Arc S aivan tajuttoman hyvä puhelin!! Mä leijun taivaissa! Tyylikäs ja nopea, wautsi!!
arc s
18
252
Vastaukset
- Saaamoinnnn
:)
- Pöööörb
Nykyään kun sen saa jo noin 300 satkulla, alkaa hinta/laatu olla markkinoiden paras!
- hajoovatomenet
Pöööörb kirjoitti:
Nykyään kun sen saa jo noin 300 satkulla, alkaa hinta/laatu olla markkinoiden paras!
Niimpä :)
Hieno laite!
- DrKoira
sen hinta laatu suhde tänäpäivänä on erittäin hyvä!
ei ihme että se on loppu joka myymälästä, jossa on kohtuu hinta..
Ps. picmaniasta ei tule suomenkieltä siihen luuriin!!!
voi olla myös muisassakin keskieuroopan myyälöissä ilman suomea. - arc s käyttäjäää
Suosittelen tota puhelinta.
se on nopee ja aivan mahtava.
Eritysesti pidän siittä videokuva vakauttajasta yli kaiken. - Olen tyytyväinen toh
Kokonaisuus on jopa parempi kuin Galaxy S II,
iPhonesta ei voi puhaua edes samana päivänäkään!
Päivänvalossa häviää näyttö amoledille ja hivenen nopeudessa galaxy S II:lle
Mutta joka asiassa peittoaa iPhonen..
Kamera taas paljon parempi kuin Galaxy S II tai IPhonessa
Uskomaton valovoima ja pikseleitäkin enemmän. eikä taustoista tule muusia, mikä korostuu iPhonessa.
Todellinen akun kesto on noihin kanteen jopa 1.5 kertainen. - Mulle kansssa tollan
On loppu melkein joka paikasta????
kuukauden päästä tulossa.
Yllättikö kysyntä maahantuojan? - Xperia S
Ettei vaan ole jo kyse Sonyn Xperia S:stä.
http://www.gsmarena.com/sony_xperia_s-4369.php
Kannattaa ocdottaa vähän aikaa. On vähän eri kaliiperin vehje kuin esimerkiksi Nokia Lumia.- Heh !!!!
Eihän noita ole vielä kellään, huhtikuussa kai tulee markkinoille.
Xperia ARC S on lähinnä samllainen kuin Galaxy SII
Xperia S taas Galaxy SIII kanssa samalla viivalla
ARC S nyt 300€ pinnassa,
Tuo uusi taas varmaan 600€ pinnassa.
- :) aaarrrrccccsss
Kaverilla tollanen, ja itse kanssa tilannu tollasen..
Pääsin hiplaan sitä ja vaikutti tosi unelma koneelta.
jotenkin miellytti enemmän kuin galaxy SII.
puhumattakkaan iphonesta. ikonihässäkästä.
Varsinkin kun noiden hinnalla saa pari ARC S:ää
teoreettisella suorituskyvyllä mitään merkitystä, käyttötuntuma kertoo enemmän.
puhelimena toimiminen, ja bravia värinsäätö... ja kuvanvakain joka todellakin toimii kuin unelma!
Tuon takia tilisin ton!
Iponi4 joutaa kiertoon. ja se meni isovanhemmille,, toivottavasta ne osaa sillä puhua... - Jossu G
Leijun ilmassa!
ARC S on huippu fööri.
sain itselleni sellaisen viikko sitten, on upee vehje.
hyvän nnäköinen, nopee ja kaikki pelittää..tosinätisti.
vastausviivettä joka on monelle älypuhelimelle tyypillinen ei juurikaan ole.
selain toimii kivasti ja tukee javaa ja flashiä yms..
Kamera aivan mahtava ja kuvanvakain toimii upeesti. eikä ole kuvien taustojen muusaantumista juurikaan.- ArcS_:)
Itsellä kanssa kyseinen puhelin pöydällä, mutta uusi sim kortti ei ole vielä toiminnassa. Itse ihmetelly tota takakantta. Sitä kun painelee niin naksuu. Akkukin jo siellä, mutta silti sitä kuuluu. Onko teillä muillakin tämä sama homma? Haluisin tietää onko tämä vaan normaalia tälle mallille, vai onko mulla joku viallinen malli.
- Äkkiä nut mullekkin.
ArcS_:) kirjoitti:
Itsellä kanssa kyseinen puhelin pöydällä, mutta uusi sim kortti ei ole vielä toiminnassa. Itse ihmetelly tota takakantta. Sitä kun painelee niin naksuu. Akkukin jo siellä, mutta silti sitä kuuluu. Onko teillä muillakin tämä sama homma? Haluisin tietää onko tämä vaan normaalia tälle mallille, vai onko mulla joku viallinen malli.
Odotan tuli hännänalla omaani!
toivottavasti uusi valmistuserä ei ole huonompi kuin tuo edellinen.
Huhu keroo että laiteessa tulee lukemaan pelkkä Sony jatkossa..
- ?????????? ?? ?
Miksi kaikki Xperiat on aina LOPPU?
paitsi liikeissä missä saa maksaa satkuu ylimäärästä..- Mr Tambboooni
Sony ei ollut varmaan varautunut iphone kuplan puhkeamiseen..
Tai mistä sitten johtuukaan kaamea kysyntä. ehkä siittä että hinta tuli alas ja laatusuhde pomppas luurien huipulle!
- Android 4 :)
Kuinka leijutaankaan, kun Android4 päivitys tulee! se kuulemma nopeutaa laitetta entisestään! Tuo ihan uusia ominaisuuksia mukanaan.
- Shop now.
Siisti vekotin.
ja toimii upeasti!
Ei turhaan kehuttu! - GoogPhone
upee laite.. Android 4 tulossa, joillakin kuulemma jo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943