Welhon ostanut DNA heikensi vanhojen Welho webmail -sähköpostiasiakkaiden palvelua hävyttömän hitaaksi. Sivujen lataus kestää minuutin jopa toista. Asiakaspalvelu on myöntänyt tässä tehdyn tietoisen ratkaisun systeemissä ja uusille asiakkaille kuulemma suositellaankin suoraan gmailia. Tämä ei kuitenkaan ole ongelmatonta meille vanhoille asiakkaille, joille on paketissa myyty ja luvattu welho.com -päätteiset sähköpostiosoitteet, joissa on myös oma nimi oikein kokonaisena ja joita osoitteita on jaettu kaikille tahoille. Gmailista en saa kunnollista osoitetta eikä velvollisuuteni ole vaihtaa osoitettani vain sen tähden, että DNA on rikkonut sopimustamme. Pulen vuoden ajan olen koettanut saada DNA:lta tähän ratkaisua, mutta turhaan, joten ei liene muuta mahdollisuutta kuin viedä asia kuluttaja-asiamiehelle saadakseni sen mistä jatkuvasti joudun maksamaan.
DNA ON HIDASTANUT PAHASTI WEBMAIL-SÄHKÖPOSTEJA
virkkuvaarikki
1
521
Vastaukset
- huiputettuuu
Mulla on myös viime viikolla hidastunut DNA Welho sähköposti. Postikansiot ovat joka vaiheessa kateissa ja niitä luodaan uudelleen joka kerta.
Oletko vienyt kuluttaja-asiamiehelle? Mitä sulle kuuluu, virkkuvaarikki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002837- 1362530
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172397Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212344Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090