Narttukoiran merkkailu sänkyyn!

lapinkoira

Mistä ihmeestä tällainen johtuu??
Koirani on pian 8 vuotias, kerran pennutettu ja leikattu. Aina ollut sisäsiisti, pyytää ulos, jos on hätä.
Nyt yllättäen merkkasi vuoteeseeni! Heti seuraavana päivänä olkkarin sille sohvalle, jossa yleensä makoilen.Juuri oli lenkiltä tultu...
Miesystävälläni on uroskoira ja koirat tulevat hyvin toimeen keskenään.Merkkaus sattui heidän vierailun aikana.Mielestäni ei mitään erikoista ole sattunut.Koirani on mielestäni älykäs ja tietää, ettei makkariin ole edes lupaa mennä!
On kamalan nolo tapahtuneen jälkeen ja syyllisen oloinen, vaikka ei ole moitittu tapahtuneesta, vain ihmetelty..
Kysymys kuuluukin, miksi ihmeessä? onko jotenkin hukassa? Koira nukkuu varkain sohvalla, mutta aina niin, ettei jää minulle siitä kiinni.Lapsista ei välitä mitään..Osaako kukaan selittää tällaista käytöstä?

4

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaaaaan

pissaako ulkona normaalisti?? ettei ole mitään virtsatulehdust yms.

• Omppuna

Jos nukkunut, ja nähnyt jännää unta. Hups, ja vahinko käynyt?
      Tiedän toisen koiran jolle vanhemmalla iällä alkoi käymään näin...

Voisi myös johtua jostain sairaudesta tms....

Mitä tarkoitat merkkailulla? Oletko itse nähnyt tilanteen?

• twohauhau

Kuulostaa pissankarkailulta jota koira itse ei pysty hallitsemaan. Eläinlääkäriltä saa lääkityksen kyseiseen vaivaan joka leikatuille nartuille voi tulla. Kipin kapin eläinlääkärille.

• nartun omistaja

Jos se on pissankarkailua niin koira maatessaan kastelee, ei tee samoin kuin pissaisi, leikatulle nartulle voi tulla estrogeenin puute ja se tarvitsee lääkettä, estrogeeni syödään kuureina koko loppuelämän ja auttaa pissan karkailuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      67
      6060
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4294
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      106
      2037
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1485
    5. 54
      1205
    6. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1147
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      128
      1027
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      856
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      783
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      765
    Aihe