MTV:lle ei saisi antaa millään rahallakaan mäkihyppykisoja, koska ne eivät ole silloin kaiken kansan tasapuolisesti katsottavissa. Vai vielä pitäisi kalliin tv-maksun lisäksi maksaa kanavapaketista saadakseen kisat nähdä. Eilenkin MTV 3 katsoi tarpeellisemmaksi näyttää Uunoa Epsanjassa kuin mäkikisoja!!!!!!
Ja muutenkin MTV.llä jää suorituksia näkemättä, kun pitää olla niitä typerä mainoksia välissä.
Kisat Ylelle!!
Löytyisikö yhtään samaa mieltä olevaa, jotta saataisiin vaatimukselle joukkovoimaa.
Mäkihyppy ja MTV3
6
194
Vastaukset
- ei näin!
Olen täysin samaa mieltä! Piti lähteä äkkiä sukulaisten luo katsomaan kilpailun toinen kierros MTV3 MAX:lta kun alkoivat Uunoa näyttää!
- n mjn mnb
MTV3 MAX HANKI
En tasan hanki. Ikinä. - järkyttävää
Toni selostaa enemmän kuin oikea selostaja.
- makeRy
joo Toni on ihan hyvä mies paikallaan, paremmin se selostaa kuin ne oikeat selostajat ..
- makeRy
kisat pysyvät tällä tavalla kyllä suurelta yleisöltä piilossa, liekö se sitten tarkoituskin, itse en ole halukas maksamaan kaiken maailman kanavapaketeista enää yhtään ylimääräistä, on se peruslupakin jo sen verran sikamaisen kallis ...
- ????????????????
Miksi pitäisikään maksaa? Netin kautta kuka tahansa voi katsoa maksutta joko Eurosport tai jotain muuta ilmaista kanavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262073
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301543En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k941408- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1401181The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121111Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223932- 155895
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779