On se hyvä että loiset....

sosiaali demokraatti

saadaan kuriin ja maksamaan tv-lupa nyt veron muodossa.

On sitä odotettukin että saadaan niidenkin lois katsojien rahat yhteiseen käyttöön.

5

159

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saatana!!

tiiätsä kuspää sitä että jos tienaa alle 7000e vuodessa nii ilmaiseksi katselu jatkuu edelleen niinku tähänki asti..

• enpä maksa

En tule maksamaan tv-maksua jatkossakaan. Juttu on nyt niin, että muutan kokonaan ulkomaille välttääkseni YLE-veron. Samalla loppuu minun osaltani veronmaksu Suomeen muutenkin. Takaan, että ammattitaidolleni on kysyntää muuallakin Euroopassa ja saan vielä paremman palkan sekä kevyemmän verotuksenkin muuttamalla maasta pois.

Eli ei tule koskemaan minua ja tunnustaudun oikein ilolla loiseksi. En ole maksanut telkkarimaksua ennenkään enkä maksa tulevaisuudessakaan.

Mahtaa muuten vuoden loppupuolella olla Hki-Vantaalla ruuhkaa kun jengi keksii yleisesti, että YLE-maksun voi välttää muuttamalla ulkomaille.

• Antidemari

Onhan niin tasapuolista kun miltei kuurosokea maksaa tuota YLE-veroa vaikkei hyödy siitä millään tavalla kun ei edes omista radiota TV:stä puhumattakaan...

Hän siis mielestäsi loinen, niinkö?

Nyt ymmärrän miksen koskaan ole sietänyt enkä tule sietämään kaltaisiasi "sosiaalidemokraatteja".

• ylenantia

Ehdotus kustannusten karsimiseksi: Koko YLE:n nettipalvelu mainosrahoitteiseksi. Muuten se on pelkkää turhaa rahantuhlausta.

• luukas keppuroija

JOPA OLET KADE SOSSUDEMOKRAATTI. MITÄ SE SINULLE KUULUU, ARKA PELKURI. NÖSSÖ.
      JÄTÄ MAKSAMATTA ITSEKIN PELKURI. ET USKALLA. KADEHTIT SITTEN NIITÄ JOTKA EIVÄT NUOLESKELE YLEN PARASIITTEJA. KALLIITA LOISIA.
      PELKO POIS, PELKO POIS ROSMARYYY.
      SOSIAALIDEMOKRAATIT NE ON NIITÄ PAHIMPIA LOISIA.
      KADEELLISIAKIN VIELÄ. YLEN PYLLYN-NUOLIJAT.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8053
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe