Moi!
Sonera Kamu palvelu on pelastanu mut isoilta puhelin laskuilta! Ollut tosi hyvä ja edullinen. Suosittelen! Mutta nyt vain juolahti päähäni että voiko tohon liittää mitään uutta numeroa, kun itsellä jo on se 6 soneran liittymää liitettynä? Jos ei voi saada uusia niin voiko puhelinnumeroita vaihtaa?
Sonera Kamu
4
648
Vastaukset
- buuulshitt
Siis Sonerahan on täys p....a, ei ole vieläkään selvinnyt näistä myrskytuhoista, mikään ei toimi, vertaa esim. Soneran ja Elisan häiriökarttaa lounaissuomessa Soneran nettisivuilla jopa se häiriökartta tökkii. Mulla Elisan mokkula toiminut koko ajan myrskyn jälkeenkin, ollen väliillä kuitenkin hitaampi mutta Soneran kännykkäyhteydet olivat poikki ja toimivat edelleen huonosti.
- petetty1
Mulla KAMU-palvelussa 1 numero, johon olen välillä soitellut pitkiä puheluita.
Viime Laskutuskauden lasku yllätti suuruudellaan. Menin Soneran sivustolle, tilasin puheluerittelyn. KAMU-numeroon soitto oli laskutettu minuuttitaksan mukaan.
Kun tarkistin KAMU-palvelun tiedot, niin totesin, ettei palveluuni ole liitetty yhtään numeroa.
Sonera oli siis ykskaks yllättäen poistanut KAMU-palveluuni liitetyn numeron ilmoittamatta siitä minulle mitään. - kökkötraktori
Onko KAMU-kaverisi vaihtanut liittymänsä jollekin toiselle firmalle, pois soneralta siis?
tuleeko tällaisissa tapauksissa muuten ilmoitus siitä, että palvelu loppuu, kamusi on vaihtanut dna.han, tms.? - SONERAN KAMU
TÄYTTÄ PAS...KAA,HUIJAUSTA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154138Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii682648Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932381- 472313
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321551Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5161323Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951306- 571290
- 751263
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176