Legginsit housuina

Lotus

In vai out? Käytätkö(tytöt) niitä/ja millä tavalla? Ovatko ne hyvännäköiset?

51

2744

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • farkkku

      Hyi ***** en ikinä käyttäis. Korkeintaan jonkun pitkän neuleen kanssa, mutta täällä päin lissut pitävät ihan normaalin t-paidan tai pitkän topin kanssa, on aika karun näköistä :D Toivottavasti noita ei joudu enää pitkään katukuvassa ihastelemaan

    • Petteri Walli

      Kalsarit eivät ole mistään kotoisin.

    • assaddda

      itsehän pidän niistä siis tytöillä koska siinä tulee muodot esiin :)

    • Scarspoluke

      Olen tyttö & en pidä legginssejä housuina. Ei vain jotenkin nappaa.

      • Anonyymi

        Olet asiallinen


    • Dissari

      Legginssit on perseenpeite ja lissujen muotihuipennus. Siis mikä muoti? Öööh. Ja mä en tyttönä tosiaankaan käytä niit housuina, ehkä joskus mutta nyt ei tulis mieleenkään peitellä persettä sellasil kankaankappaleill. Mut toisilla ne näyttää ihan hyviltä mut mun läski "Frendil" ne on aika purjot. Yyyyh!! Mähän delaan iha just ku silmis pyörii se persee kuva JA se hyllyyyy!! yyyh

    • Ne on kalsarit, ei housut. Ite en käyttäis housuina, mutta jos joku välttämättä haluaa ni muistais ees pistää tarpeeks pitkän paidan.. Mikää ei oo kamalampaa ku se et vahingos vilkkuu läpi jotkut sydänpikkarit... Monet tommoset traumat saanu eikä oo nätinnäköstä. Ja harvemmin suomalaisilla on nättiä pyöreetä pyllyä mitä heterotyttönä on kiva kattoo saamatta traumoja

    • Mr Frasier

      En valita jos tytöt vapaaehtoisesti käyttää huorahtavia/seksikkäitä vaatteita että on enemmän silmänruokaa.

      • dfhdfgjutyu

        Kamelinvarvas ei ole seksikäs, imo.


      • Ööön
        dfhdfgjutyu kirjoitti:

        Kamelinvarvas ei ole seksikäs, imo.

        Kamelinvarvas tulee vaa lihaville ja muutenkaan ei oo kaunista katottavaa. Kyllä reenatulla hyvä kroppasella tytöllä legginsit saa sen näyttämään iha jumalattarelta. Kyl iteki juoksisin pelkikkä alkkareilla jos olis 30 senttine mursu.


      • zaziki
        Ööön kirjoitti:

        Kamelinvarvas tulee vaa lihaville ja muutenkaan ei oo kaunista katottavaa. Kyllä reenatulla hyvä kroppasella tytöllä legginsit saa sen näyttämään iha jumalattarelta. Kyl iteki juoksisin pelkikkä alkkareilla jos olis 30 senttine mursu.

        Mitä ihmettä :DD Kamelinvarvas riippuu ihan täysin housuista, tiesitkös? Siihen ei todellakaan vaikuta kropan kunto.


    • amsuäö

      mä ite käytän vaan melkein legginsejä mut en mitenkää vilauttele persettä vaa pidän sellasta vähän pidempä paitaa. Ja noi on tosiaa sellasia farkku- ja kuvio legginsejä suurimmaks osaks. :)

    • pullapää

      Leggings are not pants, cover your ass. Koskee kaikkia leggareita, farkkuleggareista niihin kalsareiden näköisiin. Toivottavasti tää trendi ei jatku pitkään, hävettää nähdä persvakoon vedettyjä trikoita.

    • Flikka96

      En todellakaan käyttäisi legginsejä pälkästään topin tai t-paidan kanssa. Se on kyllä koko suomen trendi mut ei vaan nappaa. Ite käytän legginsejä vain tunikojen ja pitkien neuleiden kanssa.

    • pökäle

      aika paha aika paha :DEI EI EIEIE EIIEE IHA KAUHEET :D

    • angel from heaven

      jos legginsit vetää jalkaan niin pitää olla joku pitkä paita siinä päällä kyllä kans.... Hyi helvetti ei niitä nyt minkää lyhyen topin kaa pidetä! :DDD

    • milla

      Hyi******* ei ikinä aivan älyrumat!!!!""

    • i like ass

      Jos on hyvä perse niin kannattaa käyttää, korostaa kivasti ;)

    • m,

      Käytän legginsejä aina välillä, mutta ne ei saa olla sellaset tylsät perusmustat.
      Wetlook-legginsejä käytän, ja myös ''revittyjä'' ja pitsisiä. Mutta tietenkin vaan tunikojen tai pitkien paitojen kanssa. Ja pitkällä paidalla en tarkoita että paita menisi just ja just perseen päälle... Ällöttävää kun joku lissu_98 tulee vastaan kun on pukenut päälleen vain legginsit ja normaali pitusen paidan.

      Mielestäni legginsit näyttää jollain ihmisillä oksettavilta, ja toiset saa ne näyttämään hyvältä. Riippuu siis mistä roikkuu.

    • vapaudenkaipuu

      käytän jos on lämmin. Näytän kamalan isolta jos on polvissa roikkuva kauluspaita ja lököpöksyt >: Mut talvella se on ihan ok, koska lämpö ennenkaikkea!

    • Käytän itse kunnollisia puuvilla legginssejä paljon.
      Jotkut sanovat pissisten housuiksi, mutta se ei ole totta. Tukeville ihmisille eivät legginssit mene. Mutta minulla ei ole makkaran makkaraa missään :P
      ''Sukkahousu materiaalisia'' en suosittele ilman pitempää paitaa/mekkoa

    • leggariiit(;

      LEGGINGS ARE PANTS !!

    • Tosiaan joo, pitäskö itekki ruveta käyttään kalsareita. Varmaan yhtä hyvän näköistä
      Legginsit sopii yhden illan panolle ja bileisiin jossa halutaan panoseuraa mutta ei muualle.

      • Öön

        Peruisit sanasi jos olisit nähnyt mitä minä olen nähnyt :)
        Tää on muuten täynnä lähes pelkästään tyttöjen mielipiteitä ja onko ihmekään , kuinka moni jätkä ees tietää mikä on legginsi? En mä ainakaan ennku äske syötin googlee.


      • Ei niitä eii
        Öön kirjoitti:

        Peruisit sanasi jos olisit nähnyt mitä minä olen nähnyt :)
        Tää on muuten täynnä lähes pelkästään tyttöjen mielipiteitä ja onko ihmekään , kuinka moni jätkä ees tietää mikä on legginsi? En mä ainakaan ennku äske syötin googlee.

        Tiedän kyllä varsin hyvin, poika oon, ja en suoraan sanottuna pidä yhtään leggingseistä (no miten se nyt sit kirjotetaankaan) tytöillä. Kaikilla samanlaiset, niin tyhmän näköset muutenkin ku ei ne näytä housuilta ollenkaan mut silti käytetään housujen sijasta. Sukkahousut mä vielä ymmärrän, jos siis käyttää esim jonku hameen kanssa. Sukkahousut ei nimittäin näytä yhtä paljoa poikien pitkiltä kalsareilta ku lenggingsit :D Mut arvostan tyttöjä jotka käyttää edelleen ihan niitä vanhoja kunnon farkkuja tai vaikka hameita.


      • Ei niitä eii
        Ei niitä eii kirjoitti:

        Tiedän kyllä varsin hyvin, poika oon, ja en suoraan sanottuna pidä yhtään leggingseistä (no miten se nyt sit kirjotetaankaan) tytöillä. Kaikilla samanlaiset, niin tyhmän näköset muutenkin ku ei ne näytä housuilta ollenkaan mut silti käytetään housujen sijasta. Sukkahousut mä vielä ymmärrän, jos siis käyttää esim jonku hameen kanssa. Sukkahousut ei nimittäin näytä yhtä paljoa poikien pitkiltä kalsareilta ku lenggingsit :D Mut arvostan tyttöjä jotka käyttää edelleen ihan niitä vanhoja kunnon farkkuja tai vaikka hameita.

        Edelliseen lisäystä... Että en oo muutenkaan kovin massa-ihminen mielestäni, joten äsken esitetty mielipide ei tosiaankaan edusta välttämättä kovin monen muun pojan mielipidettä. Yleensä, ei aina mut yleensä, noita "leggareita" käyttää just semmoset mahollisimman massateinitytöt, ei nyt millään pahalla kellekään, mut niin se taitaa vähän olla.


      • Öön
        Ei niitä eii kirjoitti:

        Edelliseen lisäystä... Että en oo muutenkaan kovin massa-ihminen mielestäni, joten äsken esitetty mielipide ei tosiaankaan edusta välttämättä kovin monen muun pojan mielipidettä. Yleensä, ei aina mut yleensä, noita "leggareita" käyttää just semmoset mahollisimman massateinitytöt, ei nyt millään pahalla kellekään, mut niin se taitaa vähän olla.

        Yleensähän tytöillä on joko leggarit tai farkut. En kyl ajattele et"mitä massaa" mitä niil sit pitäs olla? Toppahousut?


      • Eii niitä eii
        Öön kirjoitti:

        Yleensähän tytöillä on joko leggarit tai farkut. En kyl ajattele et"mitä massaa" mitä niil sit pitäs olla? Toppahousut?

        Farkut? Pointti oli että ei legginsejä...


      • Öön
        Eii niitä eii kirjoitti:

        Farkut? Pointti oli että ei legginsejä...

        Ja sekö sit ei ole massaa jos kaikki kulkee pillfarkuissa.
        Talssikoot jokainen tavallaan, erilaisuus on rikkautta.


      • Ei niitä eeeii
        Öön kirjoitti:

        Ja sekö sit ei ole massaa jos kaikki kulkee pillfarkuissa.
        Talssikoot jokainen tavallaan, erilaisuus on rikkautta.

        Ei KAIKKI, vaan ne, jotka vielä uskaltaa kulkea ;)


      • giitos
        Ei niitä eii kirjoitti:

        Tiedän kyllä varsin hyvin, poika oon, ja en suoraan sanottuna pidä yhtään leggingseistä (no miten se nyt sit kirjotetaankaan) tytöillä. Kaikilla samanlaiset, niin tyhmän näköset muutenkin ku ei ne näytä housuilta ollenkaan mut silti käytetään housujen sijasta. Sukkahousut mä vielä ymmärrän, jos siis käyttää esim jonku hameen kanssa. Sukkahousut ei nimittäin näytä yhtä paljoa poikien pitkiltä kalsareilta ku lenggingsit :D Mut arvostan tyttöjä jotka käyttää edelleen ihan niitä vanhoja kunnon farkkuja tai vaikka hameita.

        Kiitos et farkkuja ja sukkahousuja ymmärretää mut sit nää hirveet legginsit torjutaa poikienkii pääkopassa. Kiitos.


    • hyi

      hyi leggingsit on kamalat!!!

    • sdfghjklöä

      menkää muualle pätee. legginsit on iha ok. varsinki pitkän ja kivan paidan kanssa. (;

    • iwbskala

      IN ! Yleensä yritän löytää jotkut järkevämmät housut jos paita ei persettä peitä ja ulkona on kylmä, mutta legginssejä on tunikoiden yms. kanssa tosi kiva pitää :) Mun mielestä legginssit on hyvännäköset, mut jos on joku pikkune toppi ja legginsit sellaset silkin ohuet, että kaikki paistaa läpi nii se menee yli ja lujaa..

    • Guaranteen

      Legginsit... pissisten vaatteet. Sisällä tajuan jotenkin, mutta itse suosin farkkuja. Tutut, turvalliset ja lyhytkin paita näyttää hyvältä! ;)

      Kesällä capri-mallina ok, mutta pitkän paidan / topin kanssa. Jos minimini-toppi, niin ei ihme, että talvella palellaan...

    • persemies

      Hyväperseisille ei parempia housuja olekaan.

    • no mul on ainAh ainaki :DDDD parhaimmat on semmosseet kireet ;)

    • degde

      Sama asia ku pitäis pitkiä kalsareita housuina. Kyllähän sitä hameen ja tunikan kanssa menee, mutta legginsit ja normaali t-paita ?! Hyi. Pyllykin näyttää sellaselta.. terävältä. Yäk ja hyi.

    • Comeon

      Legginssit...
      Kaikilla omat mielipiteet, mutta itsea ainakin surettaa joskus, kun katson lukiolaisia tyttöjä jotka käyttävät edelleen legginssejä ja normaalipituista paitaa. Omasta mielestä legginssit on kivat tunikan kanssa, jonka kanssa en pitäisi farkkuja. Suosin kuitenkin tunikankin kanssa enemmän sukkahousuja kuin legginssejä.
      Ps. Jos takapuoli on oikeasti hyvä, se näyttää kivalta myös farkuissa!

    • hyijyijyihyi

      niin out. kuka tyttö laittaa pitkät kalsarit esimerkiks kouluun? herranjestas sitä näkee 14 vuotiaita tyttöjä kaupungissa kävelemässä !sukkahousuissa! ja alushousut vaa vilkkuu. se on kyl vielä pahempaa ku leggarit. eikö äitien pitäs sannoo et hei laita housut jalkaan koska legginsit eivät ole housut!:D muutenkii läskeillä tai pulleilla TODELLAKIN mauttomat, tytöillä joilla on paksut reidet, niilläkään ei näytä hyviltä. hyi.

    • Lolita4ever

      Oma mielipide: Legginsit t-paita ja toppi = mauttominta ikinä.
      Itse henkilö kohtaisesti suosin sukkahousuja ja niiden päälle hame tai shortsit.
      Ja sitäpaitsi jos on hieman..... Muodokkaampi ja käyttää kokoa pienempiä legginsejä, niin kyllä sieltä ne alushousut paistavat läpi. (juuri tänään eräällä tytöllä kävi näin)

    • vanhasusi

      Itse en edes omista tällä hetkellä yksiäkään kunnollisia legginsejä joita voisi housuina käyttää, enkä kyllä haluaisikaan omistaa^^ Ostan sitten kesäksi jotkut vähän samantyyliset ja pidän niitä vain pitkien tunikoiden kanssa. Ällöttävää on jos käyttää legginsejä niin, että paita ei tule perseen yli. Ihan sama kuin ois jossain kalsareissa liikkeellä ja niinhän ne onkin alunperin sellaisiksi tarkoitettu. En ymmärrä miksi kaikki haluavat pitää niitä housuina (myös talvipakkasella).

    • Saa mira

      Mustat wetlook-leggarit kivat,kun niistä ei näy kun kastuu.....!
      Pikkuhädässä ie aina tarvi veskii ja kukaan huomaa mitään.

    • viuhkainen
    • legginssit kunniaan

      Legginsit on housut. Itse pidän niiden pitämisestä, sillä ne työ muitoja esiin, mutta on silti rennommat. Niitä kuuluu käyttää pitkien toppien tai esim pitkän villapaidan kanssa. Ei minkään napapaidan paitsi jos legginsit on sellasen matalammat ja niistä ei näy mikään läpi ja stringit ei näy takaa.

    • häpinäy

      joskus pidin leggareit mut en tod enää hyi pillarit mul o niiku aina nykyvää mut saaha niit leggareitki käyttää jos nii haluvaa C:

    • ei ikinä...:D

      Eikö niitä muotoja voi muuten tuoda esiin, kuin legginseillä? Itse en pidä edes tunika & legginsit-yhdistelmästä, mutta tavallisen t-paidan kanssa vieläpä.... Ei hyvänen aika...-.- Mekon tai hameen kanssa ihan ok, mutta ei muuten.
      Lisäksi meillä päin näkee pullukoillakin legginsejä, eikä todellakaan näytä hyvältä, kun niiden läpi paistaa alushousut.. Olen itsekin hieman pullukka, mutta ei tulisi mieleenikään laittaa legginsejä esim. kouluun...:D

    • loves4

      Legginssit, pitkä toppi ja siinä päällä lepakkopaita.. (; leveät nilkkurit ja musta nahkatakki, muutama koru ja pöyheet hiukset... ai että. Tykkään ! (: Näin minä pukeudun.. eipä kukaan oo viel valittanu. Ja en sit todellakaan ole mikään pikkupissis :D

    • wwwhiii

      tosi hienon näköstä ku kalsarit ja toppi :) tai vielä pahempaa on ku näyttää et ois vaan sukkahousut jalas -.-

    • TYTTÖ

      MÄ OON TYTTÖ JA MÄ KÄYTÄN LEGGINSEJÄ EI TULIS MIELEEN KÄYTTÄÄ TUNIKAA

    • dkelelöeöeödöd

      ei niitä käytä kukaan enää. Tai jos käyttää niin todella harva. Se oli sitä 2010-2011 vuosien villitystä ku oli legginsit, pitkä toppi, (feikki)uggit ja joku makkaratoppatakki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe