Onko muiden koirilla tätä tapaa? Koirani nuoleskelee ilmaa usein. Tämä saattaa usein tapahtua jos pöydällä on jotain ruokaa tai jos ikkuna on auki, haisteleeko koira myös kielellään?
Koira nuolee ilmaa
4
534
Vastaukset
- martti3m
Meillä nuollaan kanssa et ole yksin pysy vahvana sisko
- gfhhjjhgj
Minä luin jostain sairaudesta joka tuon aiheuttaa.. pahus kun en muista mikä se oli. :(
Ei välttämättä ihan harmitonta. - gfhhjjhgj
gfhhjjhgj kirjoitti:
Minä luin jostain sairaudesta joka tuon aiheuttaa.. pahus kun en muista mikä se oli. :(
Ei välttämättä ihan harmitonta.Siis korjaus jäi alkuteksti pois siis jos haukkoo ilmaa ja vaikka pureskelee samalla oven karmia..silloin voi olla kyse muusta kuin hajustelusta/hajusignaaleista ;)
- Hajullinen
Ehkä se on automaattinen reaktio silloin kun koira haistaa jotain sellaista jota se haluaisi nuolla. Tai sitten se ohjaa ilmaa sillä tavalla myös suun kautta haistaakseen vielä paremmin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351