Jatkuva lämmitteinen puukiuas olisi tarkoitus hankkia. Onko kokemuksia Aito16 ja Kastor ks 20 kiukaista. Miten on toimineet ja onko jotain negatiivisa kokemuksia.
Aito 16 tai Kastor ks 20
9
1014
Vastaukset
- jepulis,
Hyviä kiukaita, pesee s-kiukaan mennen tullen.
- Takapiru
Suosittelen mittaamaan saunan kuutiot. Tuo 16 ja 20 kertoo saunan max. koon.
Eli jos tarviit 20 kuution kiukaan valitse Aito 20 tai Kastor 20.
Hinta / laatu, itse kallistuisin Aitoon. - Jotain hyvääkin
10.12.2011 13:59
PATENTIN LOUKKAUS
"1. Kiinteällä polttoaineella toimiva lämmitysuuni, joka käsittää tulipesän, arinan sekä arinan alla olevan tuhkalaatikon ja jossa tuhkalaatikon alle on järjestetty ilmatila, joka toimii paloilman sisääntulokanavana, TUNNETTU siitä, että mainittu ilmatila rajoittuu uunin pohjaan siten, että ilman sisääntulovirtaus alentaa tuhkalaatikosta uunuin alustaan kohdistuvaa kuumennusvaikutusta.
Patenttivaatimuksen 1 piirteiden mukaisesti on Aito ja Narvi-kiukaissa järjestetty ilmatila tuhkalaatikon alle, joka ilmatila toimii paloilman sisääntulokanavana, ja joka ilmatila rajoittuu kiukaan pohjaan siten, että ilman sisääntulovirtaus alentaa tuhkalaatikosta kiukaan alustaan kohdistuvaa kuumennusvaikutusta.
Sanottaisko näin, että Narvi ja Aito-kiukaat yksikäsitteisesti loukkaavat patenti FI 114169 suojapiiriä aikaansaamalla patenttivaatimuksessa 1 määritetyn toiminnon patenttivaatimuksessa 1 määritetyillä välineillä. " - Narvin lika pyykkiä
"Hyviä kiukaita, pesee s-kiukaan mennen tullen."
Eivät pese, sillä patentin loukkaaja tarvitsee lisää rohkeutta jo loukatun patentin lisäksi, koska Sydänkiuas teknologia on suojattu kahdella muulla tunnetulla patentilla.
Vastuuntuntoinen saunan ystävä jättää, kaikissa tapauksissa, kyseisen valmistajan tuotteet ostamatta.- jep jep
Kolme patenttia ja putkenpätkällä ilman arinaa verkon sisällä parempi hyötysuhde?
- pa tentti
Sydänkiuas teknologia on suojattu kahdella muulla tunnetulla patentilla.
Vastuuntuntoinen saunan ystävä jättää, kaikissa tapauksissa, kyseisen valmistajan tuotteet ostamatta.
_________
OK, en osta- Olet esimerkki no:1
Ei patenttin loukkaaja osta, vaan valmistaa ja myy toisten innovaatioiota asiasta tietämättömille.
- vaari 77
aito16 savuttaa sytyttäessä.vaikea sytyttää,uuni matalalla.uunissa huono veto.MISSÄ VIKA?
Piipussa tai kiukassa.
Koska viimeksi nuohottu ja miten hyvin? Onko tarpeeksi pitkä piippu? Onko piippu kylmä?
Polta pari rutattua sanomalehden aukeamaa suoraan hormissa lämmitystä aloitellessasi (jos voit).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275