Siis oon 12 vee ja meikä assuu niin pienellä paikkakunnalla, että semmosii porukka harrastuksii ei oikei oo. Jote mitä meikä vois harrastaa kotona/ulkona ja, että se ois mukavaa. Saa olla jotain liikunnallista tai iha mitä vaa.
Harrastuksia?
4
74
Vastaukset
- Minä itse
No itselläni oli sama tilanne,ei ollut paljon mitään tekemistä,mutta kiitos mrfrasierin aloin harjoittelemaan parkouria, mikä ei vaadi muuta kuin hyvän kunnon ja hyvät kengät. Ota selvää netistä.
- Tylsyydenmaisteri
Iha hyvä ehotus. :)
- Kurt Halmgröna
Ala soittamaan kitaraa. Sitten perustat bändin, teet menestysalbumin, alkoholisoidut, alat käyttää huumeita ja muutenkin sekoilla. Sitten julkaiset bändisi kanssa toisen albumin, josta kuin ihmeen kaupalla tulee vieläkin suurempi menestys kuin ensimmäisestä. Sitten alat yhä pahenevan huumeongelman takia etääntymään bändikavereistasi, keikat rupeavat menemään päin helvettiä, ja lopulta bändi hajoaa. Päätät elämäsi suuressa talossasi yksin ja kaikkien unohtamana ampumalla pääsi haulikolla tuhannen pillun päreiksi. Siinä on tekemistä. Tai onhan tuo parkourkin kai ihan hyvä ehdotus, emmä tiedä.
- Lasten Äiti
Moi! Minä en oikein tiedä sinulle mitään harrastusta. Itse asumme "kuolleessa" kylässä jossa ei ole yhtikäs mitään , paitsi pieni sale , ei muuta. Lapseni käy viikottain ratsastamassa, toki ratsastustallille ajaa monta kilometriä. Mutta saatiinpahan ainakin tytöt pois koneen ääreltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942294Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1741878- 1791446
- 243894
- 68816
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611