L-U-K-E-K-A-A!!!!!

minä, pessimisti

heipä hei, mul ois muutamia kysymyksiä tosta spiritismistä...
eli, missä ees myydään spiritisti lautoja?? ja paljonkohan mahtaa moiset maksaa??? ja onko siinä mitään vaaroja? ku oon kuullu semmossen jutun, et pitää olla joku peili sen istunnon aikana, ja kun lopettaa, niin se pitää rikkoa, jos ei riko, niin silloin se pahuus jää ns."päälle" ja se seuraa sua niin kauan kunnes rikot sen peilin. onko totta?
ja sitten, pitääkö istunnossa olla neljä pelaajaa? mä oon nähny ja kuullu, et voi myös olla kaks siinä istunnossa. totta??
KIITÄN VASTAUKSISTANNE!!!!!!!

8

1764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juspe

      en tiedä että mikä kylähullu oot,mutta kehottaisin sua meneen joko ammattiauttajan juttusille tai sitten liityt mormooneihin tai muihin kiihkouskovaisiin.....

    • velho

      jos oikein kovasti pyryttää sinulla,niin kaikki on mahdollista.Ziisus mitä jengiä täällä on.

    • minä, pessimisti

      vai että hullu muka oon? en kyl, ihan kiinnosti vaa...

      • * Q *

        Henkilökohtaisesti en suosittele sitä peliä. Ihan vaan sen takia että harvat loppujen lopuksi teitävät/uskovat millaista voimaa voi hengillä sun muilla olla. Hengethän eivät käytännössä katsoen vaikuta matiriaan vaan oikeastaan meidän mieleemme. Tiedän monia kauhukertomuksia kuinka spiritismiä pelanneet ovat päätyneet mielisairaalaan.

        Jos nyt kuitenkin haluat kokeilla, kannattaa aloittaa itsetehdyllä laudalla. Muistakaa että epäuskoisten läsnäolo vaikuttaa negatiivisesti pelin onnistumiseen.


    • Täti

      Minä ruukasin nuorena kovastikin pelata ko. peliä kavereiden kanssa. En ole koskaan kuullut, että lautoja myytäisiin jossakin. Me aina piirrettiin se itse paperille (kirjaimet aakkosjärjestyksessä, numerot, keskelle kolme ympyrää, joissa teksti "kyllä" ja "ei" (yhdessä ei mitään).
      Mitään erityisjärjestelyjä spiritismi ei vaadi. Ei ole väliä pelaako sitä yöllä vai päivällä, aina toimii, jos on toimiakseen. Peili ei liittynyt meidän pelaamiseemme, eikä mikään pahuus ole sen kummemmin jäänyt päälle.
      Olihan se jännittävää ja hauskaakin. Sitä ei vaan pidä ottaa liian vakavasti. Lasi liikkuu kyllä, jos on oikeanlaiset ihmiset pelaamassa. Peliltä ei kannata kysyä mitään mihin haluaa oikean vastauksen, peli valehtelee aina. Eli mitään ennustamiskykyjä sillä ei ole. Monesti kyseltiin kuka meille kulloinkin vastailee. Vastaukset olivat melkoisen mielenkiintoisia.
      Toivottavasti tämä valaisi jotakin. Kokeile peliä, jos uskallusta riittää, mutta älä ota liian vakavasti tai jää koukkuun siihen.

    • Minja

      Henkimaailmassa on kaikenlaisia voimia, myös pahoja.
      Joko sitä lasia liikuttaa joku osanottajista tai sitten itse ..... na.
      Vaaroja on, paljonkin. En suosittele.
      Jäitä hattuun. Etsi tervemielisempi harrastus.
      Jos tunnet "vetoa" kaikenlaisiin kummallisuuksiin, suosittelen, että puhut siitä esim. jonkun lääkärin kanssa.

    • Valonkantaja

      Kopioin tähän tekstin jonka olin kirjoittanut toisaalle kyseisestä aiheesta henkilölle joka kyseli spiritismistä:

      Näillä asioilla ei kannata leikkiä!
      Kirjoittanut: VALONKANTAJA, 3.7.2004 klo 11.26

      Pelko on yleensä turhaa, mutta spritismiä koskien pieni varoituksen sana. Se todellakin toimii, mutta sillä ei pidä leikkiä. Eli pelkästä uteliaisuudesta ja ennustamisen halusta en suosittele sitä tekemään. Siinä todellakin PITÄISI tietää kenen/minkä hengen tai voiman kanssa on tekemisissä. Ja pitäisi myös osata "suojautua" pahoilta hengiltä jotka juuri yrittävät viedä mielenterveyden, harhauttaa ja kertovat kaikenlaista epäolennaista ja pelottavaa. Ja jotka helposti pystyvät juuri spiritismin avulla "ottamaan yhteyttä". Pitäisi olla yhteydessä rakkaudellisiin korkean tason valo-olentoihin oppaisiin ja enkeleihin. Jos ei henkisistä asioista tarpeeksi tiedä ja jos ei tiedä mitä edellä tarkoitin, vaan tuli mieleen lisäkysymyksiä henkisistä tasoista ym. ET OLE VALMIS tuollaiseen, enkä sitä suosittele.
      Vinkiksi vielä, että valon ja rakkauden palveluksessa olevat olennot eivät pääsääntöisesti työskentele tuollaisten "apuvälineiden" välityksellä, eivätkä he myöskään yleensä "ennusta" mitään, eivätkä varsinkaan kerro ilman asianomaisen lupaa toisten elämästä mitään.
      Siskoni sairastui mielenterveydellisesti, koska ei tiennyt mitä teki ja vain "pelleili" laudalla. Hän ei ollut siihen henkisesti valmis.
      Henkiset kyvyt ja voimavarat "aukeavat" meille luonnostaa juuri oikeaan aikaan ja vain ne mitä todella tarvitsemme ja silloin kun olemme siihen valmiita. Sisimmästänne löydätte paremmat vastaukset ja tiedot kuin mistään laudoista.
      Jos kuitenkin kaikesta huolimatta haluatte spiritismiä kokeilla, suosittelen että hakeutuisitte edes sellaisen henkilön, esim. meedion luokse joka asioista tietää. Häneltäkin kannatta varmistaa, "kenen laskuun hän toimii". Eli onko hän valon vai pimeyden voimien puolella.

    • tääl mie

      Toi edellä mainittu juttu kuulosti kyl aika friikiltä, mu´t en kyl tiiä, tuskin mä ees uskon sellasiin juttuihin. Oon kyl monestikin pelannut spiritismiä, mutta eipä mitään oo tapahtunut. Mut se tais kyl johtua joko siitä, että mä olin tehnyt pelilaudan ihan väärin, tai siitä et mitään henkiä ei ookkaan. Mäki kyl oon kuullu siit kaikenlaisia juttuja, srkuilta yms. Ja ainakin yx niistä oli ihan tosi (muihin en kyl uskois vaik näkisinkin) mut se ei ollu mikään paha, astiakaappi oli vaan romahtanu ja yöllä joku oli kuiskinut jotain vähemmän ihanaa, mut jos joku ois kuiskinukki, mä voisin melkeen lyyä vetoo, et joku pelleili.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2057
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      113
      1512
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe