minulla on olemassa ns.vanhanmallinen jalusta joka on hankittu aikoinaan videokameralle. onko siihen mahdollista saada hankittua joku lisäkappale että sopisi nykykameraan?
kameraan jalusta
3
104
Vastaukset
- kuvaaja minäkin
Todennäköisesti jalustassasi on iso kierre joka on yleinen isommissa videokameroissa. Normikameroissa taas pieni kierre joten tämän pitäisi riittää.
http://www.maitolaituri.tv/product_info.php?cPath=2_5_15&products_id=76
Tarkemmin en uskalla veikata koska et suostu antamaan jalustastasi mitään tietoja. Kuva olisi kaikista paras tieto. - klöklfia
Jos jalusta on muuten tarpeeksi hyvä niin kyllä sen sovitettua saa.
Tarkkaa ohjetta ei voi antaa itse laitetta näkemättä/tuntematta.
Jos ruuvi on iso, sen voi vaihtaa ja mahdolliset haittaavat kohdistusnastat poistaa.
Joskus voi kyllä olla kannattavaa vaihtaa koko pää. kiitos vastauksistanne, löysimme vanhemmasta kamerasta sopivan osan. nyt vaan tinttejä bongaamaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213413- 1143101
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552114- 381923
- 1081892