Sousse ja Deturin hotellit

sussu Sousseen

Ensi lokakuun lopulla olisi tarkoitus lähteä Sousseen kahdestaan mieheni kanssa. Deturin matkalla olemme olleet Alanyassa, joten varmaan nytkin käytämme Deturia. Kysyisin kokemuksia hotelleista, meillä ei ole muita vaatimuksia kuin että huoneen seinät eivät olisi paperista (äänieristykset kohdillaan siis), ei olisi mikään känniläisten suosima ja ei ihan mikään lapsiperheiden ykkösvalinta.

Ja ainahan sää kiinnostaa, eli minkälaista säätä on yleensä lokakuun lopulla?

Kaikki asialliset kokemuskertomukset ovat tervetulleita!

4

514

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös me menemme

menkää hotel kaiser edulinen ja sut hyvä.känniläisiä ei hirveesti ole kun on perinteinen muslimimaa.me menemme toista kertaa kaiseriin nyt lähdemme 12.10 kaksiviikkoa ollaan.ps:ei hirveesti pentuja huutamassa.;)

• sussu Sousseen

Kiitos vastauksesta! Ehdimme jo varata matkan ja valitsimme Marhaba Palace -hotellin.
      Hiukan tuossa Kaiserin kuvauksessa pisti silmään "liikenteen melut kuuluvat huoneisiin ja rakennustyömaa vieressä". Emmehän me voi tietää tästä Marhabastakaan, mutta minkäs teet kun on jo valittu.
      Täytyy kuitenkin muistaa tulevaisuudessa neuvosi :)

• Keisari Kaiser

Eikös Kaiser ole Marhaban vieressä!

• Se on Tej Marhaba

Ei ole vastapäätä on Tej Marrhaba ja Soussana vieressä Marhaba Palase on muistaakseni Port el Kantauin alueella Tunisiassa on paljon hotelleja jossa
        on mukana Marhaba koska on arabiaksi Tervetuloa soussessa ainakin Pelkkä Marhaba ja Marhaba beatch Hotelli vielä näiden lisäksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1692
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      893
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      96
      653
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      520
    Aihe