Tervetuloa SexBar- huoneen miittiin 20.1 klo 21 alkaen Ravintola POPKellariin Helsinkiin. Paikan osoite on Yliopistonkatu 5. Paikalle voi saapua ilmoittamatta mutta olisi kiva jos vaikka tänne laitatte ilmoituksen osallistumisestanne :)
http://popkellari.fi/
Terveisin Suryanas & Myesyats
ps. muidenkin huoneiden ihmiset ovat tervetulleita :)
SexBar- huoneen miitti 20.1.2012
14
910
Vastaukset
Myssy ja Boa ilmoittautuu :u :D
Miutako ei piästetä :(
*Ilmoittautuu mukaan* Mutta en Suryan tanssipariks :(( ! :DDD
cottoni päästetää :)
jei zeo :) mutta varppina joraat mun kaa :DKaikki pääsee mukaan!!! Cotty varsinki tulee!!!!!
Ja en varppina joraa :DD Halata voin !
HEI! Kelattiin tossa, et koska POPkellaris on se K24 ni pitäiskö alotella jossain muualla, et näkis ketkä tulee jne ja sit voitais yhdessä päättää se lopullinen bilepaikka??????
Jeps, olen samaa mieltä. Tavataanko esim Prahassa tai On the Rocksissa tms? Ehdotuksii..
HUOMHUOM!!! Mitti paikaksi muuttunut Sport Academy Kaivokadulla, kellonaika sama :) Syynä alempi ikäraja. Paikasta siirrytään sitten muualle kun aika on sopiva :)
Sika tulee tulee ja tulee!!!! ^^
Bätti ilmoittautuu o7
mun osalta miitti peruttu. voitte kysellä myesyatsilta lisäinfoa miitistä.
kattoo jos jaksan ilmaantuu, ps: moi bät :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k934137- 1333629
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140