Mä en kestä enää mun isoveljee, se käyttäytyy ihan lapsellisesti, vaik se täyttää kesällä 15. Aina ku meille tulee riita, se tökkää mun otsassa sijaitsevaa arpea ja se sattuu. Se myös potkii mua vatsaan ja vääntää mun kättä. Kerran se heitti mut maahan ja potkas mua päähän niin et mun hammas lohkes pahasti.
Mä oon niin kyllästynyt tähän, eikä äiti ja iskä välitä.
KAMALA ISOVELI
Tyttö_12
3
252
Vastaukset
- ......
Mulla on kaks 16 vuotiasta isoveljee ja ne aina huutaa ja potkii ja lyö ja mua ärsyttää kun ne aina lyö ja sillee ja ei mun vanhemmatkaa sano mitää ei ne välitä ollenkaa. Ei ne ees pahemmi ole kotonakaa.
- hfdjsjhjshfdsk
Pahoinpitelevistä isoveljistä voi tehdä rikosilmoituksen. Ei ole mikään pakko kestää tuollaista väkivaltaa. Kerroitko hammaslääkärille, miten sun hammas lohkesi?
- 15+18
Lohjenneesta hampaasta saa aika hyvät korvaukset, kun veljes joskus menee töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk782717Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911646Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721421Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291315
- 1461216
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1571184- 741097
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901079Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761078