Moikka!
Mua on jo todella kauan kiinnostanut tanssiminen ammattina. Tanssin parhaillaan jazzia, mutta olen myös harrastanut nykytanssia. Mietin vain kuinka hyvä pitää olla päästäkseen tanssijaksi ja kuinka korkeaa taso oikeasti on?
Minulla on myös nivelreuma/lastenreuma. Estääkö se unelmaani toteutumasta?
Kipuja minulla ei ole ollut vuosiin.
tanssijaksi?
1
118
Vastaukset
- ammatteja...
Aika monet myös opettavat, tekevät koreografioita, ohjaavat kilpailevia tanssiryhmiä jne. Ihan pelkällä tanssilla on Suomessa melkosen tiukkaa, mutta onnistua voi sekin.
Paikkakuntasi teatteriin voit hakea musikaaleihin tanssijaksi (ne eivät useinkaan ole teatterin omaa väkeä, vaan yksittäisissä produktioissa palkattuina tanssijoina) kesäteattereihin ja muihin teatteriryhmiin kannattaa osallistua, saat monipuolisuutta ilmaisuun, kontakteja tanssi- ja teatterikentälle. Koulun mahdolliset harjoittelujaksot, taksvärkit jne hyödynnät tietenkin tanssiteatterissa tms.
Googlaa paikkakunnat, joissa voi opiskella tanssinopettajaksi. Sillä voi aloittaa, ja opintojen aikana tehdä jo töitä, ja hakea vaikka TeaKiin sitten.
Käy paljon katsomassa musikaaleja, tanssiteateria jne, näet tasoa ja saat näkemystä.
Aina kannattaa yrittää! Onnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681773
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!551654Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1241251Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701211- 1111018
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa56921Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s90889La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10806Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57763- 59735