Meillä on melkein 3v kissa, joka on uros. Sillä on ollut koko elämänsä ajan kasvain mahassaan ja siltä puuttuu yksi tassu, eli se on vammainen. Pari päivää sitten siitä kasvaimesta alkoi yhtäkkiä tulla verta. Kissa oli silloin veljen huoneessa ja hän huusi äitiä katsomaan. Minä saavuin paikalle myöhemmin ja koko kasvain oli veressä. Me koitettiin soittaa eläinlääkärille tossa eilen, mutta sieltä ei vastattu. Isoveljeni tuli illalla yläkertaan ja sanoi äidille, että hän epäilee, että kissalla on syöpä. Hän tuli sen jälkeen minun luokseni ja kysyi, kuulinko mitä hän puhui äidille. Sanoin, että kuulin. Hän kysyi minulta että pitäisikö minun mielestä kissa lopettaa, tai oikeastaan mitä mieltä olen asiasta. En tiennyt mitä vastata. Tällä samaisella on kaksi kuollutta sisarusta sekä yksi elävä sisko. Hänen siskonsa voi ihan hyvin, hänellä ei ole mitään kasvaimia eikä muutakaan. Hänellä on kaikki jalat. Ainoa kerta kun hänessä oli verta oli silloin kun hän jäi auton alle, se meinasi tulla mun perässä kouluun.
Mitä tuon kissan kanssa pitäisi tehdä? Äiti oli sanonut että kissa olisi voinut raapia sen patin auki ja siihen olisi tullut haava. Sehän on tietysti pelkkä teoria, mutta aina voi olla mahdollista. Apu ois jees.
Syöpä(kö) kissalla
1
189
Vastaukset
- jussin mamma
Onko eläinlääkäri sanonut, että se on kasvain, vaiko oma pääteltä. Jos patti on keskellä mahaa, se voi olla myös tyrä ( omalla kissa on, ja eläinlääkäri sanoi, ettei kannata leikata, koska patti ei haittaa kissaa, eikä ole haitannut (3v) Veisin kissan lääkäriin, päivystykseen jos se on kohtuullisen lähellä. tai odottsisin huomiseen ja soittaisin niin monelle lähiseudun eläinlääkärille että joku vastaa! Lopetus välittömästi on aihellinen vain jos kissa on selvästi tuskissaan, valittaa, ei liiku, ei anna koskea. Onko verenvuoto loppunut? Pese paikka ja tarkasta tilanne, ja soita päivystävävälle eläinlääkärille ohjeita saadaksesi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743630Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472876Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1642813Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572361Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3592113- 1601840
- 761515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231368Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391332- 261299