä jo ihan normaalina, siksi esim. meillä palaa kylpyhuoneessa valot yötä päivää, koska muuten tarvitsisi vaihtaa hehkulamppua monta kertaa päivässä.

        Jos jalassasi on kumikengät ja kaikki vaatteesi ovat puuvillaa, pellavaa tahi villaa, aiheuttaako kosketuksesi silloinkin rikkoutumisen? Itselleni tehosivat nämä keinot silloin kun paljon olin kontaktissa ja paljon meditoin. Jokin minussa muuttui niin että laitteet käynnistyivät tahi sekosivat kun olin lähelläkin niitä. Nykyään ei sitä ongelmaa ole, sillä en ole enää aktiivinen meditoimisessa. Aikoinaan sain ohjeeksi itseni suojaamiseen liialta sähkösäteilyltä että siirrän kaikki sähköiset laitteet makuuhuoneesta pois ja sammutan kaikki laitteet jotka ovat valmiustilassa, ennen nukkumaanmenoa.Yksi keino olisi myös suojauksen tekeminen itsellesi. Jos harrastat meditoimista osannet sen itsellesi tehdä. Siten häirintä voi vähetä.


      • Et ole
        Vikaa? kirjoitti:

        En sitten olekkaan ainoa? Olen kyllä oppinut, ettei tällaisista asioista kannata puhua, koska kukaan ei usko ja alkaa pitämään hivenen pöpinä. Toisaalta siten ei saa ikinä tietää, jos vaikka jollakin toisella olisi samanlaisia ongelmia. Perheeni kyllä tietää taipumukseni ja pitää sitä jo ihan normaalina, siksi esim. meillä palaa kylpyhuoneessa valot yötä päivää, koska muuten tarvitsisi vaihtaa hehkulamppua monta kertaa päivässä.

        Äitini on ihan samanlainen. Ei sille pidä antaa mitään sähkölaitetta, kun se kuitenkin hajoo...
        Siksi kekseliäisyys onkin kovilla, kun pitää hakee laite joka ei toimi sähköllä.
        Totta on se, ettei kukaan usko, mutta kyllä teitä on.
        Mulle on itselle tullut toisellainen kyky, josta en kauheesti ilmoittele, kun pitäisivät hulluna... Tsemppiä sulle. :)


    • lammas

      Onko sinulla ajokortti? Ajattelin että uuden auton hankkiminen joka päivä voi tulla kalliiksi.

      • ajokorttia

        Ei korttia, ei autoa. Niinkuin jo kirjoitin, en uskalla koskea sähkölaitteisiin, koska rikki menee. Näppäimistöön voin koskea, jos mieheni avaa ruudun.


    • sähköalma

      .. mulla kun on taipumus saada sähkölaitteet toimimaan! Outoa on, ettei multa oo muistaakseni mitään laitetta vielä hajonnut. Vanha kännykin toimi vielä vaikka se putosi järveen (sain sen kyllä ylös aika pian, mutta..).

      Monet ovat sanoneet, että mun kanssa on aina hyvä kalaonni. Olemme testanneetkin leikkimielellä tämän.. Ahvenanmaalla menimme porukan kanssa onkimaan. Osa meni n. 100 metrin päähän kauemmaksi ja minä jäin miesystäväni ja veljeni kanssa heti siihen ensimmäiseen paikkaan. Heti alkoi tulla kalaa. Mies kerkesi sanoa, että hyvä kun minä olen hänelle onnea tuomassa. Toiset siellä laiturilla kirosivat kun mitään eivät saaneet..
      Kysyin leikilläni, saanko viedä toisillekin vähän onnea? Menin sitten sen toisen porukan luokse ja kappas vaan nämä alkoivat heti saada kalaa samalla kun mieheni kalaonni tyrehtyi.
      Osaan myös tehdä "Pietarit" ja kerran saimme valitsemastani verkonlaskupaikasta heti verkon laskemisen jälkeen 137 särkeä. Verkko meinasi revetä.. Oli hieman liikaa ravunsyöttejä..

      Paljon muutakin "osaan", mutten nyt niistä sen enempää:)

      • ........

        Kännykät kestää kyllä veteen putoamisen, mutta ne ei kestä merivettä. Näin olen kuullut, mutta testata en ole viitsinyt.


    • Häiriöinen

      Voisiko, joku valaista minulle tätä otherkin asiaa? Kiinnostuin saman tien. Itse olen myös tosi herkkä aistimaan asioita, luonnollisia ja yliluonnollisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe