Olen miettimässä koiraa jotain pienikokoista mutta ei mitään chiuahuaa vaan esim. jokin terrieri tai pystykorva. Tykkään koirista jos niillä on semmoinen ''pehko'' niinkuin japaninpystykorvalla mittelspitzillä pommilla volpinola jne. mutta olen myös ajatellut maltankoiraa norfolkkia pihakoiraa ja jackrusselia eli te jotka omistatte jotain näistä tai saman tyyppisistä roduista voitteko kertoo kokemuksia kiitos (:
Auttakaa
te tietäväiset!
1
62
Vastaukset
- Kääkkämamma :)
Minulla on kääpiöpinseri. Ei ole turkkijumala mutta mainitsit russelinkin :)
Kääpiöpinseri on aktiivinen ja seurallinen koira, jos ottaa pennun hyväluonteisista vanhemmista. Helposti kouluettavissa kun on helppo motivoida ruualla tai lelulla. Pieni mutta jykevä koira joten ei samalla lailla ole pelkoa että koira menisi pienimmästä rikki kuten monet muut kääpiörodut :)
Täältä lisää tietoa jos kiinnostuit www.pinserellas.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1147293
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?481290