Heippa! Onko kellään kokemuksia otsikossa mainitusta paikasta? Olis kiva kuulla muiden kokemuksia! Erityisesti salin ja keittiön puolen jutut kiinnostaa..
ABC-liikennmyymälä työpaikkana.
2
196
Vastaukset
- aaabbbccc123123
Moikka. Ite olin isolla liikenneasemalla parivuotta töissä. :) Kesäisin ja sesonkeina kiire on kova, mutta jos on hyvät hermot ja pysyy paineen alla rauhallisena mutta ripeänä niin sekaan vain. :)
Kuumahan kesällä tulee, tottakai. Mutta itse tykkäsin kun selkeät ohjeet ja meillä ainakin niin loistavat esimiehet (Hämeenmaalla) ettei paremmin voisi olla. Toki jos omaan napaan katsoo ja huomaa olevansa laiskalusmu ei tuolla pärjää, mutta reippaalla asenteella ja hyvillä jalkalihaksilla ei ongelmaa synny.
Osta hyvät kengät ! - aaaabsi
muutamia vuosia jo keskikokoisessa liikennemyymälässä työskennelleenä voin yhtyä edelliseen viestiin. paineen alla pitää pystyä toimimaan sillä sesonkeina kiire on kova ja yleensä töitäkin olisi enemmän kun ehtii tekemään.
TIIMITYÖ on todella tärkeää. siellä autetaan missä on kiire eli vaikka itse meinaa hukkua työhönsä, lähden auttaamaan sitä jolla on vielä kovempi kiire, näin saan itsekin apua tarvittaessa.
meillä on täällä aivan upea työporukka ja monesti työpäivä tuntuu hauskanpidolta eli nautin työstäni erittäin paljon. mutta tämä ala ei ole kaikille ja pitää kestää kiirettä (etenkin kesällä kun on kuumaa ja taukoja ei ole)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418