19. v nuorimies etsii isähahmoa itselleen.

Moro!

Olen siis 19. vuotias nuorimies Joensuusta päin, olen siellä asunut 4kk.
Sitä ennen olen asunut Tampereella koko ikäni, josta sitten päätin muuttaa Joensuuhun päin tyttöystäväni kanssa.
Kiinnostuksenkohteitani löytyy profiilista mm. painonnosto ja siihen kuuluvat ohjelmat ja musiikki ja elokuvat.
Tykkään myös puutöistä ja metallitöiden teosta, myös auto jutut kiinnostaa ja olen harkinnut myös autopuolen alaa.
Mutta asiaan pidemmittä puheitta...
Minulla ei ole käytännössä ollut isää koskaan, hän lähti kun olin 3kk ikäinen, sen jälkeen kuullut hänestä oikeastaan mitään.
Muutaman kerran hänet nähnyt ja sen jälkeen yhteydenpit on katkennut, oikeastaan pitkään aikaan hän ei ole ollut isä vaan vain joku mies minulle.
Joten yritän tämän keskustelun kautta etsiä isähahmoa itselleni koska sellainen olisi tärkeä, ei ihan isä mutta edes isähahmo (aikuinen mies kaveriksi).
Jonkun mielestä tämä voi olla outoa tai tyhmääkin, mutta ei minusta. Itse varmaankin yrittäisit samaa jos olisit ollut yhtä kauan ilman isää.
Se on todellakin ontto olo ja jokseenkin kolkkoa kun ei ole isää jota sanoa isäksi. On vain mies joka joskus on ehkä yrittänyt olla isä.
Voihan se kuulostaa oudolta että melkein 20 v mies etsii isähahmoa itselleen, mutta itse koen sen tärkeäksi että sellaisen saisin.
Varakkuudella ei ole väliä vaan ihmisen sisällöllä, millainen on jne.
En pidä valehtelusta enkä pettämisestä enkä itserakkaista ihmisistä, olen itse rehti ja rehellinen nuorimies ja toivon sitä myös tulevalta "isältäni".
Sukujuureni tulee Saksasta ja Pohjammaalta, lisää saa kysyä jos kiinnostaa tietää enemmän.

Jos mietit että sinusta olisi tähän niin ota ihmeessä yhtyettä ja juttele lisää =).

Terv. Henry.

5

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • first time with dad

      Saat varautua melkoisen kaksimielisiin vastauksiin aikuisilta kakkosreiän miehiltä. Vai ellet niitä sellaisia suorastaan haluakin? Isikkähahmoja on monia, jotka mielellään "leikkivät" kanssasi.

      • ASIALLISTAKO?

        Olin lyönyt vetoa että tälläinen vastaus tulee!!!!! Jumankauta että taas piti jonkun pikkupilin vastata TOSI ASIALLISEEN viestiin näin.Painu nyt peukku suussa olemaan tyytyväinen itseesi.Sinulle isähahmon etsijä;onnea..oikeasti,älä välitä näistä epäonnistuneista.


      • ASIALLISTAKO? kirjoitti:

        Olin lyönyt vetoa että tälläinen vastaus tulee!!!!! Jumankauta että taas piti jonkun pikkupilin vastata TOSI ASIALLISEEN viestiin näin.Painu nyt peukku suussa olemaan tyytyväinen itseesi.Sinulle isähahmon etsijä;onnea..oikeasti,älä välitä näistä epäonnistuneista.

        Kiitoksia sinulle (ASIALLISTAKO?) =). En jaksa välittää moisista viesteistä koska tiesin oikeastaan että jokin tälläinen viesti tulee. Vaati aika paljon että sain kirjotettua tänne tämän jutun.
        Niin ja muuten hyvää uuttavuotta =).


      • ASIALLISTAKO?
        jehustinen-92 kirjoitti:

        Kiitoksia sinulle (ASIALLISTAKO?) =). En jaksa välittää moisista viesteistä koska tiesin oikeastaan että jokin tälläinen viesti tulee. Vaati aika paljon että sain kirjotettua tänne tämän jutun.
        Niin ja muuten hyvää uuttavuotta =).

        Tsemppiä sinulle ja myös hyvää uutta vuotta.Olen nyt yhden pienen pojan sijaisvanhempi..pian toisenkin:) Ja toivottavasti muutkin rohkenee kommentoida asiallisesti..


    • boy without father

      Puoli vuotta vanha postaus, mutta tiedän omalla tavalla miltä susta Henry tuntuu. :) Mulla on sentään ollut oma isä fyysisesti läsnä koko elämän ajan, tosin hän ei ole pystynyt tarjoamaan mulle fyysisen "vamman" takia sellaista isä-lapsi -suhdetta, jollaista olisin kaivannut. Olen vasta näin aikuisiällä oppinut luomaan parempaa suhdettaa omaan isään, mutta silti tunnen ikävää koska multa puuttuu ns. "normaali isähahmo". Sitten sitä isähahmoa etsii muualta.

      Tosin moni varmaan ajattelee jo, että täysi-ikäinen nuori miehenalku pärjää hyvin ja on itsenäinen eikä tarvitse ns. miehen mallia. Viestisi oli hieno, itse en uskaltaisi edes kertoa tällaisesta kenellekään sillä koen ettei mulla oo oikeus valittaa kun mulla on sentään isä, vaikkei kunnollista isäsuhdetta häneen. Saati uskaltaisi toivoa kestään tutusta ja turvallisesta henkilöstä itselleni tukevaa miehen mallia.

      Aiheeseen liittyen luin myös kirjan Mieheksi ilman isää (Jorma Myllärniemi, 2010).

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe